perjantai 11. kesäkuuta 2021

Myöhään eilen illasta nukkumaan kello 22.35 ja heräten yöllä kello 1.25 kuselle ja siitä nukkuen kello 5 asti. Olisi vaan pitänyt mennä illasta aikasemmin nukkumaan.

Aloin tekemään sellijumppia herätykseni jälkeen kello 5 jälkeen ei vaan enään väsyttänyt minua. Etunojapunnerruksia ja lankutuksia sekä varjonyrkkeilyitä tehden.Tein niitä monta sarjaa tuli taas hyvä fiilis ja karisi loputkin unet silmistä. Jäi uneni liian vähiin taas viime yönä, jos menen aikasemmin illasta nukkumaan nukun aamustakin pitempään ja paremmin. Kummallista mutta totta se on siksi pitäisi minun mennä illasta aikasemmin nukkumaan.

Saan hyvin unen muutamassa minutissa kun vaan silmäni suljen olen hetkessä unessa. On vaan ilta ja yö niin rauhallista aikaa kirjoitella en konettani ole avannut enään hiljasuuden aikana kun kerran ottivat minulta koneeni pois. 

Ekaksi yhdestä nimestä mikä oli varkain lipsahtanut kirjoituksiini. Eikä missään negatiivisessa muodossa kun kehasin omaan hoitajaa kun se huomasi minun menneen ihan sekasin puoleen tuntiin lääkkeistä. Tulikin silloin muutoksia lääkkeisiini, pitivät minua niin tokkurassa kellokosken sairaalassa etten pystyssä pysynyt. Saatanan myrkyttäjät miksi näin teitte vielä aika tulee teillekkin ja pahat tekonne tulee tilille. Sen takaan ja alleviivaan on silloin kyytinne kylmää.

Kumma vaan että ottivat koneeni sen takia pois valitin hallinto-oikeuteen, valviraan ja potilasasiamiehelle koneeni otosta mikä oli jonkun mukaan ihmisoikeusrikos. Sainkin koneeni takasin kuukauteen syyksi pois ottoon olikin tullut syyksi se että kirjoitan yöllä, ottivatkin kuulemma hoidollisista syistä koneeni pois kuukaudeksi.

Minulle tulee öisin semmoisia asioita mieleen unessanikin että pitää ne saada ylös heti samalla kun en aamusta enään niitä aina muista. Nykyään kirjoitan tarinani kynällä paperille ja siitä aamusta koneelle hiljasuuden jälkeen.

On minulle sanottu hyvien lääkäreiden taholta ettei kannata jäädä sänkyyn pyörimään herätessäni vaan tehdä jotain mikä alkaa väsyttämään. Ja minulla silmä alkaa lupsahtelemaan heti kun kynällä kirjoitan. Ja siitä nukun kun tukki aamuun asti. Ei kaikki nuku samalla lailla olen aina öisin kulkenut kun kissa tykkään öisin valvoa ja nukun silloin kun minua väsyttää. 

Saan nukuttua aina kun siihen on mahdollisuus. Nukahdan päivälläkin yleensä helposti, lääkkeet vaan estää nukkumiseni kun häviää minulta eläimen vaistot niillä lääkkeillä. 

Nukun puhtailla hyvin ilman lääkkeitä olen aina linnoissakin nukkunut hyvin,  ruumiillista duunia tehden ja jumpaten kovaa kyllä sillä on uni tullut. 

Miksi siis myrkytätte minua lääkkeillänne,  mikä on motiivinne siihen en ole sitä saanut vielä selville talossa vielä venäläiset lääkäritkin pannaan asialle. Olette sairastuttaneet minut pahasti lääkkeillänne LITIUM 1800 mg pahimpana kyllä te vielä paljastutte. 

Hyvä että oli FBI mukana paljastaessaan suomen touhuja huumehemmoja palanut monessa maassa suomenkin touhut tutkinnan alla. Ottivat kiinni paljon porukkaa jengiläistenkin puuhat tutkinnan alla. 

Minä en välitä muuta kun itseni lääkitsemisestä sairaaksi olen lusinut aina omaa kakkuani. Ja olen sanonut junnusta asti että nimimerkillä tyhmiltä rahat pois. Joku vetää kamaa niin siitä vaan jos ei se minua häiritse millään tavalla. En puutu asiaan kun minun jengini eivät ole koskaan koviin seonnut. Ovat sen verran fiksua porukkaa lääkäreitä tuomareita ja muita fiksuja tyyppejä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...