Aloitin säkkiä takomaan ja monottamaaan siitä pysty punnerrusta tangolla saa siinä aktivoitua koko kropan. Nuorelle kaverille P. olen kanssa puhunut lämmittelystä kun se panee suoraan penkkiin täydet painot ei sillä lailla revi kun itsensä rikki pitemmän päälle.
Tein penkkiä kolmet sarjat ja siitä suoralla tangolla hauiskääntöä tulee sillä hyvin hauis esiin. Sitten tein ristitaljaa telineessä tuli siinä olkapäitä ja muutakin yläkroppaa. Tein myös käsipainoilla hauista ristiin rinnan yli vetäen.
Tulee siinä muutakin kun hauis tehtyä käy se rintaankin ja olkapäihin. Tein kyllä olkapäitäkin muutamat sarjat. Vatsaa tein jalkojen nostoja telineessä oli hyvät treenit taas tällekkin päivälle.
Oli ruoka äsken oli minulla oma ruoka vegaani semmoinen jotain mössöä se oli söin taas ihan puolikkaan annoksen, kun lihottaa hesperian hoitajan mukaan olantsapiini, joku kuulemma oli lihonut 30 kiloa vuodessa.
Kumma vaan kun näinkin kyseisen hoitajan kävelevän tuolla talon päädyssä mäkeä ylös, oli se lihonut hirveesti, meinasin huutaa sille että onko sillä olantasapiini lääkitys vai mikä on lihottanut sen tollaiseksi.
Sanoin sille etten syö kyseistä lääkettä kai sanoin että syljen sen pois kun sekin on minulle paha myrkky, vatsani menee siitä ihan pilalle toimii miten sattuu.
Miksi halvetissä saavat toiset myrkyttää lääkkeillä ihmisiä ja siihen taas lääkettä. Minäkin olen vaalinut aina terveitäkin elintapoja laitoksissa kovaakin treenaten ja on suvussamme eletty yli 100 vuotiaaksikin.
Mikä helvetti on näiden motiivi minut sairastuttaa lääkkeillään. Mitä helvettiä se kuuluu yhdellekkään elävälle sielulle syönkö lääkkeitä. Olen semmoinen kun olen enkä muuksi muutu täytyisi olla varmaan zompina niin olisivat nämä tyytyväisiä.
Miksi näin on mikä perkele näiden päitä riivaa. Lääkitköön noita nistejä mitä paapovat täälläkin ohkolan sairaalassa. Minulta on viinapiru päästäni kuollut siksi en lääkityksiä tarvitse.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti