sunnuntai 4. heinäkuuta 2021

Aamusta tarinaani hullujen huoneelta yö lusittu aikasin nukkumaan ja aikanen herätykseni. Sairastumisestani vielä kerran Venäläisen mieslääkärin määräämästä lääkkestä.Mistä tulikin pahat sivuoireet minulle.

Menin eilen illasta nukkumaan jo noin kello 21.15 ja heräsin kello 4 suunnilleen. Vedin aamusta sellijumppia varjonyrkkeilyitä sekä etunojapunnerruksia ja lankutuksia. Kevyesti meni taas jumpat aamusta heti herättyäni. Herään aina jumpilla hyvin aikasinkin aamusta, teen mielelläni jumppia heti herättyäni. Alkaa siinä kroppa ja pää pelaamaan hyvin kunnon jumpalla veri kiertää ja väsymykset häviää. Hyvin nukuin yöni taas kerran parani uneni laatu ja aika kun lopetettiin minulta se saatanan myrkky mistä sairastuinkin pahasti LITIUM 1800 mg minkä venäläinen lääkäri minulle määräsi. Miksi kysynpä sitä vaan, mikä on näiden motiivi kysyi sitä majuri tuttunikin. Oli venäläinen mieslääkäri juoni kun sanoi se palaverissamme missä oli sen aikanen oma naishoitaja M.M sekä mieshoitaja osastolta 30 M. sekä opiskelija sanoi venäläinen että laittaa suomi hoitajien puheilla minulle LITIUM lääkkeen minkä pitoisuuden nosti se 1800 mg mitä jotkut piti ihan myrkytysvaarana. Sairastuin venäläisen lääkkeestä pahasti olin noin kaksi vuotta kipeä siitä TSH kiplpirauhas arvot olleet koholla vuosia sekä nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti aiheutettu LITIUMISTA 1800 mg. Kävin lohjan osastonylilääkärin S.V vastaanotolla mistä sain vielä mustaa valkosella taudeistani mitkä TOD. NÄK on LITIUMIN aiheuttamaa. Olivat antaneet vielä väärää infoa erikoislääkäri M.F etten juo niin paljon päivällä enkä kuse yöllä. Kun määrättiin minulle MINIRIN lääkitys lohjalta vaikka kieltäydyinkin siitä sanoin siellä etten kuse yöllä jos en enään kuuden jälkeen juo illasta. Alkuun kyllä joinkin vähemmän ja kusin vähemmän mutta sorsa oli täynnä monesti aamusta. Kumma etteivät osastolla 20 minulta kysyneet juomistani ja kusemistani. En halua mitään ylimääräistä lääkettä syödä olen juomatta illasta mielummin ja kusen silloin myöskin vähemmän yöllä. Tähän vielä kerran mitä LITIUM 1800 mg minulle teki. Vapinat oli pahat, päänsärky oli jatkuvaa jos se nyt litosta johtui mutta samaan aikaan oli jatkuva päänsärkyni. Univaikeudet, seksihalut ja kyky huononi, minä olen aina ollut agtiivinen mutta lääkkeet vievät kyvyn ja halun. Miksi nämä saatanat harrastaa kemiallista kastraatioita.Kovan nenäverenvuotoni jälkeen mitä hoidettiin peijaksessa ja meilahdessa lopetettiin minulta LITIUM 1800 mg lääke. MIksi minut myrkytettiin varmaan mikä on lääkkeiden tarkoitus pitäisi niiden parantaa ei sairastuttaa. Millä saatanan oikeudella ja väärillä diagnooseilla nämä minua alkoholistia myrkyttää sairaaksi lääkkeillään. Olen ollut kun terveyden perikuva aina täälläkin kellokosken sairaalaassa aikasemmin. Voittanut kisoja mennen tullen töissä ollut jatkuvasti. Muutenkin pitänyt porukkaa kunnossa saleilla käyden ja muutenkin. Miksi otetaan venäläiset lääkärit minua lääkkeillä sairastuttamaan mihin helvettiin on menty näissäkin taloissa. Oli ennen ihan toisenlaista täälläkin sairaaloissa. MIksi helvetissä otetaan venäläisiä lääkäreitä tännekkin kun varmaaan suomalainen suomalaisen pään tuntee parhaiten. Miksei jenkit tule jo tänne ja hoida meitä suomalaisia saisimme varmaan inhimillistä hoitoa heiltä. Sodasta on niin vähän aikaan jos toteuttavat venäläiset isiemme pahat teot kolmanteen polveen sanontaa. Minulla ei ole mitään veli Venäläistä vastaan hienoja ihmisiä ja hieno kansa. MInulla oli keravalla hyvä kaveri hieno mies Vadim venäläinen. Minä vaan ihmettelen kaikkea minulle sattunutta. Nyt on vointini hyvä kun on lääkkeet minimissä LITIUM 1800 mg on poissa mistä sairastuinkin pahasti. VIELÄ KERRAN TÄHÄN JA PAINAKAA SE MIELEENNE VENÄLÄISET JA SUOMEN HOITAJAT JA LÄÄKÄRIT OLEN ALKOHOLISTI EN MIELENVIKAINEN. MENEEKÖ SE PAKSUIHIN KALLOIHINNE. AA- NIMETTÖMÄT ALOKOHOLISTIT.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...