Tein heti herättyäni jumppia varjonyrkkeilyä sekä etunojapunnerruksia ja lankutuksia. Jalkakyykkyjä omalla painolla, tein monta sarjaa liikkeitä. Tein myös venyttelyjä monia liikkeitä istuen aitajuoksija liikettä sekä jalkojen ylivetoja istuen. Eteenpäin kumartuen kädet lattiaan. Käsien vientiä taakse sekä pään sivuilta pitkälle venyttelyjä. Olkapään pyörityksiä molemmat olkapäät vuorotellen.
On oikea olkapääni hiukan kipeä viime sali kerrasta varmaan kun oli minulla taukoa edelliskerrasta, kipeytyy sitä silloin helposti paikat kun harvoin käy salilla ja minulla oli edelliskerrasta aikaa jonkun verran.
Teen kyllä sellijumppia melkein jokapäivä kyllä silläkin tavalla kroppa pysyy aktiivisena. Kun tekee etunojapunnerruksia lankutuksia jalkakyykkyjä sekä venyttelyjä monenlaisia. Kyllä tulee hyvä fiilis sellijumpillakin koko kroppa kiittää. Nyt täytyy tota olkapää kipua seurata tänään, lepuutan sitä tämän päivän. En tee jumppia enään tänään lepään päivän tekee lepo ihan hyvää. Sain tänä aamuna tehtyä sellijumpan onneksi niin. Alkoi olkapääni hiukan siinä vihoittelemaan punnerrellessani kapealla ja leveällä otteella etunojapunnerruksia tehden.
Nyt ruokatilaa kohden alkaa kohta aamupala onkin hiukan nälkä minulla kun en syönyt papukeittoa eilen kun vähän en pystynyt sitä syömään kunnolla kun ei vihdin hiidenellossa hammaslääkäri tehnyt minulle eteen kolmea hammastani mitkä nastoilla olivat suussani. Olisi se repinyt pois hampaan nysäni. Minulta puuttuu siksi hampaita paljon kun ei ollut riihimäen keskusvankilassa aikoinaan kun poisto olisin saanut kyllä isältäni hammaslääkäri rahat riihimäen kaupungille missä oli paikkaus.
Katson nyt mitä teen pitää minun päästä kunnon hammaslääkärille kuka tekee kruunut nysiini. On ne juurihoidettuja hampaita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti