sunnuntai 4. heinäkuuta 2021

Päivä kohta taas lusittu niin sanotusti pyöräillen kylillä ja muuten vaan ajan kuluttamista. Sakkia kortin peluuta siinä päivä on kulunut. Tarinaani elämäni taipaleelta pitkä on ollut tieni raitistumiseeni melko tarkkaan, viinapirun voittamisesta.

Kyllähän tämä hullujen huoneella olo on rankempaa kun linnoissa olo kun linnoissa tietää koska pääsee pois mutta täällä sitä ei tiedä. Minäkin olen hupia lusinut kaksi ja puoli vuotta selkin samarian pisaran juopon Antti kokin takia. Lukekaa jengi siitäkin tarinoitani minut sen saatanan sekopään ison itkupillin takia pakkolääkityksiin ja pakkohoitoon, sairastuttaen minut lääkkeillään venäläisiä lääkäreitä käyttäen. Sanoi venäläinen mieslääkäri että suomalaisten hoitajien puheilla hän määrää minulle LITIUM 1800 mg lääkityksen mistä sairastuinkin pahasti koskaan ei minua ole kymmenillä kellokosken reissuilla sairastutettu lääkkeillä ennen. Mutta ei minulla ole koskaan ollutkaan venäläisiä lääkäreitä. Se on niin ikävää ja väärin kun ei tunneta venäläisten lääkäreiden kanssa toisiamme ollenkaan vaatisi se tutustumista ja vuorovaikutusta yhteispeliä lääkärin ja potilaan kanssa. Minulla ei ole mitään vli venäläistä kohtaan päin vastoin minulla oli keravallakin hyvä kaveri veli venäläinen Vadim. Emme saaneet Vadimin kanssa apua hälytyskeskuksesta ja minä sain kaveristani hupituomion noin 13 vuotta siinä meni pahimmissa paikoissa mitä löytyi suomesta. Suutun helposti ja se näkyy teksteissäni mutta lepyn myös helposti ja vedän takasin tekstejäni. Yritän kirjoitella ketään mollaamatrta mutta kun olen kokenuet ihan kauheuksia monessakin paikassa lukekaa tekstejäni sieltä löytyy monestakin paikasta outoja piirteitä. Kyllä vuosien kidutukseni on jälkensä jättänyt herkkään taiteilija sieluuni. Olen aina ollut yliherkkä vaistoan ja näen asioita erilailla kun tavis jengi. On minulla eläimen vaistot mitkä turrutetaan lääkkeillä, pyhä henki ei koske jengiä täälläkään kun lääkettä ottavat lääkkeen päälle. Minä suosin nisteillekkin kylmää kalkkuinaa eli lääkkeetöntä hoitomuotoa sillä ne raitistuu ja JUMALAN RAKKAUTTA SE ON PARASTA LÄÄKETTÄ NIILLE. Sain sähköhoidoistakin kielokodossa nuoren 26 vuotiaan tytön pois RAKKAUDELLANI JA JUMALAN HYVYYDELLÄ. Miksi minua lääkitään ohkolassakin miksi kysyn sitä vaan. En ole mielenvikainen olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästä pitkällä hupituomiollani. Repikää siitäkin huumoria jos noin karrikoiden voi sanoa. Asian ydin pitää oivaltaa oikein siitä alkaa paraneminen JUMALAN RAKKAUDELLA KAIKKILLE KYNNELLE KYKENEVILLE. Toivon että luette miten rankka taival on minulla ollut raitistumiseeni lääke konjakkini otan. Mutten jurria tykkää ottaa toki seura tekee kaltaisekseen. Keravan huumepoikien kanssa asuessani otin jonkun verran kun en niitä jaksanut katsoa muuten kun en ketään saanut kamoista kuiville.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...