sunnuntai 6. kesäkuuta 2021

Aamun askareet aamupala ja lääkkeet mitkä väkisin otan. Pyäräilty taas tällekkin päivälle tekee hyvää pyöräily minulle. Kävimme kaverini kanssa rento kahvilassa energia juomalla sekä kaupassa.

 On lämmintä piisannut tällekkin päivälle ei tarvitse enään rotsia olin liivit päällä että sain tavarani taskuihin. Kävimme kaverin M.K kanssa rento kahvilassa ja kaupassa,  ostin kolme proteiini juomaa sekä hunajan ja inkivääri sitruuna teen. Oli se vähän kalliimpaa teetä kun muut pussiteet. 

Kävin keravalla pyöriessäni La Boutig paikassa missä oli hieronta kampaamo ja konditoria tekivät tytöt siellä kunnon inkivääri paukun minulle on se niin terveellistä. Oulun vanhanliiton miehen kanssa kävimme kerran parturissa siinä paikassa ei meillä mitään leikattavaa ollut mutta olihan se hienoa antaa nättejen tyttöjen hoitaa kuontaloamme.

Kun oli meillä ylimääräistä rahaakin jonkun verran käytössä. Mitähän kuuluu oulun kaverille ja ennenkaikkea jammua lyöneelle Juhalle olisihan mukava Juha tavoittaa. 

Kun tietää se kuka olen,  lukekaa miten minua kidutettiin kun autoin Jammu Siltavuoren pilaamaa Reijoa attendo nikinmäessä. Säälitti Reijo jos se sen hirviön takia oli juonut itsensä rullaattori kaveriksi. Tyttönsä tehnyt itsarin ja pienelle tehty kuulemma pahaa. Näin kuulin siellä attendon pirun paikassa. Saunotin Reijoa ja pidin siitä huolta. 

Löivätkin minut rautoihin kun tulin keravalta Reijolle kahvia keittämään veivät sadistit minut rautoihin peijaksen kidutus sairaalaan.

Miettikää nyt maailma mitä saatanan sadisteja ovat suomalaiset hoitajia ja lääkäreitä tälle uralle lähteneet. Miksi minua kidutetaan paikassa kun paikassa. Tulen hyvin toimeen potilaiden kanssa monessakin hoitopaikassa,  toki oma asunto olisi ykkösasia.

Johtuuko kaikki homosta nuoruudessani,  kuka pilasi elämääni meni minulta vaimo varmaankin sen homon takia. Olen aina pelännyt homoja niin paljon,  kun sekoaa aikuiset homot nuoriin poikiin. Minuakin homo mattomies juotti loviisassa hotellissa ja yritti raiskata. Onneksi nukahdin vessaan lukkojen taakse,  ei päässyt saasta minulle mitään tekemään olinko silloin noin 14 vuotias. Toinen aikuinen homo oli huittisten varavankilassa ollessani hetken,  kun olin sinne liian nuori olisi pitänyt siellä olla 21 vuotta mutta minä olin vasta 17 vuotta. 

Panin homon kuriin sielläkin vein saastan kaikki pimeät rahat meinasi kaverit äijän hoitaa vankivaunussa mutta pamput sen pelastivat varmaankin kun siirsivät sen toiseen vaunuun. Kehui homo vielä että ovat he kaikki kuuluisat ja rikkaat homoja. 

Mitähän olisi homolle käynyt jos minuun olisi se päässyt sekaantumaan. Kun pamputkin olivat meikäläisiä. Sopii vaan miettiä, minulle ei kuulu muuten homojen touhut mutta jos lapsiin ja nuoriin sekaantuvat silloin on piru irti. Ja älkää vaan sanoko niin kun kielokodossa sanoi yksi hoitaja että pitää olla suvaitsevainen miettikää, miten on elämä nuorelta pilalla jos joku homo sen  raiskaa. 

Ja miten minulle kammo tuli niitä kohtaan. Näistä pitää kirjoitella niin kun asiat ovat jos sillä joku pelastuu ja homotkin miettivät ennen kun nuoriin ja lapsiin sekaantuvat. Olisivat vaan omissa pippaloissaan keskenään miksi pitää saada joku nuori eli minut pilattua. Onneksi eivät onnistuneet. Leikkikööt keskenään homot se ei minulle kuulu mitä keskenään tekevät. Siksi kirjoitan näistäkin asioista jos tekee jotkut ihmiset sillä parannuksen vielä kun ehtivät.

 OLISIHAN SE HIRVEÄÄ JOS JOKU HOMO RAISKAISI JEESUS LAPSEN. JOS YMMÄRRÄTTE MITÄ SILLÄ TARKOITAN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...