tiistai 15. kesäkuuta 2021
Työsalin koneella tarinaa töiden lomassa sain tiskit koneseen ja kahvit valmiiksi. Oma koneeni lataa edelleen jotain korjaus juttua.
Tulin ajoissa töihin vaikka olisi minulla vaan tunti töitä korona virusvaaran takia. Saan kyllä varmaan osaston koneenkin toimimaan, täytyy sillä kirjoitella muulloin kun työsalin koneella. Harmi vaan kun oma kallis koneeni tilttailee vähän väliä, oli se huono ostos muutenkin kyllä olisi luullut siinä näppäimien näyttöjen kestävän paremmin kun kahdesta koneesta ja yhdestä ulkopuolisesta näytöstä olen naputellut näytöt pois kummasti ne kuluu.
Olen joutut tilaamaan netin kautta tarroja mitä olen laitellut näppäimiin. Harmi kun tulee tämä teksti näin pienellä tähän tekstiini. En saa mistään isommaksi kirjaimia vaikka tossa onkin näytöllä rivi kaikkia säätöjä muttei isommaksi mistään saa kirjoitustani.
Tuttuni kanssa meni eilen illasta taas napit vastakkain puhelimessa. On se semmoinen saatanan pami ukko hirveä raivo siitä heijastu eilenkin puhelimessa. Suu sillä kävi kokoajan ei meinannut siltä saada puheenvuoroa selitti se että minä puhun paljon. Neuvoin sitä ottamaan pari tarvittavaa pamia, oli se niin kiukkusen oloinen.
Helvetti kaveri syönyt pameja kymmeniä vuosia ja puhuu ettei ole pami ukko selitti se yhteen aikaan, että pami on minun neurolepteihin verrattuna nallekarkkeja,on pami semmoinen myrkky ettei niitä meinaa saada keneltäkään lääkäriltä, huumeväki niitä ruinasi minultakin koko ajan kun sain niitä omalta lääkäriltäni kun en väärin käyttäjä ole.
Ehdin tässä töiden lomassa kirjoittelemaan koneella stoorejani, kone pesee astioita ja kahvit tippuu omaa aikaansa. On tämä kevyt homma mutta on tämäkin keittiö duuni tehtävä jonkun. On tossa taas vino pino tarjottimia mitkä pitää minun ekaksi pestä käsin ja siitä koneeseen. On ne siksi pestävä ettei tartu uusiin kasveihin pöpot kun tulee ne kasvien alle tonne kasvihuoneeseen.
Toivotaan että näkee jengi lukea tätä pientäkin tekstiä kun en saa mistään tätä isommaksi. Pitää nyt saada osaston konekkin pelaamaan katsoin sen tänään ei se niin hankala ollutkaan. On näissä joka koneessa omat systeeminsä. Toivon vaan että oma koneeni saisi korjaukset tehtyä automaattisesti mitä se tarjoaa jatkuvasti koneelta, On se Pyörittänyt jo pari päivää sitä näyttöä.
Nyt lopetan kirjoitteluni ja alan pesemään tarjottimia että saan jotain hyödyllistä əikaseksi eipä noilla nyt niin kiire ole teen superina aina hommat mihin rupean. Äkkiä pesen noikin tarjottimet kone vaan on pirun hidas on minulla siellä nytkin pyörimässä likaiset astiat. Kohta se onkin pessyt ja saan uuden satsin koneeseen tarjottimet seuraavaksi.
Nyt tiskikone piippaa loppu ohjelma juuri nyt. Täytyykin lopetella kirjoittelut että saan hommat hoidettua on tässä aina aikaa kirjoitella sen aikaa kun kone pesee astioita.
Pyysi yksi mustaleis muiija minulta taas rööki rahaa en antanut kerran sille lainasin topan hinnan. Mutta tavaksi sitä en ota ei ole minullakaan varaa lainailla kun menee kaikki laskuihin. Eikä riitäkkään rahani niiihinkään, olen jatkuvasti kusessa laskujeni kanssa.
Kun kahtakin hoitomaksua tulee päällekkäin minulla jatkuvasti tyhjästä on paha nyhjäistä eli rahaksi muuttua.
Hyvä että on tämä talon kone minulla käytössä, kellokosken puolella hommasivat koeneen töihin että saan harjoitella sitä tyhöni lomassa kun tein urakalla työni sielläkin jäi siinä aikaa koneelle. Sanoin siellä kyllä etten tohon pirun värkkiin koskaan koske. Mutta olinkin pakotettu siirtymään nykyaikaan ja tietokone aikaan. On tämä konme semmoinen pakollinmen paha eihän tällä uskalla mitään laittaa edes facebookiin ettei joku vedä heti hernettä nenäänsä.
Luulisi että olisi facvessa sananvapaus muttei näin ole onhan siellä kiva keskustella kavereiden kanssa ja vaihtaa ajatuksia. Mutta siihen se jääkin olisi minulla niin paljon juttua facebookissa mutten viitsi pahoittaa kenenkään mieltä. Ja kun tulee bandia vai mitä noi estot on.
Nyt duunia palataan asiaan myöhemmin osaston koneella.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Alfa ja Omega
Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.
Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...
-
Hyvin meni nukkuen yö hiljasuutteen asti. Menin nessille mikä ei maistunut kun ei ollut edes maitoa. Olen puhunut porukalle että vaatisimme...
-
Menin nakkikioskille illalla myöhään puhutin myyjää Hilleviä kuka olisi sopinut minulle ikänsä puolesta äidiksi. Antoi Hillevi minulle pime...
-
Kaiken alku Ollakko vai eikö olla siinäpä kerrassaan kysymystä. Muna vai kana iäisyys kysymys. On vaikea aloittaa tarinaani tämän pitkän maa...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti