Olimme yhteydessä meilahden ravitsemusterapeuttiin videon välityksellä. Olisi M. oma hoitaja alkanut kertomaan minun tilannettani keskeytin sen ja sanoin terapeutille että eikö ole se minua koskeva asia ei omahoitaja minua tunne eikä tajua yhtään mitä päässäni liikkuu.
Kerroin tilanteeni että olen vegaani ruokailija ja hampaistani johtuu etten voi syödä niin kun haluaisin. Kovaa en voi syödä ollenkaan kun puuttuu minulta edestä nastahampaita oli siinä hampaita millä söin omenat ja kaikki kovatkin vuosia. Minulta puuttu siksi hampaita kun riihimäen keskuvankilassa ei ollut aikoinaan kun poisto, viimeksi kun siellä lusin oli siellä hammashoito hyvällä mallilla.
Sanoin aikoinaan pojille että antakaa ottaa pois jos ei sen aikainen vankeinhoito osasto VAHO maksanut hammashoitoa kun kundeilla oli niin pienet tuomiot. Minä laitatin muutamat hampaat riksun kaupungilla. Olisinhan saanut rahoituksen hoidolle mutta en niin välittänyt kun ei kaikki saanut maksua kaupungille.
Puhuttiin terapeutin kanssa pitkään tilanteestani. Annoin toki suunvuoron omalle hoitajallekkin.Mutta tosiaan ei tämä kyseinen oma hoitaja tiedä mistään mitään. Alkoi se selittämään kerran etteivät voi ne kirjoittaa minua ulos talosta jos lähden espanjaan. Ajatelkaa joku tyhjäpää tämmöisiä minulle puhuu. Kun on minut pyydetty kahteen suuntaa sotaankin.
Ja kun ei kuulu yhtään saatanan myrkyttäjilleni mihin lähden sairastuttivat minut venäläisiä lääkäreitä käyttäen pahasti LITIUM 1800 mg lääkkeellään. Olen paljon kirjoittanut siitäkin asiasta. Ja kun pesi venäläinen lääkäri kätensä koko asiasta sanoen määräävänsä LITIUM 1800 mg suomalaisten hoitajien puheilla minulle. Eli kysynpä vaan missä mennään, miksi näin tekevät minulle. Minä en ole huumeiden käyttäjä, keitä täällä paapotaan en edes polta röökiä, olen töissä käynyt kipeänäkin ja väsyneenä. Olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästään.
Sama hoitaja sanoi minulle kun sanoin että epäilen nuorta kaveria kuka pantiin minulle kämpikseksi että oli se varmaankin muovipussistani ottanut laskuja esiin muutamat ja repinyt niistä suikaleita. Varma melkein olin kaverin touhuista, kun se aina piilotti jotain sänkyynsä peiton alle kun tulin huoneeseen. Ja näin sillä samanlaisia suikaleita tavaroidensa päällä lattialla.
Sanoi tämä kyseinen hoitaja minulle ettei sinun papereihisi kukaan ole koskenut vittu mikä sekopää on tämä. Kai nyt täyspäisenä huomaan heti kun tavaroitani on koskettu. Saatanan nöössipoika muutenkin alkoi pentu vittuilemaan minulle jo aikoinaan osastolla 20 etten missään linnoissa ole ollut. Vittu tommoisia saatanan sekopäitä täällä joutuu kestämään. Ja kääntää nämä sekopäät minulle pahaa että olisin puhunut sen takana päin jotain selitti kaveri täällä.Vittu tommoisia vasikoita täällä pyörii.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti