Kaipaa kroppani useampaa treenipäiviä siksi sanoin ohjajalle että laittaa minulle yhden päivän lisää. Tuli siihen maanantain ja perjantain lisäksi torstai vuoro. Kyllä kolme päivää viikossa riittää minulle varmaan. Seutulan työsiirtolassa treenasin kuusi kertaa viikossa mutta siinä treenissä oli pelipäivätkin laskettu. Nyrkkeiltiin myöskin hanskoilla mitkä Merosen Risto antoi isälleni tuodakseen ne minulle.
Oli mukavaa aikaa lusimiset riihimäen keskuvankilassakin oli vankiohjaajan tittelillä vedin A ja B ryhmien korikset pääsin joka ilta pelaamaan. Oli korisryhmäni niin suosittuja ettei kaikki mahtuneet yhteen ryhmään piti kundit jakaa kahteen ryhmään.
Seutulan työsiirtolassa olin urheiluvetäjän tittelillä lusimassa. Vedin pojille urheiluja montaa lajia opetin pelaamaan ne tennistä vanhalla leirillä missä oli tenniskenttä. Kaipaan niitä hyviä aikoja kun ykköstykki olin omalla vaatimattomalla tavallani.
Samat duunit tein poikien kanssa toki vastaava mestarikin oli kaveria. Olin koppimiehenä ja muitakin erikoishommia tein moottorisahalla olin hommissa pari kertaa seutulassa ja siuntiossa. Olen aina ollut taloissa erikoismiehiä. Riihimäen keskusvankilassakin pääsin vastaanotto narikkaan töihin parilla tuomiollani vaihtoi ne minut yhden kaverin kanssa kun taloon tulin kysyin kaverilta etten sen duunia halua viedä, sanoi kaveri menevänsä mielellään narikalle duuniin kun siellä on kongilla puntit pääsee se nostelemaan aina kun huvittaa oli se riski punttimies.
Olivat kuulemma kaveri toisen kaverinsa kanssa Pepen L. kanssa vieneet rynkyn vartijalta jostain armeijan mestoista. Näin pojat puhuivat Pepe L. oli eristyksessä riksussa. Minäkin vein rynkyn santahaminasta joskus nuorena lukekaa sekin juttu miten JUMALA johdatti silloinkin tietäni. On se hurjaa tarinaani annoin rynkyn pois pojille ja ne paloivat siitä ja minäkin sain jonkun pienen tuomion. Mutta oli se sen arvoista touhua kun koko santiksen porukka pokkuroi minulle kun erikoisjoukkoja olen ollut. Lukekaa niin tiedätte mikä olen miehiäni vielä vanhoilla päivillä toimin kun on pakko ja tilanne päällä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti