maanantai 22. maaliskuuta 2021

Vielä tarinaani illasta ohkolan sairaalasta kohta nukkumaan että olen huomenna salille hyvässä iskussa.

 Kello on 21.05 ja väsyttää jo minua  käyn kohta nukkumaan kun olisi huomenna salipäivä. Vedän tiukan penkin huomenna pitää saada penkkipunnerrus 100 kiloon aluksi ja siitä 130 kiloon. Uskon että aika äkkiä kehittyy taas penkki minulla.  Kun olen pitänyt taukoa salilta mutta onhan minussa lihasmuisti. Kyllä varmaan tulokset kehittyy nopaeasti.

On penkki jäänyt minulta vähemmälle olen tehnyt apuliikkeitä. Otan myös huomenna hauikset ja ojentajat ne kun näkyy helposti. Kesä vielä tulossa onhan se mukava kun hauikset pullistelee paljaana kun pelkät liivit päällä kuljen. 

Kyllä toi salitreeni on niin hyväksi minulle pinna on ollut tiukalla,  mutta sali kyllä rentouttaa kun tiukat treenit vetää. Tulee salilta niin rento fiilis hikipintaan siellä pitäisi saada. Olisi nyt siellä sisäpeli tossut minulle ei ole siellä ollut kun yhdet isot 46 tossut mitkä minulle menee mutta on siellä ollut monesti yksi kaveri samoille tossuille kun minäkin, joten en ole saanut tossuja.

Näyttäisin pojille vähän säkillä  mallia monoa ja nyrkkiä takoen. Niin sanottua kuntonyrkkeilyä tehden kunnolla lämmöt siitä. Kumma on toi nuori mies P. kun puhun jotain fiksua ja viisasta alkaa se aina puhumaan samaa asiaa. Niinkun hän olisikin tarinani keksinyt ja jengi kuuntelee sitä eikä noteeraa minua vaikka juuri kerroin ennen P. saman asian.

Ihmettelee porukka kun nostan lämmittelemättä kevyesti jalkani noin 1. 80 m. tangon päälle. Venyttelen siinä hetken nostan molemmat jalkani tangolle vuorotellen.

Treenasin seutulassa ollessani siellä pari tuomiota lusimassa kuusi kertaa viikossa ja pelit ja duunit siihen päälle. Olin silloin huippu kunnossa. Sanoi minulle pamppu siviiliin lähteissäni, että mene nyt sinne allergia sairaalaan on sinulla viimeinen mahdollisuus mennä sinne.

No minä menin allergiasairaalaan otin pari kaljaa sairaalan vessassa kun oli vähän kankkunen minulla kun otin vähän siviilin kunniaksi.Onneksi tavallaan kun en päässyt hierojan oppiin haikon kartanoon hyvillä tuloksilla kun juoksin parhaan mäkitesti tuloksen siellä,  ja puhalsin mittarit pohjaan isoilla super keuhkoillani. Älyni tutkittiin hyvinkään teisteissä sain hyvät tulokset.

 Kun en tyhmä ole ja oli minulla vetoa kauppaneuvos Satu Tiivolaan ja tyttäreensä Katariina Vuoristoon. Olivat he haikon valtijaita,  olisin voinut toimia hierojan hommani kanssa salilla personail trainerina ja tehdä puutarhurin hommia. 

Oli minulla tarkoitus myös näyttää sukulaisilla mikä olen miehiäni. Olisivatko sitten minut hyväksyneet  Jos olisin ollut hierojana ja haikossa joku pomo. Olisin piireihin päässyt,  ja masalassa mestani näyttänyt ,olisin näyttänyt kyrville sukulaisille  krematorin uunit mitä oli espoossa meillä kaksi uunia vierekkäin. Siihen olivat voineet kavuta makaamaan ja ottamaan tuntumaan uunistani. 

Jos sinne kaipaavat kun aikansa tulee kuolla. Minä en siunaa edes sukulaisia ketkä eivät yhtään ole minusta välittäneet. Minua ei rakasteta ja minä en rakasta yhtään ihmistä.

Eläimet ovat minulle rakkaita ihan kaikki. Ne antaa palautetta minulle kun niitä hoidan kun ei edes iilimadot imeneet minusta verta kun junnuna oli minulla eläin näyttely Snellin talon kulmalla roikotin kuutta iilimatoa käsivarressani joku sanoi että menee ne sisään ihosta,  eivät menneet eivät edes verta imeneet ne minusta päästin ne takasin ojaan  mistä ne otin. 

Oli minulla myös sisilisko mikä pyöri olkapäilläni eikä sekään minua pelännyt kun tajusi etten sille pahaa ole tekemässä. Maalasin sisiliskon vesiväreillä ja päästin luontoon. Nyt unta kaaliin rukoilkaa parannusta ettette kaikki joudu helvettiin jää edes jokunen liikenteeseen jos ja kun korona virus puuduttaa kaiken toiminnan maailmassa. Jos niin käy elämässä vai onko tämä lopun alkua kaikki. JUMALAN SUURTA PUHDISTUSTA PAHOJA IHMISIÄ KAATAEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...