On molemmat M.K ja M.H mukavia tyyppejä pitkän reissun miehiä olimme jo aikoinaan mustassa saaressa Vaasan sairaalassa. Kovan koulun käyneitä olemme kaikki olleet, minäkin olin hupia kiinni noin 13 vuotta. Kun olen syytön kaverini kuolemaan, ainakaan tappoon mistä vaativat minulle tuomiota. Huijasi asianajaja minut mielentilaan vaikkei juttukaan ollut niin rankka. Jos olisinkin seonnut kaverini kämpässä olisihan jälki ollut semmoista. Kun saan taivaan isältä voimat mitkä ovat yliluonnolliset.
Ja nyt hupia yli kaksi vuotta selkin samarian pisaran juopon kokin takia, menin selkin kylään samarian taloon kun luulin että ovat siellä kaikki uskovaisia mutta haksahdinkin paskaan juoppo kokki oli pahinta.
Kohta onkin taas ruoka 15.30 se alkaa onkin minulla hiukan nälkä kun söin niin vähän päivällä ei vaan maistunut soija pyörykät. Söin myös oman muussin pienen annoksen olen aina ollut pieni ruokanen.
KUN IHMINEN EI ELÄ PELKÄSTÄ LEIVÄSTÄ VAAN MYÖS JUMALAN SANASTA. ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI. ALFA JA OMEGA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti