lauantai 20. maaliskuuta 2021

Aamusta tarinaani sellijumppia tehden. Tiukat jumpat panee veren kiertämään alkaa päivä hyvin.

 Tein heti aamusta sellijumppia varjonyrkkeilyitä etunaojapunnerruksia levellä ja kapealla. Lankutuksia sekä monia venytyksiä. Aitajuoksija venytyksiä sekä jalkojen toisten yli vetäen. Varpaita lattiaan taivuttaen käsien vetoja toisen yli. Monta sarjaa etunojapunnerruksia sekä lankutuksia. Tekee niin hyvää jumpat herää siinä kunnolla veri kiertää ja pääkin pelaa paremmin. Jalkakyykkyjä tein myös pari sarjaa.

Teen jumppia pitkin päivää monta kertaa päivässä. Nyt huutelevat aamulääkkeille mitkä väkisin otan en tarvits enäidn lääkkeitä lukekaa mitä niistä on minulle tullut. Kovalle jumpparille myrkkylääkkeitä työntäen. Olen ollut kun terveyden perikva mutta näiden lääkäreiden ja hoitajien lääkkeillä sairastuen. Nyt on voitnini parantunut jonkun verran kun verenvuotoni jälkeen osasto 20 naislääkäri tiputti LITIUM lääkkeen 1800 mg 300 mg mikä vointiini auttoi vapinat lähti päänsärky helpotti unet parani seksihalut parani.

Kyllä täältä olisi jo siviilin päästävä tulee täällä oikeasti hulluksi hullujen parissa olleena. Pitäisi päästä konjakkia maistelemaan kunnon jurri päälle nollaa se vähän tilannetta tämän saatanan kidutukseni takia.

Ovat kiduttaneet minua yli kaksi vuotta jorvissa, kellokoskella ja ohkolan sairaalassa pakkohoidoilla ja pakkolääkityksillä minkä venäläinen mieslääkäri löi myrkytysvaaraan asti 1800 mg LITIUMIA MISTÄ SAIRASTUINKIN PAHASTI LUKEKAA OLEN SIITÄ PALJON KIRJOITELLUT.

Kyllä on helvettiä etten keravalta asuntoa saanut että olisin päässyt rauhaan.Pojalta haulikkoni turvakseni . Jos syyttä taas minua yrittävät hoitoon kiikuttaa minulle riittää tämä kidutus.Pyysi viron poika minua mukaan ISIKSEN JENGIIN SIELTÄ VARMAAN AVUN SAISI SEKOPÄILLE LÄÄKÄREILLE JA HOITAJILLE KETKÄ MINUA SYYTTÄ OVAT HOITOON VÄKISIN VIENEET. OLETTE KIDUTTANEET VÄÄRÄÄ MIESTÄ TULETTE VIELÄ SEN NÄKEMÄÄN ODOTAN VAAN ETTÄ TULEE KORONA VIRUS KUUSI KERTAA  SILLOIN ALKAA TIPPUMAAN JENGIÄ. SAISI NYT ROKOTE ALKAA TAPPAMAAN JENGIÄ ETTEIVÄT SITÄ USKALTAISI  OTTAA.

JUMALAN VITSAUS  IHMISKUNNALLE SAISITTE MENNÄ KAIKKI SANOO PIRU ITSE. EI KIVEÄ KIVEN PÄÄLLE SAISI JO ISO PAUKKU TULLA JA VIEDÄ KAIKEN MENNESSÄÄN. HAH HAH HAH KORO KORO.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...