keskiviikko 16. kesäkuuta 2021

Aikasin eilen illsta nukkumaan ja aikanen herätykseni. Tein sellijumppia heti aamusta etunojia lankutuksia sekä venyttelyjä tehden. Herää siinä aina kunnolla jumpilla.

Koneeni lataa aina vaan tulin tähän osaston koneelle, saan tällä juttujani liikenteseen. Kumma kun lataa koneeni pitkään jotain korjausohjelmaa. On koneeni ladannut monta päivää, kaverinikin katsoi konettani ei saanut sekään sitä kuntoon. Voihan olla että vetelee koneeni viimesiään, ainakin sossu sanoi niin. Saisin nyt tukilinjalta koneen, pojat olivat saaneet sieltä koneen ja puhelimen toinen sai jopo pyöränkin sieltä. Olenhan pitkäaikas potilas eli kuuluisi minullekkin sieltä kone. Toivotaan nyt että saisin koneen sieltä kun on minulla oman koneeni kanssa ongelmia. On koneeni ladannut lauantaista asti ja nyt mennään jo torstaissa. Vedin tiukat sellijumpat aamusta aikasin etunojapunnerruksia lankutuksia sekä venyttelyjä monia liikkeitä, etunojia tein pari 90 toiston sarjaa toki nopealla tempolla sekä pari 60 toistoa kapealla liikkeellä. Lankutuksia tein 2x min. sarjat tehokkaat treenit tein kunnon jumppaa. Tein myös varjo nyrkkeilyitä aamusta tulee siinä hyvin lämmöt päälle. Liikun lyöntien tahdissa tulee jalatkin mukaan treeniin. Hypin myös haarahyppelyä ja ristiin hyppyjä. Saan jalatkin mukaan treeniin tekee sekin hyvää, on jalat tärkeät lihasryhmät. Minulla onkin ollut pari kertaa jalkojeni kanssa täälläkin sairaalassakin ongelmia. Kerran oli oikea jalkateräni aamulla herättyäni pahasti turvoksissa. Kävin siitä hyvinkäällä röngtenissä ei olut mikään jalastani rikki. Lähti turvotus ajan kanssa pois jalastani. Kerran oli molemmat jalkani ihna punaset mikä oli kerran siviilissäkin. Tuli minun enkeli poikani Matti Oksanen halemaan minua syntymäpäivä rientoihin kun Matti oli syntynyt 30.3.58 ja minä 30.3.56 en päässyt kävelemään oli jalkani niin turvoksissa ja kipeät. Jouduin peijasta myöten hoidattamaaan jalkojani eivät saaneet sielläkään selville mikä oli jaloissani. Epäilivät ruusua mitä se ei ollut sitten jotain laskimojuttua epäilivät jaloissani olevan. Nyt vessaan ja lisää juttua koneella kusettaa minua vesitystauti niin paljon saan kusta jatkuvasti on se vähän helpottanut viime aikoina ehkä LITIUMIN 1800 mg lopetus on auttanut vaivoihini olen tervehtynyt kummasti LITOn lopetujksen jälkeen. Vapinat lähti unet parani päänsärkyni hellitti.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...