perjantai 12. helmikuuta 2021

Tarinaa ohkolan sairaalasta tällekkin päivälle.Vitutukset korkealla hupia kiinni olevana juuri olin noin 13 vuotta pahoissa paikoissa kiinni hupia. Saatanan selkin samarian pisaran juopon kokin takia tämä viimenen reissu

 Kyllä niin saatanasti vituttaa hupia lusia vuosia. Linnoissa olin aikoinaan mielelläni lusimassa kun vanhaa liittoa oli vielä taloissa. Oli ne minulle kun faijoja ja broideja kaikkien kaveri olin nautin lusimisesta oli frendejä paljon minulla. 

Töitä sai tehdä ja harrasta kaikkea vedin riksussakin korisryhmää mikä oli niin suosittu että piti minun perustaa A ja B ryhmät että pääsi kundeja pelaamaan niin paljon kun mahtui ryhmään. Ei tarvinnut pamppujen riksussa kun viedä porukkani yläkerran aulaan kentälle ja tulla hakemaan meidät sieltä sanoinkin pojille että on koris herrasmiesten peli kiduttaja Pullisen Jallun miehiä oli pari pelaamassa mukavia kavereita minulle olivat. 

Seutulassa vedin urheiluvetäjän tittelillä urheiluja olin seutulassa lusimassa useita tuomioita. Riksussa heittelin myös muutamat kakut. Kahdeksan surmanluodin Tauno Pasanen kuka ampui pihtiputaalla neljä kyttää josta Mikko Niskanen  teki elokuvan. Tauno oli sakkikaverini riihimäen keskusvankilassa Rio De Riksussa.

 Seutulassa oli kanssani lusimassa mustalaisten Kuningas Allan Hagert kuka oli minulle todella hyvä kaveri pelasimme myös Allanin kanssa sakkia joka päivä ja muutenkin seurustelimme. Siviilissä pyydettiin minut antenni keikalle tuusulan rantatien kulmille oli talo oikea palatsi muuri kiersi taloa. Valkonaama oli vissiin talonmies sanoi se että heittäkää vaan antenni katolle ja olohuoneeseen. Olikin talo Allan Hagertin mutten Allania enään hengissä nähnyt. Sääli oli Allan minulle kun Isä tai veli niin läheisiä olimme

Siviilissä jäin aina kun tyhjän päälle ja tuli siitä aina viina kuvioihin. Linnoissa ja holistiloissa aina pärjännyt ja miksen täällä hullujen huoneella samaten,  vaikka täällä ratkesinkin välillä dokaamaan ainakin kaljaa kaupasta.

Nykyään on viinapiru päästäni kuollut ja en juo rähinäviinoja vaan pelkkää konjakkia siitä ei tule köyhäksi eikä kipeäksi. Huomasin myös kun rahaa oli ei tehnyt mieli dokata muuta kun maistella konjakkia. Se kun ei ole rähinäviinaa, siitä en tule edes kipeäksi.

Teki hyvää eilinen salipäivä nostin kolmea liikettä vaan tällä kertaa mutta tein tehokkaasti ne käsivarsia tangolla pystyssä hauista mutkatangolla sekä jalkoja prässillä. Tuntuu hyvin kropassa treeni en tänään mennyt,  annan parantua lihaksiston kunnolla ettei kipeydy ne enempää. 

Kyllä tästä pitäisi jo omieni pariin päästä alkaa tämä paikka jo ahdistamaan. Kun löytyisi vielä vanhanliiton miehiä jostain ja miksei nuortakin kaartia ketkä eivät huumepellejä olisi. 

On kamankäyttäjät niin surkimuksia oman pesän likaajia selkään puukottajia vasikoitakin. Eivät sisäpiiriini he pääse on se piiri vain harvoja ja valittuja varten. Purppuravyön miehiä siinä rinkini. Jos ymmärrätte mitä sillä tarkoitan. Senseit sen ymmärtää ja läheiset luottomiehet.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...