Kyllä pitäisi olla muutakin elämässäni, kun jumittaa täällä ohkolan hullujen huoneella. Onneksi jäi LITIUM 1800 mg pois minulta mutta vasta kun pelästyivät kovaa verenvuotoani nenästäni ja suusta pulppusi verta.
Olen sairastunut venäläisen lääkärin määräämästä myrkky lääke LITIUMISTA 1800 mg. Toki sanoi venäläinen että määrää LITIUMIN suomalaisten hoitajien puheilla. Minä ykköstykki ollut linnoissa linnojen Mafian miehenä joudun kärsimään ihan kidutusta täällä ohkolan sairaalassakin. Selkin samarian pisaran juopon kokin takia ikinä eivät ne tule anteeksi saamaan tekosiaan.
Miksi ja kuka oli minun hommaamisessa hullujen huoneelle ekaksi kiduttivat minua jorvissa kolkossa kopissa 12 vuorokautta. Sieltä kellokoskelle kidutettavaksi, semmoisissa lääkkeissä pitäen etten tiennyt mistään mitään. Oliko se venäläisten juoni saada minut ykköstykki huonoon kuntoon. Olenhan sotaveteraani Infalidin pojan poika. Sotilas itsekkin kovimmasta päästä en pelkää kuolemaa pitää vaan saada menemään viholliset ennen sitä.
Miten ei mitään tapahdu, maailmalta apua en ole saanut vaikka onkin paljon käyntejä blogissani. Olenhan toki hautausmaan mies siunaan ihmiset joko taivaaseen tai helvettiin.
On se taivaaseen menevä osa niin pieni joukko en täältäkään ohkolasta ole saanut siunattua kun pari kaveria toinen vaistosi kuolemansa ja tuli se minulle läheiseksi ennen kuolemaansa. Toinen on ystäväni M. K kuka meni jumalallisilla kyvyillä mustan saaren aidasta yli, oli aidassa niin pienet reiät ettei minulta edes sormet mahtuneet reikiin. Siitä vaan treenaamaton kaveri yli meni JUMALA OMANSA TUNTEE.
Pitäisi päästä minun keravalle katsomaan tilanne voisin ottaa muutaman konjakin jos nyt uskon veljeni tulee minua tapaamaan tänne ohkolaan. Lupasi se viimeksi tulla minua tapaamaan. Mikähän kumma on venäläisissä kun minut lääkitsivät sairaaksi uskon isäni edesmennyt Eino Hankkio teki venäjällä kuulemma uskon töitä.
Ja toinen hieno mies oli siskoni sen aikasen miehen isä Erkki Kyander. Oli Erkki minulla lautamiehenäkin parissa rosiksessa kouluni johtaja opettajan Martti Oksasen kanssa.
Ne kun tiesivät miten hyvin pärjään linnoissa kun siellä yhtenä rintamana toimimme. En vetänyt linnoissa mitään siksi oli minulla hyviä kavereita monessa talossa toimien. Koulutin poikia tulevaisuuteen aina valmiina olimme kaiki porukat. Olisi lähtenyt linnoistani aikamoinen ryhmä liikekannalle ne pojat kun tiesivät mitä sillä torrakolla tehdään.
Oli armeijassa niin pikkupoikia verrattuna minun muukalaislegioonani miksi voin miehiäni sanoa. Onhan noita hyviä ulkomaan kavereitani minulla, suomalaisista en tykkää monestakaan ovat ne tehneet minulle vähän liikaa kupruja. JUMALA ON SUURI.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti