keskiviikko 16. kesäkuuta 2021

Saimme kisakatsomoon hampurilaiset henkilökunta hoiti homman. Katsoimme suomi venäjä pelin mikä juuri päättyi venäjän voittaessa 1-0. Minulle melko sama kuka voittaa kun vaan on hyvä matsi, en nykyään suomea kannusta olen niiltä saanut ottaa paskaa vastaan niin paljon.

Suomi hävisi matsin venäjä oli ekalla puoliajalla ylivoimanen teki suomi ekan maalin mutta oli hiuksen hieno paitsio. Minulla oli aikoinaan tarkoitus mennä johonkin jengiin hierojaksi kaikki testit tehtiin allergiasairaalassa aikoinaan juoksin parhaan mäkitesti tuloksen ja puhalsin mittarit niin pohjaan että joutuivat ne jatkamaan listoja teipillä. Älyni testattiin hyvinkään testeissä ja hyväksi todettiin. Mutta kun oli minulla huittisten varavankilassa Kapun lyömä rauhankyyhky tatuointi ranteessani en päässsyt hierojan koulutukseen mikä olisi ollut Kauppaneuvos Satu Tiivolan ja tyttärensä Katariina Vuoriston hallinnoimassa haikon kartanossa. Oli linna tuomioni esteenä hierojan oppiin. No kun en hierojaksi päässyt menin espoon hautausmaalle traktori kuskiksi asuin hienoa kämppää masalassa seurakunta yhtymän taloa. Oli meille espoon hautausmaalla pari krematorion uuniakin viimenen pari uunista ulos. Hautausmaalla minua ei kukaan myrkyttänyt lääkkeillä eikä hulluksi sanonut. Oli siellä uuniin menoa odottamassa kylmäkaappi täynnä raatoja. Pankaa nyt kuolleille hautaan kaikki omaisuus rahat ja kaikki niin kun ennen aikaan antiikin aikaan egyptissäkin rikkaat pääsee taivaaseen. Tarvitsee siellä rahaa ja mammonaa muistakaa se lukekaa historiaa. Suurmiehet ja rikkaat ja kuuluisat menee taivaaseen. Köyhällä on vaatimaton puuristi haudalla eikä kukaan edes muista köyhää yksinäistä avutonta. Yksin elää ja yksin kuolee se on meidän surkeitten avuttominen kohtalo, köyhät ovat nöyriä. Minulla kun oli rahaa kaikki kunnioitti ja kumarsi minua sain hotelleista parasta palvelua ja kuppiloista parasta en juonut paskoja rähinä vioinoja vaan maistelin sivistyneesti konjakkia lääkkeenä. Toki piri poikien kanssa meni konjakkia enemmänkin kun en jaksanut sitä huumeiden käyttöä selvinpäin katsoa. Oli pojat kunnon poikia ja tytötkin mutta kamoissaan outoja sekopäitä. En millään hyväksynyt niiden huumeiden käyttöä, mutta minkäs sille voin. Eivät minua uskoneet ja en saanut niitä kuiville ketään. Hetken joku yritti mutta joku tuli kamojen kanssa ja sama jatkui siitä piikkiä työnsivät itseensä. Oli siellä piri kämpässä kaksi keltaista pyttyä likasille värkeille mutta nämä saatanat heittivät likasi neuloja ja ruiskuja pitkin kämppää. Ikäänkun minutkin olisivat halunneet saastuttaa kun mätäni parikin kaveria pahasti myrkyistään. Viinaa pidetään pahimpana huumeena mutta kyllä noi huumeiden käyttäjät ovat alinta kuonaa ryöstävät mummoja sekopäänä tekevät ihan hulluja temppuja sekopäänä. Varastaa ne vaikka mutsiltaan jalasta sukkahousutkin että saavat kamaa. Ihan sekopää hommia tekevät vielä opstavat paskoja huumeita mistä sairastuvat pahasti. Yhtäkin nuorta miestä hoidin järvenpäässä hotellissakin kun se mätäni. Nyt lähden iltapalalle palataan aamulla asiaan. Hyvää yötä kansat parantakaa tapanne.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...