Joo heräsin aikasin ekan kerran kävin vessassa kusella ja siitä takasin nukkumaan ja heräten kello 5.50 oli yökkökin liikkeellä, huomenet heitettiin kysyi se heräänkö aina näin aikasin sanoin herääväni miten sattuu herään helposti aikasin ja käyn vessassa, toki nyt olen kussut sorsaan kun kontrolloin juomistani.
Olisi tänäänkin punttisali en eilen nimeä listaan laittanut katsotaan nyt mahtuuko sinne mukaan. Voisihan sitä tänäänkin mennä salille, on vaan paikat kipeät eilisestä treenistä. Tein eilen jalkaprässiä sekä hauista kulmatangolla ja tangolla käsivarsia. Tein tiukan hyvän treenin kolmella liikkeellä meni siinä koko aika tein monta sarjaa noita kolmea liikettä.
Aukesi potilaskeittiö kello kuusi join nessikahvit tuli ulkomaan poikakin kahville sanoi se tervehdykset Salam Aleikum vastasin sille. On mukava kaveri onko se nyt sitten Iranin poika vai Irakin en nyt sitä saanut selväksi. Jommasta kummasta maasta kumminkin.
Hyvä että on noita ulkomaan kavereitakin osastolla Salam Aleikum miehiä uskon niiden JUMALAAN ENNEMMIN KUN KRISTITTYJEN JUMALAAN.
Olen hähnyt niin paljon paskaa tekevän raamattu uskovat että on mennyt niiden JUMALAT ohi minusta. Moninkertaset murhamiehet ovatkin yhtä äkkiä niin raamaattu uskovaisia ja saaneet jonkun mukaan syntinsä anteeksi kyllä ne kuolleitten haamut tulee viimestään kuolinvuoteella vastaan.
Huono juttu mutta totuus mikä on jokaisella edessä viimenen voitelu ei mitään auta kun helvetti kutsuu. Toki on myös uskon sotureita mitä kyllä tarvitaan sodassamme piruja vastaan. Sadistit pitää hoitaa pois päiväjärjestyksestä.
Vedin hiukan venyttelyjä aamusta kun on paikat kipeät eilisestä treenistä käsivarsissa tuntuu ja rinnoissa. Alan nyt käymään useammin salilla että saan taas massaa kroppaani. Kun ikää tulee saa treenata useammin että pysyy massa kropassa. Toki lepo on myös tärkeä silloin lihas kasvaa.
Koitan nukkua vielä kohta aamusta ehtisi sitä tunnin nukkua aamupalaan. Vedin aamusta varjonyrkkeilyjä sekä venytyksiä että saan salilta eilen jääneen jäykkyyden pois kropastani. Vedin eilen salilla jalkaprässiä nyt on jalatkin hiukan jäykät, vedin äsken huoneessani jalkakyykkyjä vetristäen jalkojani.
Haarahyppelyt teen kohta myös tekee se hyää jaloille. Tulisi nyt aamupala on hiukan nälkäkin minulla syön niin pieniä annoksia ja vegaani ruokaa. Pitää nyt käydä puntarissa heti kun siihen mahdollisuus tulee. Viimeksi oli painoni 103.5 kiloa vaikka syön vähän ja vegaani ruokaa. Kummasti massa vaan pysyy.
ON HENKILÖKUNTAKIN PUUTTUNUT PIENIIN ANNOKSIINI OLEN SANONUT ETTEI IHMINEN ELÄ PELKÄSTÄ LEIVÄSTÄ VAAN MYÖS JUMALAN SANASTA OLI SE SITTEN ALLAH TAI JUMALA YKSI JA SAMA SE ON MINULLE.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti