lauantai 12. kesäkuuta 2021

TARINAANI JUMALASTANI EN OLE MUILLE TILIVELVOLLINEN. ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI AMEN. ISON PIRUN METSÄSTYSTÄ MISSÄ LIE SE LUURAA.

 Päivä taas mennyt lusiessa ohkolassa,  on tämä niin vittumaista touhua. Kun täällä on liipasimella kaiken aikaa ei ole täällä kun yksi hoitaja kenelle voi puhua asioista. 

Mutta se muistaakin minun laittaneen heille kolmosantennin joskus aikoinaan. Eli se tietää etten ihan höperö ole. On minulla joku palaveri maanantaina tulee siihen kuulemma psykologi mukaan hyvä niin kun se oli fiksu tyttö. Harmi kun ei uusi omahoitaja J. pääse vissiin palaveriimme kun tämä toinen omahoitajani on todella outo välillä. 

 Minultakin kysyttiin kyseisestä hoitajasta että oliko huomannut siinä mitään outoa,  sanoin että olisiko sillä alkanut vaihdevuodet kun se hikoilee ja vapisee välillä. Hyvä että olemme huolissamme henkilökunnasta,  kun pitää niiden sairaita hoitaa,  ei onnistu jos itsellä on sairaus päällä. 

Sanoi kyseinen hoitaja lääkärin keskustelussa että olen ollut äkäinen ja sanoi sekopää että jos lähden espanjaan eivät voi ne kirjoittaa minua ulos sairaalasta. Palo pinna ääliön jutuista sanoin sille ettei se kuulu yhtään heille mihin lähden. 

EN OLE TILIVELVOLLINEN KUN JUMALALLENI EN YHDELLEKKÄÄN ELÄVÄLLE SIELULLE KUKA MAAN PÄÄLLÄ KULKEE. KUNINGAS KULKUREIDEN ISÄN POJAN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN AMEN.

Kun on minua pyydetty molempiin suuntiin sotaankin. Sama kun oli varmaan kämpikseni papereitani vetänyt kassista ja oli se repinyt muutamista laskuista suikaleita. Kun jotain se jemmasi aina sängyssään peiton alle kun tulin huoneeseen. Ja huomasin sen lattialla olevilla tavaroillakin,  joitakin luiskia missä oli numeroita.

Sanoin asiasta kyseiselle oudolle hoitajalle sanoi se vaan ettei kukaan sinun papereihisi ole koskenut. Muutakin paskaa on tehty minulle ellen sitten unissani ole sekoillut. Kun menen lääkkeistä yöllä ihan tutkalle, minulle ei mitkään lääkkeet sovi kun häviää minusta eläimen vaistot. Olen niin tarkka tutkija minulta ei jää mikään huomaamatta.Huomaan heti jos on huoneessanikin käyty. Jätän monesti jonkun merkin johonkin ja huomaan siitä käynnit huoneessani.

Taistelen vaan koko yön lääkkeiden vaikutusta vastaan. Onneksi ei mene enään kun illasta OLANTSAPIINIA 20 MG mikä on minulle paha myrkky,  menee siitä vatsani ihan pilalle toimii vatsani miten sattuu jumittuu välillä tukkoon. Aamusta menee vielä ABILIFY 20 MG SEKÄ FELODIPIN 10 MG

Merkkasin jo junnusta ollessani sosiaalisairaalassa haarajoella kaksi hoitajaa kellokoskelta olivat pariskunta hoidossa sosiaalisairaalassa minun kanssani samaan aikaan. Kyllä nauroimme porukan kanssa että oikein hullujen huoneen hoitajat ovat katkolla,  mitä sitten olivat vetäneet.

Joku voi meinata ettei saisi kirjoitella näistä asioista mutta jos meinaamme saada parannusta tapahtumaan tälläkin alalla,  pitäähän asiat tuoda esiin. Jos henkilökuntakin huomaa jossain työtoverissa outoja piirteitä pitäähän niiden siihen puuttua,  kun vielä hoitavat mielenterveys ihmisiä,  herkkiä semmoisia. Toki on mennyt ihan vituilleen tämäkin ohkolan sairaala huumeväen takia kun vähän joka osastolla on ollut huumetouhuja missä olen talossa ollut.

Ja tämä minun kohteluni miksi venäläiset ovat minut ottaneet hampaisiinsa. Minulla on hyvä veli venäläinen kaverini Vadim kenen kanssa emme apua saaneet kaverille kenen turvamiehenä olin. 

Nistejen takia ketkä lapsuuden tutttujani olivat. Sain noin 13 vuotta pahojakin paikkoja missä olen joutunut kiinni olemaan ja ihan sadismia joutunut kokemaan.  

Lukekaa olenhan paljon kirjoitellut monestakin paikasta. Olen huumeita vastaan siksiköhän saan ala arvoista kohtelua taloissa. Missä huumeita liikkuu kun siinä on isot rahat kyseessä. On huumeet pilanneet ihan kaikki talot missä olen tutkivaa journalismiani tehnyt vuosia. Firmani on laaja ja siihen kuuluu paljon jengiä. 

Siksi ihmettelen kohteluani kun käyn töissä jatkuvasti sairaanakin en edes kesälomaa ole pitänyt. En käytä huumeita en edes polta,  en muuta risaa kun pakkolääkitystä ja pakkohoitoani. Muuten olen ollut tyytyväinen osaani, jos näin voi sanoa. 

Toisin olisi ollutkin jos olisin päässyt tänne vapaaehtoiseen lääkkeettömään hoitoon. Mutta miksi minut piti myrkyttää LITIUMILLA 1800 MG  kun siitä sairastuin pahasti, lukekaa mitä kaikkea siitä tuli minulle. Kondis kärsi ja silmäni meni huonoksi verenpainelääkkeestä miksi nekin tuhottiin lääkkeellä. 

Olisi vaan niin kumma kun juuri samaan aikaan meni silmäni kun ilman minun ja lääkärin keskustelua, määrättiin minulle verenpainelääke mistä varmaan silmäni meni huonoksi. On silmät arvokkain aisti ihmisellä ilman käsiä ja jalkojakin pärjää mutta jos silmät menee on se maailmanloppu. Eli kysynpä vaan miten voi lääkäri määrätä tommoisia lääkkeitä mistä sairastuu pahasti,  kondis viedään ja vielä sekään ei tunnu riittävän näille kun silmänikin meni huonoksi.

Nykyään on muuten kondikseni hyvä mutta vasemmassa silmässä menee ikäänkun verhoa jatkuvasti. Mikä häiritsee jokapäiväistä toimintaani ja kiristää pinnaani. 

Olen niin hyvässä kunnossa pitänyt itseäni laitoksessa kun laitoksessa,  täälläkin kellokoskella olen ollut kun terveyden perikuva aina treenaten itseäni huippukuntoon. Toki on pakkolääkitys masentanut minut pahasti. Kun en ole mielisairas olen alkoholisti keneltä on pitkällä hupituomiollani viinapiru kuollut päästä. 

Lukekaa miten olen huijannut ottavani lääkkeeni mutta sylkenyt sen vessanpyttyyn. Ja nämä pölvästit henkilökunta on luullut että lääkkeet puree minuun kun olen ollut niin huippu kunnossa. Eikö se ole ristiriitanen asia etten syö lääkkeitä ja pitävät terveenä. 

Miksi pitäisi minun jonkun Mengelen käskystä itseäni myrkyttää mitä nämä lääkkeet tekee. Nykyään olen syönyt lääkkeeni kun ottivat jatkuvasti kusi ja verikoetta. Ja siksi sairastuin näiden henkilökunnan myrkyttämänä. Puhun myrkyistä mitä nämä lääkkeet on,  pitäisi lääkkeiden parantaa ihmiset eivät sairastuttaa. Mikä on näiden henkilökunnan motiivi sairastuttaa minutkin pahasti. 

LUKEKAA HIPPOKRATEEN VALASTA MITÄ LUULETTE JUMALANNE MIETTIVÄN. PARANTAKAA TAPANNE JA PELASTUKAA JOS VIELÄ AIKAA OLISI.

 Ei auta teitä yhtään että LITIUM 1800 mg lopetettiin sairastuttuani pahasti verenvuotoni nenästäni mitä hoidettiin peijaksessa mistä en apua saa siellä mursivat vaan rustoa nenästäni. Ja jonkun putkiviritelmän laittoivat nenääni ruston rikkomisen jälkeen. Vuoto alkoikin uudestaan ohkolassa siitä lanssilla meilahteen mistä heti avun sainkin kolmelta sisarhento valkoiselta. 

Ihmettelivät meilahdessa miksi minut vietiin ekaksi peijakseen ja vasta sitten heille meilahteen. No pääasia että verenvuotoni loppui jäi vaan ikävä vaiva minulle ruston rikkomisesta on toinen sierain melkein ummessa. 

No Simon Wiesenthalin henki elää on pääpaikka amerikassa eiköhän jenkitkin ole kuulolla suomenkin tilanteesta. Olen niin paljon saanut suomessa pahaa ottaa vastaan. Monessa hoitopaikassa,  olisin lähtenyt jo aikaa sitten suomesta pois kun on tämä maa kirottu ja kansa kirottu. Minun osaltani ainakin olen saanut niin pahaa ottaa vastaan  jatkuvasti. Olen jäänyt tänne selvittämään tämän sairaan maan pahuutta piileskeleekö iso piru suomessa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...