tiistai 15. kesäkuuta 2021

Kaverini kanssa katsoimme konettani oli se isäänsäkin yhteydessä päätin antaa vaan koneeni ladata. Toivon mukaan koneeni alkaa pelaamaan että pääsen omalla koneella työskentelemään.

Nukuin tossa hetken ennen puhtaaksi petausta ja siivousta. Katsoi kaverini konettani emme saaneet mitään uutta siihen laitettua. Oli kaveri isäänsäkin yhteydessä puhelimella, kysyi se siltä neuvoa koneestani. Isänsäkin oli sitä mieltä että antaa koneen ladata loppuun. Latasi se jo kaksi päivää eikä mitään tapahtunut koneella. Tuli kaverini laitoilla uusi teksti näytölle että odota. Luulen ettei ole koneellani mitään vikaa kun se on noinkin mukana noissa teksteissäkin. Olin töissä tänään päivällä tulin ennen kolmea sisään. Mustalais tyttö pyysi minulta taas tupakka rahaa en antanut sille, sanoin että nyt on rahan kanssa oltava tarkkana kun tuli minulle taas kaksi hoitomaksua kerralla. Nyt olen talon osaston koneella, hyvin sain tämänkin pelaamaan uuden oppimisen kautta. On näillä koneilla ihan omat niksinsä, mutta hyvin selviän uudesta oppimisesta. Laitan hakemukset sossun kanssa johonkin mestaan minkä nimeä en nyt muista on pojat saaneet sieltä puhelimen ja läppärin sekä pyörän. Onhan minulla nytkin osaston kone ja työmaan kone käytössä, millä saan kirjoitella tarinoitani. Olisihan se hyvä että pääsisin uuteen mestaan missä olin joskus ennenkin puhuttiin siitä eilen palaverissamme lääkärin psykologin ja omahoitajan kanssa kuka oli taas ihan kuutamolla. Kun lääkäri pyysi minua kertomaan vielä kerran miksi jouduin tänne tälle reissulle. Jorviin 12 vuorokaudeksi koppiin ja sieltä kauheisiin lääkkeisiin kellokoskelle ja sieltä jatkui reissuni ohkolaan semmoisiin lääkkeisiin etten tiennyt mistään mitään. Venäläisen mieslääkärin määräämä LITIUM 1800 mg sairastutti minut pahasti olenhan siitäkin paljon kirjoitellut. Sanoi venäläinen lääkäri että hoitajien puheilla määrää hän minulle LITIUM 1800 mg lääkkeen. Kerroin selkin samarian pisaran paikasta minkä piti olla raitis uskovainen paikka mutta siellä olikin sekopää kokki juoppo polisia ja ambulanssia kutsui se itselleen kuukauteen kolme kertaa paha häirikkö oli iso kaveri oli se käynyt nuorta poikaa kurkusta kiinni silloin vähän maistoin viinaa ja ärähdin kokille isolle Antille. Siitä tämmöinen kidutus reissu mikä tämä on minulle ollut fyysistä ja psyykkistä rääkkäystä. Pari vuotta siinä meni mutta sen takaan etten ilmaseksi kärsinyt on onneksi ollut kuulolla muitakin kohtelustani. Ei auta sanoa että lääkäri määrää kun suoraan sanoi venäläinen mieslääkärikin että laittoi se minulle LITIUMIN 1800 mg hoitajien puheilla. Toki lääkkeissä on sivuoireet mutta miksi sitä ei lopetettu heti kun siitä sairastuin tiesin sairasteluni johtuvan lääkkeestä. Olin todella kipeä noin 1.5 vuotta LITIUMISTA 1800 mg sekä RISPERIDON. No nyt näyttää hyvältä kun se saatanan myrkky jätettiin pois. Mutta en pysty anteeksi antamaan sairastuttamamistani sillä lääkkeellä. Valitin jatkuvasti siitä lääkkeestä sanoivat vaan henkilökunta että otetaanhan minusta jatkuvasti kusi ja verikoetta miksi sitten eivät tehneet ne mitään asialle. Pahat vapinat käsissä unet sekasin päänsärky jatkuvaa seksihalut ja kyky meni huonoksi mikä on toki sitä vieläkin olantsapiinilla mikä minulle laitettiin 20 mg illasta. Pari muutakin lääkettä menee minulla vielä. Alkoikin oma hoitaja kyselemään minulta mistä tulin tänne kajavastako sanoin että etkö yhtään kuunnellut tarinaani minkä juuri kerroin kun syyttä minut tuotiin hullujen huoneella. Täytyy nyt odottaa että tulee toinen omahoitajani töihin kun sen kanssa minulla synkkaa hyvin. Muisti se että laitoin sille kotiin kolmosantennin aikoinaan. Pitäisi saada itse valita omahoitajat, ettei tule ongelmia niiden kanssa jos ei synkkaa voivat kirjoittaa mitä sattuu raportteihinsa. Harmi kun ei ollut kyseinen mukava hoitaja palavereissamme, lääkärin ja psykologin kanssa. Psykologi on kyllä varmaan hyvä tyyppi, sanoi se että meni testimme hyvin sen kanssa kun viimeksi se teki semmoisen älykkyys testin ja muisti testin. Nyt odottamaan oman koneeni latauksen päättymistä toivotaan nyt että se lähtisi pelaamaan sillä lautauksella. Kondikseni on muuten hyvä mutta silmät, mitkä ovat tärkein aisti ovat huonot varmaankin verenpainelääkkeestä mikä minulle laitettiin ilman lääkärin ja minun keskustelua. Miten helvetissä voi lääkäri määrätä lääkkeitä hoitajien puheilla eikö sen luulisi olevan lainvastaista. Vaatiihan se molemmin puolista luottamusta lääkärin ja potilaan yhteistyötä. Noinkin tärkeä asia että silmät meni huonoksi. Kumma vaan kun järvenpään silmäaseman lääkäri puhui kaihista, mutta miten se voisi juuri silloin puhjeta noin pahana, kun määrättiin minulle verenpainelääke mitä en olisi millään ottanut mutta pakotettiin se ottamaan. En montaa verenpainelääkettä ehtinyt ottaa kun silmäni meni huonoksi mustia palloja meni silmissä. Jäi vielä tohon vasempaan silmääni tommoinen harso mikä menee näkökentässä. Kyllä minua on koeteltu tällä reissulla vähän liikaakin ja näistä pitää kirjoitella että saamme parannusta tällekkin herkälle mielenterveys puolelle, mitä toki huumeväki on nykyään eniten edustettuna. Monella osastolla huume hemmoja sekopäitä monetkin kamoissaan. Nyt lähden iltapalalle alkaa se juuri palaan asiaan viimeistään huomenna aamusta heräten aikasin kuudelta pääsen koneelle. Hyvää yötä lukijani ja herran siunausta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...