Jännästi heräsin tasatunnein yöllä kusihätä varmaan herätti minut kusin yöllä muutaman kerran varmaan nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti kusetti kun ei siihen vääryydellä laitettu minirin tabletti mitään auta minua, juon samalla lailla ja kusen yölläkin. Väärillä tiedoilla osastolta 20 laittoivat minirin tabletin kun sieltä oli kerrottu etten juo päivällä paljon enkä kuse yöllä. Että minirin auttaa minua juomiseeni ja kusemiseeni mikä ei paikkaansa pidä.
On LITIUM aiheuttanut minulle vesitystaudin ja TSH arvot kilpirauhas arvot olleet koholla vuosia LITIUM 1800 mg johtuen lohjan osastonylilääkärin S.V mukaan. Oli myös annnettu väärää tietoa juomisestani ja kusemisestani erikoislääkäri M.F lohjalle.
Olen ollut aina kun terveyden perikuva aina treenaten jotain urheilua. Olen ajanut endurot crossit ja pelannut vaikka mitä pelejä vankiohjaajana ollut riihimäen keskusvankilassakin veteän A ja B ryhmien korikset, tunsivat pojat minut riksussa kenkä keravana kun oli minulla talon fudis pallo ja tulin joka ulkoiluun palloni kanssa, pelasimme joka päivä pihalla fudista. Seutulan työsiirtolassakin olin urheiluvetäjän tittelillä lusimassa.
Toistan nyt itseäni mutta kun on niin tärkeää tietoa mitä lohjan lääkäreiltä sain tietää LITIUM 1800 mg johtuen. Lopetettiin LITIUM 1800 mg minulta kovan verenvuotoni nenästäni jälkeen, mitä eivät saaneet peijaksessa hoidettua mitä todella ihmettelin rikkoi vaan lääkäri rustoa nenästäni niin että jäi siitä vaiva vasempaan sieraimeeni.
Meni se ihan umpeen laittoi siellä lääkäri, jonkun putkiviritelmän nenääni minkä ottivatkin seuraavana päivänä pois ohkolan sairaalassa ja alkoikin heti verenvuoto uudestaan. Siitä taas ambulanssillla menimme nyt meilahteen missä sainkin heti avun kolmelta nuorelta naiselta.
En muuta muista sieltä kun laittoi yksi niistä puudutus tupon nenääni. Seuraava muistikuvani oli kun istuin sängyllä aulassa ja vuoto oli hoidettu. Ihmettelivät meilahdessa miksi minut vietiin ekaksi peijakseen mitä minäkin todella ihmettelin kun en peijaksesta hoitoa ole saanut monestikkaan. Lukekaa blogistani on siellä siitäkin sairaalasta kovaakin tarinaa.
Nyt lähden potilaskeittiöön nessikahville hunajalla on minulle kyllä inkivääriteetäkin ostin sitä eilen kaupasta. On inkivääri niin hyvää moneen. Kävin jokapäivä kerava ollessani La Boutig nimisessä paikassa inkivääri juomalla on se niin hyvää ja terveellistä laittoi tytöt siellä minulle inkivääri hunaja sitruuna juoman. Suosittelen paikkaa on siellä monenlaista muutakin toimintaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti