maanantai 17. toukokuuta 2021

Linnoissa parasta aikaani elämästäni oli talossa kun talossa jengiäni. Kumma paniikki tulee kusipäille kun kanssani samaan koppiin joutuivat. Jokke monotti minut viisi metriä rappusistaan timon tiellä keravalla kyllä kundi ryömi edessäni nokalla pamppujen laittaessa sen samaan matkaselliin kanssani.

 Nukuin taas katkonaisesti heräten pari kertaa yöllä kusihätään. Jouduin tyhjentämään sorsani yöllä kun kusin sen taas kerran täyteen. Kyllä on pirullista kun minulle LITIUMILLA 1800 mg venäläinen lääkäri  nefrogeenisen diabetes insipiduksen vesitystaudin aiheutti. Niin kun sanoi lohjan osastonylilääkäri kirjeessään minulle. 

On myös tod.näk. LITIUMISTA aiheutunut TSH arvot koholla vuosia on se kilpirauhas arvo. Miksi minut haluttiin myrkyttää,  pahasti sairastuin vuosiksi. Sanoi palaverissa venäläinen mieslääkäri että laittaa minulle LITIUM 1800 mg lääkityksen suomi hoitajien puheilla.

Mietin vaan miten porukkani kostaa sairastuttamiseni. Saavat varoa myrkyttäjäni joka prätkääkin mitkä ohi ajavat. Minähän en tee mitään on vaan pojat olleet kuulolla. Ei jengini halua että minut sairastutettiin lääkkeillä. Bussissaa ja junissa istuu vieressänne minun jengiäni. Ketä ette tunne on jengi niin laaja.  Cosa Nostra meidän asiamme.

Poikani ajelee Bombbersseiden kanssa ja niitäkin on paljon. Jengiläisiäkin pelkäätte mutta kun poikani tuli jokelaan pitkälle tuomiolleni lähtiessä,  minua tapaamaan oli sillä  Bombbers paita päällä tuli pamppu sanomaan että sano Kaistu pojallesi että panee paidan toiste päin sanoin pampulle että miksi sanoi pamppu että pelkää muut isot kyrmyniskat minua ja poikaani. Huusin että kajahti koko sali että oletteko tehneet lastentarhan linnoista.

Ja paita pysyi pojallani päällä jengiläiset pelottavat linnoissakin pikkupoikia mutta pelkäsivät pikkupoikaani Bombbers paita päällään. Kyllä on isot pojatkin reppanoita toki minua linnoissakin pelkävät vasikat ja paskaa tehneet . Homot ja bedofiilit sun muut kusipäät.

Onhan maineeni semmoinen linnoissa koskaan ei ole sattunut kusipäitä pahemmin linnoissa kohdalleni. Lukekaa miten Jokke pääsi minut monottamaan rappusensa alas että lensin viisi metriä selälleni sen rapussa pullokin hajosi hihaani. 

Mietin vaan että jos en olisi hakenut sen ikkunasta pulloa olisin tehnyt Jokelle pahaa jälkeä. Kumma  vaan järjesti pamput minut nokalla Joken kanssa samaan matkaselliin,  kyllä Jokke rukoili armoa konttasi ja ryömi edessäni iso kundi.  Selitti se vaan että on hänellä niin paljon omaisuutta ja saan häneltä kaiken. 

Sanoin Jokelle jos en olisi sitä pulloa pöllinyt sen kämpästä,  ikkunasta mennessäni olisit Jokke tuolla kellarissa karhunkopissa ja pitkään. Tulisin sinua joka päivä tapaamaan ja vääntäisin sinut solmuun siellä. 

Kun tulee kumma ahtaan paikan kammo jengille kun kanssani samaan koppiin joutuvat toki saan tiikerin voimat siellä. Sanoin  Jokelle matkasellissä että älä iso mies pillitä mene yläpunkalle nukkumaan. 

Eipä Jokkea enään näkynyt nokalla ulkoiluissa eikä muutenkaan,  menikö sitten turvaan karhunkoppiin vapaaehtoisesti. Sielläkään eivät ole kusipäät turvassa kun suomen riskein vartijakin on sukulainen. 

Minun aikanani pamputkin olivat kavereitamme riksun pappikin oli poikien handeleissa mukana miksi nykyään painii jengi pamppujen kanssa,  sitä olen ihmetellyt mitä saatanan pullistelua sekin on nykyään.  

Kun aina jäätte jengiläisetkin toiseksi. On pampuilla lupa kantaa asetta ja jos kiusaatte heidän perheitään olette vielä enemmän kusessa. Toki pidimme minunkin aikani pamppuihin hajurakoa mutta me olimmekin viinan takia minun aikanai lusimassa,  ei huumeet olleet vielä riihimäen keskusvankilaakaan pilanneet. 

Oli Rio De Riksu minun aikanani hyvä talo lusia nyt sanoi netissä joku elinkautisvanki että pitää 9-10 riksua nykyään likasankona. 

Kerroin että minun ikäluokkani teki sinne remontin,  vesijohdot vessat sun muut sähköjä myöten meillä oli paljut nurkassa mutta emme sitä likasankona pitäneet.  minusta se oli paras taloa lusia. 

Sanon vaan nyky konnille että niin makaa kun petaa. Itsehän olette talot pilanneet paras ikäluokka on jo jättänyt lusimiset taakseen.  Toki minulla on kova ikävä niitä linnan aikoja,  olivat ne parasta aikaa elämässäni. Oli hyviä kavereita minulla ja paljon joka talossa.

LUKEKAA RAAMATTUA MITÄ JEESUS SANOI RISTILLÄ TOISELLE RYÖVÄRILE. MINULLA VAAN VIA DOLOROSANI JATKUU HULLUJEN HUONEELLA SYYTTÄ MIKSI NÄIN ON EIKÖ MINULLE LOJAALIT TEE JO JOTAIN. ONNEKSI ON MINULLA JENGISSÄNI NOITA HURJIA ULKOMAAN POIKIA JA TYTTÖJÄ

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...