tiistai 20. huhtikuuta 2021

Väsynyt päivällä huonosti nukutun yön jälkeen kusihätä herätti monesti kun ovat LITIUMILLA aiheuttaneet vesitystaudin minulle. Sanoi lohjalla osastoylilääkäri S.V niin kirjeessään.

Piti minun vähän ohjeistaa nuorta uutta hoitajaa kysyin siltä monesti korteista miksi oli siinä uuno pelissä kaksi pakkaa. Ei osannut se sanoa siihen juuta eikä jaata. Vaikka se oli pelannut peliä alkoi se tekemään töitä yhdellä pakalla sanoin etten pelaa jos ei sääntöjen mukaan pelata. No tulikin mukaan uusi mieshoitaja se tiesi säännöt. 

Sama nuori hoitaja laittoi T. potilaalle moppia varteen neuvon sitä laittaman mopin lattialle ja painamaan kädellä joustinta silloin saa mopin varteen. Ei mennyt nuorelle hoitajalle millään se homma jakeluun. Otin siltä mopin ja laitoin mopin varteen,  sanoin ettei voi se olla niin vaikeaa. Sanoi toinenkin vanhempi hoitaja ettei hänkään sitä osannut laittaa. Kyllä on sanonko mitä ja tämmöiset kirjoittaa minustakin raporttejeen ja kirjaamisiaan.  No tämä nyt on naisen logiikkaa täytyyhän sitä ymmärtää mutta jos vähänkin käyttää päätään niin ei noi kyseiset hommat voi olla niin vaikeita.

Minulle ainakaan kun monessa olen ollut mukana ja logiikkani tiedetään huipuksi niin terävä olen hoksaamaan asioita. Teen niin äkkiä johtopäätöksiä ja sen mukaan toimin. Ajattelen johdonmukaisesti asioita ja teen siitä päätelmiäni. Ja aina ne osuu kohdalle ajatukseni.

Mitähän on Jussilla porvoon samariassa kun se ei ole vastannut puhelimeen moneen viikkoon. Sanoi kyllä Samarian päälikkö Ismo ettei Jussilla hätää ole. Kumma vaan on kun sen puhelin ei vastaa sanoo joku keskus ettei siihen puhelimeen saada yhteyttä.

Jotainhan siinä on pirun outoa ettei Jussi puhelin vastaa. Kirjoitin puhelimellani viestin Ismolle samarian päälikölle kuka on vastuussa tästä paskareissuta miten olen kidutettu täällä sairastuttaessaan minut pahasti.

Olisi pitänyt johtajien ilmoitta minulle että ei ole selkin kylän samarian talo raitis kun joi Antti kokki kaikenaikaa siellä poliisia jatkuvasti soitteli itselleen ja kerran piti minun soittaa sille ambulanssi kun se kuulemma sekoaa ja sillä on puukot esillä. Hälytyskeskus sanoi saanko puukot sekopää Antilta pois että uskaltavat he tulla. Sanoin ottaneeni puukot siltä sekopäältä ja niin tuli lanssi paijasivat ne avutonta isoa Anttia. Mikseivät vieneet sitä hoitoon kun häirikkö se oli olisin minä saanut ainakin rauhan talossa.

Koskaan eivät tule nämä anteeksi saamaan kiduttamistani olen kärsinyt niin paljon monessa paikassa tutkivaa journalismiani tehden. Odotan vaan että hyvät ihmiset tajuavat minua ja mitä kaikella tällä on tarkoitukseni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...