Olen kussut kyllä aina paljon kun olen juonut paljon. Mutta nyt meni LITIUMISTA 1800 mg ihan överiksi kusemiseni. Siihen vielä tuli OLANTSAPIINI mistä meni taas kerran vatsani toiminta ihan sekasin. Löivät myös vielä ABILIFY 20 mg sekä FELODIPIN 10 mg. Olen ollut aina todella huippuiskussa taloissa ollessani.
Kovaa duunia tehden ja treenatan kovaa monessa talossa. Kyllä sitä pysyi huippu kunnossa siihen aikaan. Olin seutulan työsiirtolassa pari tuomioo ei siellä diilerit eivätkä pilleristit pärjänneet pidin kaukana sekopäät leiriltä.
Tein kyllä itsekkin samat duunit kun pojatkin vaikka olin sielläkin urheiluvetäjän tittelillä lusimassa. Lusin myös mäntsälän leirillä pari tuomioa siuntion leirille lensimme seutulan leiriltä vastaavan mestarin kanssa yhden uuden pomon syömänä.
Lensin kerran taloon yhden mulkun kympin takia pelästy se minua niin paljon että otti se lopputilin seutulan leiriltä. Huusin sille vaan kun pampun kanssa haimme työkaluni kopiltamme, näin mulkun pitkältä huusin sille että tulen kahden kuukauden päästä siviiliin Jorkki kuulemma pelkäsi sitä.
Onhan noista lusimisista hyviä kertomuksia miten nautin lusia nykyään lusivat väkisin ja pelkäävät toinen toisiaan. Huumeet pilanneet ihan kaiken pelkoa väkivaltaa yhtä saatanan pelleilyä lusimiset nykyään.
Luulisi että saa serkkuni poika vissiin suomen riskein vartija nelinkertanen suomen mestari kiekossa. Olla duunissaan vartijana rauhassa jos vaan maineeni kiirii taloissa vieläkin. Jos minulla olisi valta vapauttaisin melko kaikki vangit jos saisin niistä jumalan sotureita.
HYVÄÄ YÖTÄ VANKITOVERIT JA PAREMPAA TULEVAISUUTTA KOITTAKAA KESTÄÄ ISOVELI VALVOO. KAIKKIHAN ON TEILLE PEDATTU LINNOISSAKIN RIKSUN POJAT RAKENSI KUNTOON ETTÄ OLISI UUDEN POLVEN PAREMPI LUSIA SIELLÄKIN TALOSSA.
MINUN AIKOINA OLI PALJUT SELLISSÄ JA JUOMAVEDET PITI OTTAA NESSIPURKKIIN KUN VESIJOHTO VESI OLI IHAN RUOSTE VETTÄ. EI OLLUT KAHVIN KEITINTÄ SILLOIN SELLISSÄ. TERMARILLA TOIMIMME KUUMAT VEDET KEITELLEN . SÄHKÖSELLEJÄ TEIN POJILLENI MONEEN SELLIIN VIRITIN KÄÄMILANGASTA PIUHAT. LUKEKAA ON SIITÄKIN HYVÄSTÄ AJASTA TARINAA RIKSUN PAPPIKIN OLI KUVIOISSAMME MUKANA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti