maanantai 19. huhtikuuta 2021

Tarinaani aamusta ohkolan sairaalasta yölliset herätykseni kusihätään.Aloin kirjoittelemaan kynällä aamusta aikasin. Asiaa linnojeni mafioista miksi firmaani sanon. Ikäni kiinni ollleena.

Kirjoitin kynällä aamusta aikasin en konettani viitsi avata annen kuutta kun kerran ottivat koneeni pois osastolla 30. Selitti ne että oli jonkun hoitajan nimi näkynyt teksteissäni. Sitten puhuivat että olisin haukkunut hoitajia. 

Kyllä minun pitää saada kirjoitella niiden paskan tekemiset. Kun selitti hoitajat että otetaanhan minusta kusi ja verikokeita jatkuvasti. Olin kipeä pitkään osastolla 30 ja 20. No kumma vaan kun valitin koneen otosta hallinto- oikeuteen valviraan ja potilasasiamiehelle sainkin koneeni kuukauteen takasin. 

Sitten selittivätkin koneen oton hoidollisista syistä että kirjoittelisin yöllä. Mitä helvettiä se kuuluu kenellekkään jos panen enteellisiä uniani yöllä ylös kynällä tai koneella. Nukun sen jälkeen hyvin.

Kumminkin kävimme lohjan sairaalassa sain sieltä osastonylilääkärin ja erikoislääkärin kirjallisen todituksen että oli ollut vuosia TSH kilpirauhas arvot koholla ja nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti tullut tod. näk. LITIUM lääkkeestä johtuen. 

Ja miksei henkilökunta tehnyt mitään sanomisiini sairastelelustani osastolla 30 ja osastolla 20 sanoivat vaan osastolla että kuuluu kovat vapinani asiaan. Päänsärky oli jatkuvaa unet oli sekasin seksihalut ja kyky meni lääkkeestä ja kokonaisvaltanen huono olo jatkuvaa. Eikä hoitajilta mitään kannanottoa asiaan. Onhan lääkeissä toki hyöty ja haittanäkökohdat otettava huomioon. 

Minä nyt en vaan ole mielisairas olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästään. 

Olen niin monessa paikassa huijannut syöväni lääkkeitä mutta heittänyt ne pois. Osaan näytellä niin hyvin maniaa, masentunutta, psykoa ja skitsoa ihan mitä vaan tilanteen mukaan. Kuuluu se koulutukseeni näytteleminen ,miksi siis minua myrkytätte lääkkeillänne. 

KYSYMME SITÄ VAAN KUN OLEN SYÖVÄNI SANOTTE MINUA TERVEEKSI MUTTA KUN SYÖNKIN SANOTTE MINUA SAIRAAKSI MITEN NÄIN VOI TEILLÄ OLLA ASIAT. OLETTE TÄYSIN SEKASIN HOITOHENKILÖKUNTA. ETTE TAJUA MISTÄÄN MITÄÄN MISSÄ MENNÄÄN. LINNOJENI MAFIAT KYLLÄ KOVASTI IHMETTELEE TOIMINTAANNE. FIRMANI ON LAAJA MAAILMAN LAAJUUINEN.

Ja sanovat ettei näistä saa kirjoitella miksihän mikä paniikki näille tuli. Minulla on ihan yhtäläinen oikeus kirjoitella asioistani kun henkilökunnalla minusta tehdä kirjaamisiaan ja raporttejaan. Minä teen firmalleni raporttejani. Enhän nyt ole yksittäisille ihmisille vihainen asiat tappelee keskenään.

Kumma  sekin kun pakotettiin minut ottamaan verenpainelääke mistä meni kummasti silmäni laakista huonoksi. Kaihista puhui kumma lääkäri silmäasemalla järvenpäässä. Mutta kumma olisi että kaihi olisi puhjennut heti verenpainelääkkeen oton jälkeen. Samaan aikaan tuli lääkkeen kanssa silmä oireilu. Mustia palloja meni silmissäni,  lopettivatkin kumma vaan heti sen verenpainelääkkeen mutta silmäoireet jäivät päälle.Vasempaan silmääni jäi semmoinen vaalea harsomainen häiriö.  Mikä häiritsee joka päiväistä elämääni.

Minulla ei ole ollut mitään ongelmia silmieni kanssa lähinäköön on määrätty lasit vuosia sitten niillä olen pärjännyt.

Kyllä minun pitää saada puhua omista minua koskevista asioistani firmalleni. Mikä on laaja kansainvälinenkin kuuluu jengiin paljon porukkaa. Lukijani saavat lukea minua koskevia asioita olen itseni pannut likoon saadakseni suomen mielenterveys ja päihde puolelle muutoksia tapahtumaan. 

Toki täälläkin ohkolan sairaalassa on suurin osa potilaista huumeiden käyttäjiä. Saavat ne talostakin korvaushoitoa ja vetävät täälläkin kamaa,  mistä on ongelmiakin tullut. Minua kumma vaan henkilökunta ratsasivat jatkuvasti töistäkin tullessani. 

Kummaa on henkilökunnan käytös minua kohtaan kun varmaan tietävät huumevastaisuuteni näissä taloissa. Kun tulee niistä niin paljon ongelmia osastoille. Hämmentelee huumeväki osaston ihan sekasin. On ollut väkivaltaa osastoilla ennen ei ollut tämmöistä kellokoski ohkolan sairaaloissa. 

Minua ei lääkitty sairaaksi niin kun nyt tekee venäläiset lääkärit määräsi venäläinen mieslääkäri minulle LITIUM 1800 mg ja RISPERIDON  lääkkeet kuulemma hoitajien puheilla. Mistä sairastuin pahasti mikähän onkaan näiden motiivi minut myrkyttää huonoon kuntoon. Enhän nyt niin venäläisiä syytä kääkitsemisistäni kun sanoi venäläinen mieslääkäri suomalaisten hoitajien puheilla minulle määräneen LITIUMIN. Minulla on myös hyvä veli venäläinen kaverikin siiviilissä Vadim.

KYSYMME VAAN KOKO MAAILMA SITÄ KUN MYRKYTTÄÄ VENÄLÄISET AGENTTEJAANKIN EIVÄTKÄ PÄÄSE NE KISOIHINKAAN KUN PALAA NIITÄ JATKUVASTI HUUMAAMISESTA. 

Mihin helvettiin on menty miltä maailman valloittajia venäläiset nykyään ovat eikö suomesta löydy enään miehiä tekemään mitään asioille,  kun meitä ykkösluokan sotilaita lääkitään sairaaksi. Ja vielä suomalaiset hoitajat niillä pykälässä asiassa. 

Minähän olen niin pieni pelinappula maailman kaikkeudessa,  jättäisivät minut jo rauhaan saatanat myrkyttäjät,  miksi minut on otettu hampaisiinsa. Mitä olen tehnyt pahaa etten saa elää elämääni rauhassa. Miksi siihen puuttuvat vielä vieraan maan ihmiset venäläiset. 

Miksei tänne ohkolaan tule suomalaisia lääkäreitä kyllähän suomalainen suomalaisen pään tuotokset parhaiten tuntee. Ja huumeväki omille osastoille on se vaan niin hyvä pisnes taloissa kun taloissa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...