Menin tosiaan illasta eilen nukkumaan jo kahdeksan maissa kun oli univelkaa minulla. Heräsin kello 4,17 ekan kerran ja siitä pötkötin vielä kello 5,10 asti nousin kirjoittelemaan kynällä juttujani. Tein myös venyttelyjä heti aaamusta varjonyrkkeilyä sekä monenlaista venyttelyä.
Kello kuusi kävin juomassa nessit ja teen hunajaa ei minulla olekkaan tänään täytyykin mennä kaupoilla minun kun on kirjoituspaperinkin lopussa viimenen paperi menee . Ostan myös kynän ellei ole kaupassa vieläkään Ballograf mustesäiliöitä saatavilla pyysin hommaamaan niitä kynääni. Ostan myös pattreita hiireeni ja kellooni varalle jos loppuu patterit niistä saahan niitä olla varuilla.
Huono homma kun eivät tilaa alepaan mustesäiliötä kyniin ei viitsisi ostaa koko kynää aina kun mustesäiliö loppuu. Vaikka se mustesäiliö maksaakin saman melken kun kynä. On se sen verran kallis säiliö kun on laatumerkki Ballograf. Parker on toinen laatumerkki kynistä niitä en ole kaikissa kaupoissa nähnyt.
Kyllä minä nyt pysyn tossa Ballografissa kun sen olen hyväksi tuntenut, kestää siinä mustesäilö pitkään ja liikkuu se pehmeästi paperilla. Mikä on minusta tärkeää paljon kirjoitellesani tarinoitani. Taas on tullut noin 2 tuhatta sivua tekstejäni paperille poikien kämppään jäi harmi vaan noin 5500 sivua tekstejäni. Kysyin talon omistajalta tavaroitani sanoi se ettei tiedä niistä mitään.
Kyllä vituttaa kun tommoista paskalössiä aloin rahoittelemaan lukekaa miten J.K tuli toisen saastan piripään kanssa minua kiristämään keravalla. Valehteli J.K vielä että olisin vienyt heidän rahojaan ja kellon täysin paskapuhetta.
Sanoi se että olen sakkoa velkaa kun olin niitä huutanut kämppänsä talossa olevassa kirpputorissa piripäiksi kaikkihan sen tiesi mitä piripäitä ne olivat Selitti J.K että isolta kaverilta tuli käsky. Helvetti jos ei noita saastoja hoideta ja heidän suojelijoitaan isoja miehiä.
On pieni liike sormen koukistus, ja luoti on pieni mutta kaatuu sillä isokin mies. Vaati nämä kyseiset piripäät minut pankkiin ja kiristi J.K minulta 760 euroa. Ja iso mieskin kiristi minulta 800 euroa sakkoa huutelustani.
Mietin silloin mitä teen saatanoille kun luulin että ovat ne minulle lojaaleita. Olivat Harrinkin porukoineen jotkut tyypit pelastyttäneet velkojani olivat menneet perimään Harrilta kun veti Harrikin yhtenä aikoinaan Isäni perintörahoja 4 tonnia ohi tilinsiirroilla ja käteiset lompakostani. Minäkin olin nostanut vissiin 4 tonnia tililtäni pankissa kahden päiväna aikana jollekkihan ne olen antanut kun en semmoista summaa saa menemään kahdessa päivässä.
Epäilin että olisin maksanut piripäiden vuokrarästejä. Kun tuli talon omistaja vissiin sanomaan että oli kavereilla neljän kuukauden vuokrat pystyssä. Helvetti kun lähdin pois keravalta olisi vaan pitänyt asua siinä poikien kämpässä. Mutta kun olivat kaikki saastoja piripäitä ei siinä tullut asumisesta yhtään mitään. Hetken olivat kuivilla mutta taas jatkui sama kamankäyttö. Minäkin maistelin siinä konjakkia vähän liikaakin, mutta eihän siinä ihan selvinpäin jaksanut niitä katsella.
Tänään onkin punttisali päivä meillä hyvä niin kun onkin tullut minulla taukoa salilta ekaksi oli venenvuotoa nenästäni ja sitten oli yön aikana jalkani turvonnut jalkaterästä. Kummia sairastumisia minulle on tullut varmaan LITIUM lääkkeestä kun on se täysin myrkkyä minulle niin kun risperidonin vaihto olantsapiiniksi.
Sekin on minulle paha myrkky vatsa ei toimi kun olantsapiinia syö. Ja kaikkea muuta on tullut myrkky lääkkeistään, olen kirjoitellut paljonkin mitä kaikkea vaivaa on minulle tullut lohjan lääkärin todistuksen mukaan. Kyseisistä lääkkeistä pahoja oireita ihan sairastumisia tullut niistä.
Teen tänään salillla jalkoja sekä käsivarret ja olkapäät monia liikkeitä. Pitää ottaa käsivarret kunnolla tänään muutakin käsistä kun pelkät hauikset. Käsivarret otan tangolla tehden kokonaan kädet koko käsivarretkin treenaten. On kasissä sen verran pienet lihakset että ne näkyy ensiksi jos ovat treenaamatta olleet pitkään menee hauperi ja ojentajat pieneksi. Mutta turpoaa ne äkkiä takasin muotoonsa treenatessa niitä. Toki teen etunojapunnerruksia joka päivä pysyy ojentajat sillä kunnossa. Kun vielä kapealla liikkeellä tekee etunojapunnerruksia.
Tulee taas jostain kytästä juttua kun tilille se joutuu tekosistaan. Kyllä on minulta mennyt usko kyttiinkin lukekaa tarinoistani mitä paskaa ovat saatanat minulle tehneet. Tuleen laittoi kyttä kyytinen minut kun selvinpäin putkaan minut heitti ja joku sytytti petivehkeet tuleen pidätys puolella.
Jussi Komokallio päästä minut pois juoppo putkasta mihin Kyytinen minut heitti selvänä kaupoillta tullessamme naiseni ja kavereiden kanssa oli putkani täynnä mustaa savua ei siellä kauaa enään olisi selvinnyt hengissä. Kun savu tuuperruttaa aika äkkiä.
Sama kun hakkasi ne taksikopilla jonkun tyypin pesäpallomailalla vaati tyyppi minulta rosiksessa miljoonan korvauksia että olisinkin minä aiheuttanut sille aivovamman. Kaatui rosis siihen miksei naistuomari vetänyt kyttiä tilille.
Tyypilllä ei mitään aivovmmaa ollut kummaa on viranomaistenkin touhu ei ihme että karman laki toteutuu ja niitäkin ammutaan niin kun se nuori nätti naispoliisi kuka sai luodin vatsaansa. Eiköhän senkin elämä ole pilalla leikelty kuulemma monesti sekin nainen. Säälihän se on mutta miksi minulle paskaa tekevät kärsiköön siis nahoissaan. Karman laki toteutuu uskokaa siihen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti