Heäräsin kusihätää kello 3.30 väsytti minua vielä. Tuli taas veriveljeni Simppa mieleeni kun tuli se naisensa Annen kanssa keravalle työväentalolle Bykkalle. Otti Simppa Vapun kauppansa kassan ja lähti se sitä panemaan.
Anne ottikin minut hypättiin Annen kanssa lenkin kyytiin, missä oli myös putkirunkkari Ana kyydissä. Menttiin Annen kanssa poikien kyydissä mäntsälän seurojen talolle. Käytiin Annen kanssa kuumana toisiimme takapenkillä.
Menttiin kaverillleni lenkin kyydissä kaverilleni Valtosne Pekalla . Antoi Anne kyytiä kyrvälleni koko yön. Oli Anne niin kova panemaan, ratsasti se kyrvälläni koko yön. Laskin spermani sen sisään vasta aamulla.
Kuulusteli minua poliisi Liljelundin Kari jostain asiasta. Oli se kuullut jostain minun olleen Simpan naisen kanssa, Kysyi se miten pärjäsin Simpalle, sanoin tiputtaneeni Simpan ratapihalle . Vedin Simpan radalle junan alle mutta otinkin sitä nilkoista kiinni ja vedin pois radalta.
Siitä kaveruutemme Simpan kanssa alkoikin, tuki meistä hyviä kavereita. Anne ja Simppa erosivatkin toisistaan myöhemmin. Harmittaa kun en minä ottanut Annea oli se kaksoissiskonsa kanssa oikeita enkeleitä. Niin pirun hyvän näköisiä nuoria naisia. Auli menehtyikin ulkomailla tulipalossa kuulemma. Kyllä surin sitä pitkään kun samassa koulussankin olimme jossain vaiheessa.
Oli kaksi kauppiaan poikaa Pajarin Kimmo Simppa ja Huikurin Kari. Oli kaveruksillla keravan seudulla ensimmäiset japsi pyörät toisella oli Jammu ja toisella Suzuki.
Minä tulin kauppiaan poikana perässä muutaman vuoden nuorempana hurjäitä Karia ja Simpppaa.
Oli minulla IC 350 cc tiukka pyörä menemään oli minulla myös tiukka KTM 125 cc enduro pyörä.
Simpan ja minun tieni veikin linnan venkuloiksi mistä minulla tulikin pitkä ura laitoksia kierrellen vuosia. Linnoissa pärjäsin hyvin, mutta mikä tuli hullujen huoneella kun viinapiru kuoli päästäni alkoivatkin hullun kirjoihin minua laittamaan.
Ja vielä tällä hupireissullani venäläisetkin lääkärit minut sairasttuttivatkin LITIUM 1800 mg lääkkeellä. Lukekaa hyvät lukijani mitä minulle on tehty silmäni meni huonoksi verenpeinelääkkeellä mikä minulle laitettiin ilman lääkärin ja minun keskustelua.
Sanoi kyllä venäläinen mieslääkäri palaverissamme missä oli suomalaisia hoitajia kolme paikalla että laittaa hän minulle LITIUM lääkityksen hoitajien puheilla.
Mitä helvettiä nämä alkoivat minua tuhoamaan kaikella tavalla. TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla ja nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti aiheutettu LITIUM 1800 tod. näk. johtuen. Kävin lohjan sairaalassa mistä tulikin minulle kirje missä oli osastonylilääkärin S.V ja erikoislääkärin M.F todistus sairastuttamisestani lääkkeellä. LITIUM 1800 mg.
Olen ollut kun terveyden perikuva kymmenillä hullujen huone reissuilla ja 12 linna reissullani aina kovaa treenaten laitoksissa. On minulla ollut aikoinaan kellokoski hyvä paikka katkaista viina kanssa läträily. En ole päätäni juonut eikä lääke päätäni syönyt on kuvissa kaikki ollut kunnossa. Viipaleet ja magneetti kuvat läpi käytyäni. Mihin on menty kellokoski ohkolassakin on huumeita talossa vähän joka osastolla missä olen ollut.
Venäläiset lääkärit sotilaitakin lääkitsemässä, miksei ole uskovaisia suomalaisia lääkäreitä talossa.
Herkkä mielenterveys ala kyseessä, minäkin sain rakkaudellani nuoren naisen sähköhoidosta pois hiekkaharjun kielokodossa. Mitä tämän talon touhut on huutaa hoitajat naama punasena lääkkeille jengiä.
Ja miten helvetissä minäkin olen monessa paikassa sylkenyt lääkkeet pois ja henkilökunta luullut minun ne syöneeni todennut minut terveeksi lääkkeillä vaikken ollut niitä edes syönyt.
Miten helvetissä senkin selitätte miksi siis syöttävät myrkkyjään minulle. Litoa olin pakotettu syömään kun jatkuvasti ottivat kusi ja verikoetta. Miksi siis eivät olleet hoitajat reagoineet minun sairastuneen LITIUM 1800 mg lääkkeestä. Mistä tuli minulle mustaa valkosella lohjan osastonylilääkäriltä S. V sekä erikoislääkäri M.F.
Simppa taisi aavistaa kuolemansa kun kertoi se seutulassa aurinkoa otettaessa nurtsilla vapaa päivänä että näki hän ison kotkan mökillään. Lusimme Simpan kanssa sörkässä, riksussa. ja seutulan työsiirtolassa. Olin vankiohajaaja Riihimäen keskuvankilassakin ja seutulassa olin urheiluvetäjän. tittelillä lusimassa. Sanoi Kimmo minulle että intiaani ratsastaa aina ilman satulaa.
Minäkin huusin Simpalle jo junnusta että kumarra Simppa Mekkaan kohti eikä siihen aikaan mistään Mekasta edes tiedetty. TULI MINULLE YLHÄÄLTÄ TIETO MEKASTA.
Annoin Simpalle nuoren morsiammen ennen sen kuolemaa sai Simppa kokea vielä rakkauttakin nuoren naisensa kanssa. No rauha prätkämiesten sieluille kuulin Karinkin kuolleen jos näin on.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti