Nuoruuden kavereita meni monta keravalla liikkuessani nyt meni kahdet veljekset peräkkäin. Rale U. ja veljensä Juha U. Sekä veljekset Arto Nuppi V. ja veljensä Ari V. perään.Nuppi sanoi minulle että kun vapaudun saan heti sata kaveria aseisiin. Mitä lie sitten Arto tarkoitti sillä, kyllähän tässä olisikin mukava saada uskon soturit riviin. Taistelemaan JUMALAN SOTUREINA Uskoaan levittäen tavis kansalle. Olisihan suomessakin paljon työtä uskon sotureilla.
Minulla on vaan ollut liian pitkä VIA DOLOROSA tuntuu ettei tämä lopu kohdallani ollenkaan. Lukekaa miten jouduin tälle reissulle selkin samarian pisaran juopon kokin takia. Ikinä eivät tule anteeksi saamaan ne ketkä minulle tämän kidutus reissun saivat aikaseksi. On tämä ollut semmoinen reissu minulle sairastuessani lääkkeistään mitkä venäläinen mieslääkäri kuulemma suomi hoitajien puheilla minulle laittoi. LITIUM 1800 mg sekä RISPERIDON lääke. Lopetettiin LITIUM kun tuli kova verenvuoto nenästäni mikä ei loppunut peijaksen operaation jälkeenkään joudun ambulanssilla meilahteen seuraavana päivänä missä avun sainkin heti.
No nyt mennään näillä ajatelkaa hupia kiinni yli kaksi vuotta en muuta kun ärähdin sille sekopäälle pisaran kokille kun oli se käynyt nuorta poikaa kurkusta kiinni joutui poika potkaisemaan itsensä irti ison korston otteesta. Minut haastoi juoppo Antti sormikoukkuun sanoen että hänellä on 150 kilon sormivoimat kerran nykäsin oli korsto polvillaan lattiallaan.
No katson nyt mitä teen vielä sen selkin samarian pisaran paikan kanssa. Kusettiin minua kaikella tavalla talokin oli kuulemma myynnissä mietin mihin taas joudun asumaan jos mihinkään pääsen.
Meni niin kauan minulla hyvin kun piri poikien kanssa asuin join konjakkia ja treenasin salilla ja pyöräilin kesät talvet. Oli se mukavaa elämää mutta kun rahani loppuivat näyttikin pojat oikean karvansa alkoivat minua ihan huumeväki kristämään. Häivyin mestoilta harmi vaan kun jäi kaikki tavarani huumekämppään 13 vuoden tekstitkin jäi sinne mitä hupituomiollani kirjoitin monessa paikassa lusiessani. Noin 5500 sivua oli tekstejäni päivämäärät ja sivunumerot niissä oli. Piti minun vääntää kirja teskteistäni.
Vituiksi meni koko elämäni, oli hienoa pyöriä Abaccina markkinoilla oli keravalla 40 maasta kojuja. Ei tehnyt yhtään mieli viinaakaan kun oli rahaa taskussa, ja tilillä useita kymppi tonneja. Voi tehdä kaikkea kivaa kun on rahaa käyttää. Mutta helvettiin jouduinkin pahaan semmoiseen vielä venäläiset lääkärit minua lääkitsemään ketkä eivät minua yhtään tunne eivätkä tiedä pääni tuotoksia. Minulla oli keravalla hieno kaveri, Veli Venäläinen Vadim kuka on todella hieno mies. Olen aina ajatellut isompia asioita kunhan vaan olisin saanut omiani eduskuntaan hieno lääkäri tuttu jo sosisaalisairaalasta aikoinaan sielläkin ollessani. Kumma vaan kun ei ole Pekasta kuulunut mitään vuosiin. Toivotaan ettei ole mitään sattunut sille.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti