Selittää toinen omahoitajani ruokalassa ollessaan aina että on hänellä niin kuuma pyyhkii se hikeä otsaltaan ja muutenkin kiukuttelee se aina miespotilas P. kanssa ruuasta. Toki miespotilas P. saa sen aina takajaloilleen kun osaa potilas P. provosoida niin hyvin hoitajat raivoihinsa.
Otin illasta mukavan ainoan täyspäisen hoitajan puheilleni huoneeseeni kun se yökkönä oli. Puhuin hoitajasta etten halua että on se omahoitajani kun en sen kanssa tule oikein toimeen. Selitti se kerrankin lääkärin tapaamisessa että olin ollut äkäinen. Vaikka se itse on kiukkunen muija aina kiukuttelee se meille.
Tulee hoitajalle kumma vapina kun sen läheisyyteen menee toki minä nyt aiheutan muillekkin vapinoita läheisyyteni tullessaan. Mutta tämä hoitaja vapisee kunnolla, selittää se jatkuvasti että on hänellä niin kuuma. Varmaan on vaihdevuodet sillä kun on se niin saakelin kiukkunen.
Heräsin aikasin tänä aamuna olin kussut taas sorsani melko täyteen sekin harmittaa kun saivat osastolta 20 huijaamalla minulle MINIRIN lääkityksen kun sanoivat lohjan erkoislääkärille M.F etten juo päivällä niin paljon enkä kuse yöllä mikä oli ihan erikoislääkärin huijaamista oli minulla sinä aamunakin sorsa täynnä.
Miksihän henkilökunta ihan valehtelee asioita ja vielä erikoislääkärille. Mikseivät minulta kysyneet juomistani ja kusemisestani. Kumma oli myös lohjan erkoislääkäri että lähti se näiltä ohkolan henkilökunnalta kyselemään juomisestani ja kusemisestani kun itse sen parhaiten tiedän. Kontrollia tehden kusemalla sorsaan.
Mietin viitsinkö näistä kirjoitella mutta täytyyhän asiat ottaa käsittelyyn kun painaa ne mieltäni enkä tähän nyt laita kenenkään nimiä.
Mutta lukee uskovaiset raamattuakin ihan tosi kirjana ja sielläkin on nimet kaikista ketkä siellä sanotaan. Eipä näistä ketkään vieraat tiedä keistä puhun jos oma väki sen tietää ei pitäisi sen haitata ketään.
Minä nyt en siitä muuta huomaa kun vapinat ja hikoilunsa ja selvät vaihdevuoden oireet sillä on.
Pitäähän asiat ottaa reilusti puheeksi jos onkin hoitajalla muu sairaus päällä. Muutenkin sekin on kumma kun se on tietokoneella kaiket päivät. Toki muitakin hoitajia on koneella kaiket päivät sekö on niiden työtehtävä.
Yksi hoitaja on ainoa fiksu kuka antaa minullekkin terabia luontoista kanssa käymistä keskustelemalla potilaiden kanssa istuen salissa. Ja pelaten potilaiden kanssa välillä, on aika rankkaa kun kyttäävät hoitajat kanslian lasejen takaa meitä ja kirjoittlevat varmaan raporttejaan. En ymmärrä muuten mitä ne konetta naputtelevat kaiken päivää.
On vaan niin että olen vähän puun ja kuoren välissä mutta tutkivana journalistina sotisi periaatteitani vastaaan jos en paljasta asioita. Toki löytää näistä teksteistäni itsensä ne keitä asiani koskee, ei tiedä muut keitä tarkoitan. Ja koskaan ei muutoksia tapahdu mielenterveys ja päihde puolella jos ei kukaan uskalla näistä kirjoitella.Ja minä kirjoitan niin että koko maailma sen kuulee.
Onhan todella rankkaakin hoitaa moniakin potilaita kun ovat ne niin hankalia. Ja saavat ne hoitajatkin toiset ihan kiukkuseksi. Niin kun potilas P. saa se provosoitua kaikki sekasin minäkin sille välillä kiukuttelen kun on se niin kaikki tietävinään. Puntillakin se ei yhtään noteeraa mitä sille neuvon. Ja minä olen aina sanonut että hulluus tarttuu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti