torstai 13. toukokuuta 2021

Oli hoitajat ystävällisiä kun oli ulkona sisäpihalla grillausta en mennyt mukaan kun en tykkää missään häkissä olla kun tiikeri. Toivat hoitajat minulle soijamakkarat ja limun kerroksille.

Oli erittäin ystävällistä hoitajilta tuoda ja vielä soijamakkarat ylös kerroksille toi vielä omahoitja M. pullon keltasta jaffaa minulle.   Nuoren kaverin T. kanssa heitin läppää olisi sen potilaskaittiö siivous minä olen kyllä pitänyt tapani mukaan keittiön putsissa kunnossa. Pyyhin monta kertaa pöydät päivän mittaan ja lakasen lattian. On se kumma kun eivät nämä pölkkypäät siivoa jälkiään keittiössä.

Kuuluisi se jokaiselle siivota jälkensä olen laitosapulaisille sanonut mikseivät pane kuriin porukkaa kun on siivoojien jälkeen kymmenen minuuttia ja on taas paikat ihan paskaset,  kumma on vaan hoitajilla kun eivät kuria saa tyyppeihin. Sätkän purua on jokapuolella pöydällä ja lattialla.

Mutta eihän täällä vaadita yhtään mitään,  kun kämpätkin on porukalla todella huonossa kunnossa. Eivät vaadi hoitajat kavereita edes petaamaan sänkyjään.On minusta todella ruman näköistä kun punkansa ovat ihan sekasin.

On varmaan noista kamankäyttäjistä kaikki kiinni,  kun ne eivät tee mitään hyödyllistä muutenkaan yhteiskunnassa. Paapotaan niitä täälläkin ohkolan sairaalassa. Sama kun hatkareita paapotaan pääsee nekin yllättäen siviiliin,  osastolta 30 pääsi yksi kaveri kuka oli ulkomailla hatkassa rahat loppuivat niin tuotiin se takasin tänne sairaalaan. Mutta kumma vaan sekin kaveri vapautettiin ja yksi kaksinkertanen hatkari pääsi osastolta 20 siviiliin.

Miksi minua pidetään täällä toki olen vapaasti täällä kun ei ole minulla asuntoa siksi en ole viitsinyt häipyä.  Hommasivat minut venäläisen naislääkärin kautta osastolta 30 osastolla 20 mikä onkin akuutti osasto. 

Selittivät että olen hatkaamassa sanoin palaverissa venakolle että anna minulla loma,  sanoi siihen J. kaljupää mies hoitsu,  että nyt se lähtee skannik hotelliin juomaan konjakkia.. Sanoin että mitä se sille kuuluu mihin menen ja juonko yhtään mitään.

No siitä lensin osastolle 20 missä sanoi suomalainen mieslääkäri että saan pitää vapaudet jos annan heille lompakkoni ja pankkikortit sanoin sille mieslääkärille etten anna ja on tämä luottamus tehtävä ja niin sain pitään vapauteni ja lompakkoni kortteineen. 

Enkä ole luottamusta pettänyt siksi ihmettelen mikseivät minulle jo asuntoa hommaa sossun kautta. Voisinhan mennä entiseen kielokotoon nykyiseen kajavaan. Ilman lääkityksiä ja pakkohoitoa voisin sieltä spurtata johonkin omaan asuntoon.  

Harmitti kun tuttuni Epe porukoineen lypsi minut syväpuro yhteisöön mikä olikin paska paikka uusi johtaja Sanna järjesti minut syyttä kellokoskelle juuri kun olisi ollut minulla perunkirjoitukset menetin kaikki, rahaa sain vähän mutta nekin loppuivat pikaseen. Autoin niin paljon ihmisiä, hyvyyteen pyrkien kun vaan rahani riittivät kun minulla on elämäni rahasta kiinni. Kun rakkautta ei ole kaikki on rahan mahtia. Saa rahalla niin paljon rakkautta kun vaan haluaa. Ihan kaikki pyörii rahan ympärillä se on jumalaakin mahtavampi. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Syön karkkeja mitä kaveri toi kaupoilta minulle.

 Pari pussia kaveri toi karkkeja minulle on niitä vielä jäljellä pussi. Heitimme mölkkyä pihalla ei tullut pelistäni mitään jäin viimeseksi....