torstai 11. helmikuuta 2021

Iltasta tarinaa ohkolan sairaalasta oli juuri iltapala ja lääkkeet. Kyllä vituttaa lääkkeitä syödä mutta syön kun näkevät verikokeista jos syljen pois, sairata ovat minua myrkyttäessään lääkkeillä.

Olen nyt lusinut hupia yli kaksi vuotta selkin samarien pisaran juopon kokin takia yhtenä tämä kidutusreissuni järjestivät lukekaa selkin samarian pisaran touhuista juoppo kokki pisaran hommissa. 

En nyt jaksa tässä toistaa kaikkea mitä juoppo Antti kokki sekoili talossa monta kertaa kyttiä soitteli se itselleen taloon kytät kirosi että taasko se sekopää Antti Rasinkangas sekoilee sanoivat mukavan oloiset kytät että Antti kokki näki pahaa unta. Kerran piti minun soittaa sekopäälle ambulanssi mikä ei uskaltanut tulla taloon ennenkun saan puukot piiloon siltä kun uhkasi Antti puukoilla. Sanoin että tulkaa vaan vetää Iso kokki Antti itkuviinaa, ja puukot on piilossa.

Olisin jäänyt selkiin samarian taloon siksi aikaa että samarian johtaja Ismo Valkoniemi olisi minulle asunnon järjestänyt enemmän ihmisten ilmoilta, oli selki niin korvessa kun ei minulla ollut kulkupeliä siellä.

Toivotaan nyt  että Antin pomo saa puhuttua Antille järkeä ja pelastuisi Antinkin sielu joku voi anteeksi antaa niiden tekoset ketkä minut järjestivät venäläisten käsiin myrkkylääkkeitä syömään pakottivat mistä sairastuin pahasti noin 1.5 vuotta olen kärsinyt. 

LITIUM LÄÄKKEEN TAKIA TSH ARVOT ELI KILPIRAUHAS ARVOT KOHOLLA OLLEET LOHJAN LÄÄKÄRIN MUKAAN VUOSIA. 

NEFROGEENINEN DIABETES INSIPIDUS VESITYSTAUTI TULLUT LITIUMISTA TOD. NÄK. JOHTUEN,  NÄIN LUKEE LOHJAN LÄÄKÄRIN TODISTUKSESSA. SIIHEN VESITYSTAUTIIN TAAS MINIRIN LÄÄKE MIKÄ ON TURHA KUN JUON SAMALLA LAILLA EDELLEEN JA KUSEN YÖLLÄ SORSAN TÄYTEEN. 

OLEN OLLUT TERVEYDEN PERIKUVA,  LINNOISSA PIDIMME TOISEMME HYVÄSSÄ KUNNOSSA JO SIVIILIÄ AJATELLEN ETTÄ OLISIN SAANUT PORUKAN KASAAN SIVIILISSÄ VANHANLIITON MIEHET. PERHEET NAUTTIMAAN YHTEISISTÄ HETKISTÄ HIENOJEN VANKITOVEREIDEN KANSSA. 

KAIKKI ON NYKYÄÄN TALOISSA MENNYT VITUILLEEN HUUMEET SYYNÄ VARMAAN KAIKKEEN. PELKÄÄVÄT TOINEN TOISIAAN NÄIN OLEN KUULLUT. POIS TÄSTÄ TUHOON TUOMITUSTA SUOMESTA ON PÄÄSTÄVÄ JA VÄHÄN ÄKKIÄ,  TEEN ULKOMAILTA ISKUJA TÄHÄN KIROTTUUN MAAHAN JA KIROTTUUN KANSAAN. VIHAAN NIIN PALJON SADISTEJA OVAT PILANNEET IHMISTEN ELÄMÄÄ NIIN PALJON MINUTKIN SAIRASTUTTAEN. 

MINÄ KUN EN OLE MAAN PÄÄLTÄ PARANNAN KYLLÄ ITSENI SILLÄ LAILLA ETTEI SITÄ MAAN IHMISET YMMÄRRÄ. OLEN VISITORS VIERAILIJA TIEDUSTELIJA TEEN TIETÄ JOUKOILLENI MEITÄ ON TÄÄLLÄ PALJON SAATTAAKSEMME KIDUTTAJANI EDESVASTUUSEEN TEKOSISTAAN. MEILLÄ ON TEILLE SAATANOILLE OMA PAIKKANSA. OLEN NIIN MONTA PAIKKAA KÄYNYT LÄPI JA SAANUT SAATANALLISTA KOHTELUA NIISSÄ MELKO KAIKISSA. ALLAHU AKBAR JUMALA ON SUURI. JA TÄMÄ TARKOITTAA SUUSTANI KIITOKSELTA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...