keskiviikko 9. kesäkuuta 2021

Eilen illasta aikanen koneeni sammutus kello 21.30 ja nukkumaan ajoissa. Vedin aamusta heti herättyäni kello 4.50 sellijumppia monelaista liikettä ja venyttelyjä. Herää siinä aina kunnolla jumpilla.

 Olin melko skarppina herätessäni viimesen kerran kun menin niin aikasin nukkumaan illasta. En ollut sorsaankaan kussut kun tipan, vaikka joinkin illasta jonkun verran.

Vedin sellijumppaa heti herätyäni teki se hyvää aloitin varjonyrkkeilystä ja monon nostoilla siitä etunojapunnerruksia sekä lankutuksia, tein lisäksi venyttelyjä monenlaisia. 

Herään kunnolla sellijumpilla teen etunojapunnerruksia sekä lankutuksia ja venyttelyjä monenlaisia. Aloitan toki varjonyrkkeilyllä ja monojen nostoilla lämmitelen niillä kroppani. Siitä tiukat punnerukset ja lankutukset jalkakyykkyjäkin teen.

Tänään taitaakin olla minulla salipäivä se olisi hyvä että pääsisi punttia vääntämään. Tekee sali niin hyvää minulle on se kunnon henkireikä minulle kun pääsen rautojen kimppuun. Henki ja elämä toki kirjoittelunikin on tärkeää minulle sillä saa rentouduttua kunnolla. Olen pojillekkin suositellut päiväkirjan kirjoittelua saa sillä ajatukset muualle tästä paskasta mitä tämä täällä on meille ketkä täällä hupia ollaan.

Minäkin olen ollut hupia kiinni 2.5 vuotta selkin samarian pisaran juopon kokin takia piti siihen  samarian taloon selkissä mennä asumaan. 

Olisi pitänyt venäläisen talonmiehen sanoa vuokrasopimukseen nimeäni hakiessaan ison Anti kanssa että Antti ei noudata vuokrasopimuksen sääntöä päihteettömästä talosta. Joi se jatkuvasti lukekaa minkä kidutusreissun sain sen saatanan takia. 

Panen nimenkin tähän että tiedätte kuka minulla aiheutti tämän kidutusreissun missä minut sairastutettiin pahasti. On kaveri iso Antti  kolme kertaa kuukauteen soitteli se itselleen poliisit ja kerran ambulanssi piti minun sille soittaa kun selitti se sekoavansa tullessaan ovelleni. 

Kehui se vielä että on hänellä puukot esillä. Panin puukon piiloon kun hälyskeskuksen tyttö sanoi että saanko siltä sekopäältä puukot piiloon että uskaltavat he tulla. Sanoi häytyskeskus vielä että jos siellä yhtään puukot heiluu soita heti heille. Sanoin ettei hätää iso Antti vetää itkuviinaa ei sillä hätää ole.

Harmiton kaveri minulle oli kun sen sekoiluun totuin aina se alkoi kun kahdestaan taloon jäimme. Kyllä se semmoinen häirikkö oli. 

Olisi vaan mukava tietää ketkä minulle tämän kidutusreissun järjesti Antti se ei varmaan ollut en usko että viranomaiset sen puheita kuuntelivat. Kun se siellä selkin samarian pisaran paikassa sekoili. 

Mutta Antti olikin pisaran kokki ja pisaran johtajan Pekan kaveri. Kyllä minä tollaisia uskovaisia ihmettelen. Todella outoa oli paikan touhut,  tutkin jo aikoinaan uuden-kasvun kodin aikoihin paikkaa mikä se oli. Kun tapahtui silloinkin siellä outoja. Miksi perkeleessä ei venäläinen talonmies sanonut ettei paikka ole raitis,  puhui Antti niin hulluja muutenkin paikasta.  Kyllä perkeleessä täytyy laki olla tollasilla halleluja jengilläkin ja minullekkin oikeutta löytyvän. Lukekaa miten minua on kohdeltu tälläkin reissulla sairastutettu pahasti monellakin tavalla. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...