Ei mene minulla enään muuta lääkettä illasta kun OLANSAPIINI 20 mg, Kyllä se ja huonosti nukuttu yö nyt rankasee ja väsyttää minua kovasti. Käyn ihan kohta nukkumaan muutaman rivin jaksan tähän vielä laittaa tarinaani. Syytä tänne jouduin selkin samarian pisaran juopon kokin takia. Piti samarian paikka olla raitis mutta iso Antti kokkki joi jatkuvasti siellä. Talokin oli kuulemma myynissä olisi pitänyt venäläisen talonmiehen puhua minulle kaikki talosta kun haki se vuokrasopimukseen nimeäni hiidenpellosta. Enhän olisi lähtenyt hiidenpellosta mihinkään ojasta allikkoon.
Kyllähän olen väkisinkin valvonut joskus mutta onhan uni tärkeää, lepää siinä aivotkin mikä on tärkeää lepoa.Syvä uni on tärkeä minulta jää vaan aamuyön uneni vähän turhan vähiin.
Sellijumpat jäivät kun kaveri siinä oli nyt on hyvät treenitilat kun pääsin yksin asumaan.
Nyt käyn nukkumaan heti kirjoitan sitten kun tulee yöllä juttua minulla. Hyvät yöt kansakunnat maan päällä ja avaruuden äärettömyyden universumit. Ikuisuuden ajattelun mikä ei lopu koskaan tehkää ihmiset parannus jo maanpäällä. Muuten sielunne saa vaeltaa äärettömyyden iankaikkisuuteen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti