lauantai 20. maaliskuuta 2021

Saatanan kun lääkejonossakin työntyvät syliin. kävelee kun euroopan omistaja keskellä käytävää.Ei kaveri pidä edes maskia ja tulee se ihan iholle.

Miten helvetissä kaveri on pystynyt lusimaan niin kun se puhui kehui vielä ettei hän ole pelkureiden osastoilla lusinut. Miten helvetissä se kun syökin täällä yksin potilaskeittiössä. Kumma kitsoilija on kaveri miten helvetissä tommoiset on linnoissa pärjännyt en ihan usko että on kaveri lusinut. 

Sama toinen vänkää se joka asiasta nytkin lääkkeiden jaossa kampesi se keuloille. Heitin ne melkein pois jonosta ja menin vuorollani. Kummia on tyypit täällä kun eivät ole nämä tällä osastolla niin kipeitäkään.

Tulee taas tätä juttua minulta paljon heti näin aamusta. Hyvähän se on että runosuoneni kukoistaa saan juttua tulemaan tähän. Pitää nyt saada luettavaa tekstiä jengille. JUMALAN vihasta ihmiskuntaa kohtaan niin kun nyt näyttää KORONA VIRUS kaatavan jengiä.

USKOVAISET SELITTÄÄ ETTÄ  JEESUKSEN VERI ON HEIDÄT PELASTANEET EN TODELLA SIIHEN USKO JA MIKSI MONETKIN USKOVAISET PELKÄÄ KUOLEMAA SIINÄ KUN TAVIS JENGIKIN. MITEN LUULETTE ETTÄ ANTAA JUMALA ANTEEKSI POIKANSA KIDUTTMISEN  ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...