Tänäänkin kolme pummasi minulta nessi kahvia olen sanonut että olen ollut 12 kertaa linnoissa ja kymmeniä kertoja muissa laitoksissa enkä koskaan ole alentunut pummaamaan, eikä yleensä ole ollut tarviskaan kun poka kundi olen ollut aina. On minulla ollut aina kahvia ja muitakin herkkuja.
Olen sanonut että ostakaa tupakkaa tai kahvia kun ei niiden rahat riitä molempiin. Sitten pummaavat minultakin olen pari kertaa ärähtänyt näille sekopäille ketkä eivät ole niin sekasinkaan etteivät tajua pummaamistaan.
Osastolla 20 hermostuin pummeihin ostin suodatin kahvia paketin heitin sen pummien eteen ja sanoin että siinä on kahvia juokaa mutta nyt loppui minulta pummaaminen.
Ja se loppui siihen en enään ketään elättänyt yksikin riski nuori mies ruinasi jatkuvasti minulta kahvia. Hermostuin jo kaveriin ja muihinkin pummeihin.
Nyt alan lähtemään töihin ulkotöiden taukotuvalle olemme evakossa vesivahinkoa isolta salilta entisessä tupakkakopissa seinän takana. Keittelen kahvit sielläkin pojille tekisi jotenkin mieli poikien kanssa kunnon duuneihin, kun ei tossa sali hommassa meinaa aika kulua.Tekisi hyvää kondiksellekkin raskaatkin ulkotyöt. Mutta pysyn nyt näissä sen aikaa kun täällä nyt jaksan olla. Eipä tämä liksa oikein inspiroi työn tekoon saan 2.30 e tunti ja menee minulla päivässä kaksi tuntia, nyt kyllä virusvaaran takia on työt jaettu osastoittain muuten olisi minulla kaksi tuntia päivässä.
Siunausta kaikille kansoille tällekkin päivälle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti