Nukahdin vielä aamusta ja näin unta Esko Malilasta kenestä sain ekan tuomioni. Vei Eko aina rahamme kun kundien kanssa kulmille menimme viinipulloa hakemaan. Sitten kerran pieksinkin vanhemman ja riskimmän kaverin. Teki se siitä kyttä jutun ja minut vangittiin suoraan rosiksesta. Eko halusi vielä kokeilla muutaman kerran kanssani ja pieksin sen aina kunnolla.
Tulikin Eskosta hyvä kaverini ja veljestään Veikosta olivat kaverit köyhän talon poikia. Heidän vanhempansakin hyväksyivät minut kaverikseen. Esko oli semmoinen öykköri jurrissa aina heitteli se takkiaan pois ja oli riitaa haastamassa.
Oli Esko minua noin 5 vuotta vanhempi ja vahva kaveri muttei se minulle mahtanut mitään. Löin siltä ekassa matsissamme poskipään paskaksi ja tekohampaat paskaksi. Poliisit olivat nauraneet vissiin Ekolle että nuori kai poika pieksi öykkäri Eskon. Sain törkeästä pahoinpitelystä 8 kuukautta ehdotonta tuomiota.
Oli Nappula Helanderin Pertti ja Valtosen Pekka samassa rosiksessa syyttivät kavereitani ryöstöstä ja vangittiin koko kolmikko suoraan rosiksesta.
Siellä istuimme Katajannokan lääninvankilan matkasellissä kellarissa. Siitä alkoi urani mikä kestikin vuosia. 12 kertaa ehdin lusia ja kymmenet kerrat muita laitoksia kierrellen. Hullujen huonetta ja holistiloita sekä muita katkopaikkoja. Kun yritettiin minua vieroittaa viinasta vuosia. Mutta vasta viimeinen pitkä hupireissuni selvitti pääni sen verran ettei enään viinapiru minua riivannut.
Oli minua tuomitsemassa siskoni sen aikasen miehen isä Erkki Kyander sekä kouluni johtaja opettaja Martti Oksanen. Sain junnusta jo kovennettua eli laista piittaamattoma tuomioni. Oli kyseiset herrat lautamiehiäni rosiksissani. Tiesivät he minun pärjäävän linnoissa hyvin, lukekaa raamattua mitä JEESUS SANOI RISTILLÄ TOISELLE RYÖVÄRILLE.
Toki otin siinä huume poikien kanssa asuessani en jaksanut niiden huumeiden käyttöään mutta join vaan konjakkia mikä on minulle hyvä lääke . Menihän siinä noin 13 vuotta hupituomiota pahoissa paikoissa kierrellen lukekaa tekstejäni on siellä rankkaakin tarinaa vuosilta miten syyttä olen joutunut rautoihin auttaessani heikkoja ja kiusattuja dementikkoja ja muita sairaita.
Tämä kellokoski ohkolan reissu on vaan ollut liikaa kun minut venäläisten lääkäreiden toimesta sairastutettiin.
LITIUM 1800 MG JA RISPERIDON LÄÄKKEELLÄ PAHAAN KUNTOON. TOKI SANOI VENÄLÄINEN LÄÄKÄRI ETTÄ HÄN MÄÄRÄÄ MINULLE LITIUM 1800 MG LÄÄKKEEN SUOMIHOITAJIEN PUHEILLA.
JUONI LÄÄKÄRI PESI SE KÄTENSÄ ASIASTA SILLÄ KONSTILLA. TULI VAAN MINULLE NIIN KOVAT SIVUOIREET LÄÄKKEISTÄ. EIVÄT OTTANEET SUOMI HOITAJAT MITÄÄN KANTAA SAIRASTELUUNI. LUKEKAA IHMISET MITÄ MINULLE ON TEHTY TÄLLÄ REISSULLANI.
KYLLÄ VELI VENÄLÄINEN YSTÄVÄNI VADIMKIN VARMAAN IHMETTELEE KÄYTÖSTÄNNE.
Miksi näin teitte suomalaiset mukana myrkyttämisessäni mitä tämä lääkitykseni oli niin sairaaksi tulin LITIUMISTA 1800 MG MIKÄ OLI SITÄ MYRRKYÄ IHAN MYIRKYTYSMÄÄRÄ MONENKIN MIELESTÄ. Miksi näin teitte olen yrittänyt motiivianne selvittää mutten ole sitä saanut selville.
Pahinta melkein oli silmieni vienti huonoksi verenpainelääkkeellä mikä minulle laitettiin syyttä ja ilman minun ja lääkärin keskustelua.
Selitti silmäaseman lääkäri kaihista mutta miten se olisi juuri puhjennut samalla kun muutaman kerran otin verenpainelääkkeen. Mikä jäikin heti pois minulta silmieni huonoksi menon jälkeen. Jäi paha vaiva minulle siitä verenpainelääkkeestä varmaan, kun menee vasemmassa silmässäni tommoimen harsomainen häiriö tila. Mikä häiritsee jokapäiväistä elämääni.
Alkuun meni silmäni niin huonoksi, meni semmoisia mustia palloja silmissäni ja harsoa näkyi molemmissa silmissä. Ovat silmäni hiukan paremmat mutta vaiva jäi toiseen silmääni. Onhan silmät ihmisen tärkein aisti kädettömänä ja jalattomanakin vielä pärjää mutta jos silmät viedään on se maailmanloppu.
MIKÄ PERKELE ON NÄIDEN MOTIIVI MIKSI PAAPOTAAN TALOSSSA HUUME KAVEREITA SAA NE HETKESSÄ LUPANSAKIN TAKASIN A PÄÄSEE NE ETEENPÄIN HOIDOSSA. JA SAMA KUN HATKAREITAKIN VAPUTETAAN TALOSTA. JA SAMA HUUMETOUHU ON JATKUNUT TALOSSA. KAVEREIDEN KIINNIJÄÄMISEN JÄLKEENKIN.
MIKSEIVÄT MINULLE OLE JÄRJESTÄNEET ASUNTOA JOSTAIN SIKSIKÖ ETTEN OLE HATKARI ENKÄ HUUMEHEMMO.
OLEN ALKOHOLISTI EN MUUTA KENELTÄ ON VIINAPIRU KUOLLUT PÄÄSTÄÄN. SELKIN SAMARIAN PISARAN JUOPON KOKIN TAKIA TÄMMÖINEN KIDUTUSREISSU MINULLE AIHEUTETTU. YLI KAKSI VUOTTA OLEN HUPIA KIINNI OLLUT. MUTTA OLIKIN SELKIN SAMARIAN PISARAN TALONMIESKIN VENÄLÄINEN ELI MISSÄHÄN TOSIAAN MENNÄÄN.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti