Miksihän piti venäläisten lääkäreiden ja suomalaisten hoitajien minut sairastuttaa lääkkeillään. Oli TSH kilpirauhas arvot olleet lohjan osastonylilääkärin mukaan koholla vuosia tod. näk. LITIUMISTA johtuen.
Sekä nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti aiheutettu. Silmäni menivät huonoksi minulle vääryydellä laitetulla verenpainelääkkeellä puhui silmäaseman lääkäri kaihista mutta miten se juuri olisi puhjennut noin pahana silloin kun tuli verenpainelääke mikä heti lopetettiin silmieni huonoksi menon jälkeen.
Kysynpä vaan koko armeijani voimalla mikä onkaan näiden motiivi minut sairastuttaa olette vaan niin väärää miestä lääkinneet paskoilla myrkyillänne. Olenhan tehnyt tutkivaa journalismiani vuosia näistä suomen hoitomestoista.Ja toinen toistaan pahempia ovat olleet ei ole ollut yhdessäkään paikassa uskovaisia hoitajia tai lääkäreitä, mitä olen kovasti ihmetellyt.
Nyt alan käymään nukkumaan alkaa silmiä painamaan uni. Kyllä pitäisi nukkua minunkin aamuun asti mutta kun herään öisin kusihätään parikin kertaa, toki saan heti uudestaan yleensä unen päästä kiinni.
HYVÄÄ YÖTÄ KANSAKUNNAT TEHKÄÄ RAUHA MAAILMAAN VIELÄ OLISI KAIKKI PELASTETTAVISSA KUNHAN YHTEEN HIILEEN PUHALLATTE.
JUMALA ANTOI TAAS VAROITUKSEN KORONA VIRUKSEN MUODOSSA. HUOMAATTE MITEN HAAVOITTUVAISIA OLITTE VIRUKSEN ISKEYTYESSÄ TEIHIN. TEHKÄÄ PAREMPI MAAILMASTA RAUHAA JA RAKKAUTTA TOISILLENNE. KAVERINI ISO NIKLAS SANOI KYLLÄ ETTÄ JOS ME HYVÄT IHMISET TARTUTAAN ASEISIIN ON SE YDINSOTA. MUTTA JOTAINHAN PITÄÄ USKON SOTUREIDEN TEHDÄ. KUSIPÄITÄ ON NIIN PALJON VÄHEMMÄN KUN HYVIÄ IHMISIÄ.
ELI OTTAKAA VALTA HYVÄT IHMISET SILLOIN TULEE PAREMPI MAAILMA MEILLE KAIKILLE KETKÄ SITÄ HALUTAAN JO LAPSIEMME PUOLESTA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti