Enhän töissä täällä käy palkan takia vaan mielenvirkeyden on mukavakin töissä käydä. Toki on minulla yksinäinen duuni kun yksin olen ulkotöiden keittiöllä, keittelen kahvit ja tiskaan astioita. Tänään oli taas ylimääräistä duunia, kun pesin kukkapurkkeja vinon pinon. Piti ne ekaksi ulkona harjalla putsata ja siitä sitten koneeseen. Varmaan siksi ne pestään ettei ole vanhassa mullassa purkissa mitään pöpöjä ettei tartu uusiin kasveihin.
On uusi naisohjaaja tiukka, tulee uutta duunia aina siltä, vanhat tutut ohjaajat olivat lepposia sain tietokoneella olla pitkin päivää työmaalla.
Alkaa kyllä jo maistumaan puulta tämä lusiminen, mitä tämä on pahempaa kun linnoissa.Vielä kun järjestivät kaksi sekopäätä kämppikseklsi. Toinen oli tuikannut kaksi kertaa talon melkein tuleen, ekaksi osaston 20 tupakka kopin ja sitten kun pantiin se evakkoon kämppääni tuikkasi se kuulemma osaston 50 tupakkakopin tuleen.
Radiotani se polttaja ropasi neljän aikaa aamusta ja patterit oli sekopää ottanut kellostani pois. Helvetti tommoisia murhapolttajia on talossa. Nostin kyllä aika haloon asiasta kun olen ollut vissiin kuudessa tulipalossa tai tilanteessa. Kyllä se jälkensä jättää herkkään ihmiseen. Ja vaikken itseni puolesta pelkäisi onhan ihmisen henki arvokas. Vaikken näitä kaikkia pidäkkään täyspäisenä mutta henki se on näilläkin.
Toinen pantiin minulle kämpikseksi ja sekin sekoili varmaan kun huomasin kerran että oli vedetty muovikassistani pari laskua ulos. Ja huomasin niistä revityn luiskia mitä näinkin kaverin tavaroiden päällä lattialla. Ja huomasin hyypiön aina tullessani huoneseen äkkiä vetävän peiton jonkun päälle sängyssään. En oikein voi muuhun johtopäätökseen tulla kun tämän kyseisen kaverin repineen papereitani. Toki on muutakin sattunut huoneessani voihan olla että kiusaavat minun hermojani tekemällä paskaa minulle.
Katsotaan nyt mitä eteen tulee kyllähän tästä voisikin jo poistua omilleen. Pitäisi kyllä saada vapauteni täältä. Lääkärin siunauksella kunhan saisin baronan lääkärin P.T kiinni uskon että olisin vapaa heti. On P.T varmaan niin paljon sanannvaltaa määrätyissä piireissä että vapauttaisivat minut heti.
Ajatelkaa tämmöinen reissu selkin samarian pisaran kokin takia hoitoon. Olen paljon kirjoitellut siitäkin juoposta kokista samarian talossa sai se tehdä mitä sitä huvitti minulla oli vuokrasopimuksessa että talo piti olla raitis.
Tämä juoppo kokki iso Antti soitteli kuukauteen kolme kertaa poliisit itselleen. Paijasivat sitä hetken ja lähtivät ne menemään. Kerran tiukkasivat poliisit tiukkana millä autolla venäläinen talonmies lähti apumiehensä kanssa.
Kerran soitin sille isolle Antille ambulanssin kun se halusi kun sillä kuulemma oli puukotkin esillä ja sekoaa hän. Eivät uskaltaneet tulla ennen kun sain sekopäältä puukot pois. Sanoin hälytyskeskukseen että tulkaa vaan otin puukon pois ja vetää Iso Antti itkuviinaa.
Se riitti minulle kun iso kyrpä oli käynyt yhtä nuorta poikaa kurkusta kiinni, poika tuli siitä minulle kertomaan oli se joutunut potkasemaan itsensä irti. Otin viinaa vähän ja ärähdin varmaankin sille isolle Antille. Ja siitä alkoikin kiduttamiseni jorvissa kellokoskella ja vielä täällä ohkolassa. On mennyt hupia minulta taas elämästäni yli kaksi vuotta syyttömänä. Juuri olin noin 13 vuotta hupia kiinni pahimmissa paikoissa. Vähän toistelen itseäni mutta jos tulee lukijoita tässä vaiheessa minulle pysytte mukana tarinoissani.
SAISI JO JENGINI ISKEÄ JUMALAN SOTURIT ETTÄ OIKEUTTA ALKAISIN SAAMAAN. LÄÄKETIETEELLISTÄ JA JURIDISTA APUA TARVITSEN. OLEN YRITTÄNYT SAADA PARIA LÄÄKÄRIÄ KIINNI TOISTA OLEN AJANUT VAALEISSA ETEENPÄIN PUHUMALLA IHMISILLE MITEN HIENO IHMINEN P.T ON. PITÄISI KOKO PITKÄ HUPITUOMIONI OTTAA UUTEEN KÄSITTELYYN. JOS EI SUOMESSA NIIN SITTEN MAASSA MISTÄ OIKEUTTA SAISIN.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti