lauantai 14. elokuuta 2021

Huono homma kun pakottavat nämä minut syömään olantsapiinia mikä pilaa vatsani täysin. Meni aika kun palautui viimeksi vatsanikin toiminta siitäkin myrkystä. Kun saivat saatanat lääkärit sairaan dementikko sydänvikasen isäni minulle sitä työntämään pakosti.

On minulle olantsapiini paha myrkky vatsani siihen reagoi pahasti, toimii vatsani miten sattuu aina pitää olla hereillä mihin paskalle pääsee. Välillä on vatsani ihan jumissa, muutenkin olen monesti öisin ihan tutkalla siitä myrkystä. Menee minulla sitä illasta 20 mg muuta ei mene nykyään olen saanut ne pois listoilta. Olen yleensä sylkenyt lääkkeet suustani kun en niitä tarvitse olen pelleilyt henkilökunnan kanssa, että hyvin toimii lääkkeet. Ja on nämä ääliöt menneet näyttelemiseeni ja pitäneet minua kunnossa olevana kun syön lääkkeeni. Eikö se olekkin lukijani aika ristiriitainen asia kun olen syöväni pitävät kunnossa olevana, mutta kun syön olenkin niiden mielestä sairas. Miksi siis pakottavat minut syömään myrkkylääkkeitä mistä sairastuinkin pahasti LITIUM 1800 mg. Mikä on täysin myrkkyä minulle, niin pahasti sairastuin siitä. Lukekaa siitä olen paljon siitäkin kirjoitellut matkan varrella. Puhuin asiasta nuorelle hoitajalle levitteli se vaan hartioitaan kun sanoin kuka sitten ottaa vastuun asiastani minun sairastuttamisestani lääkkeillä. Suomesta pitää päästä pois ja nopeasti ennen kun nämä maanpetturit minut tuhoaaa kokonaan venäläisiäkin lääkäreitä käyttäen. Kuka määräsi minulle LITIUM 1800 MG kuulemma suomi hoitajien puheille. Miksi näin voi olla nykyaikana suomessa mikä pitäisi olla hyvinvointivaltio. On mennyt kellokoski ohkolankin touhut hirveeksi. Johtuuko se huumeista mitä oli osastolla 30 ja osastolla 20 sekoili porukka niillä osastoilla. Väkivaltaa ja uhkailua on ollut osastoilla. Kurdi kaveri löi vanhalta mieheltä leuat paskaksi osastolla 30. Kuolikin vanha mies S.P aika äkkiä tapahtuneesta. Tuli sekin minulle läheiseksi ennen kuolemaansa kävelimme ja juttelimme JUMALASTAKIN SEN KANSSA. Mikähän on taas tilanne talossa kun on lippu puolessa tangossa onkohan taas joku poistunut taivaan temppeleihin. Tai Päässyt tästä maanpäällisestä helvetistä ikuiseen kiirastuleen. Iankaikkisuuteen ikuisuuteen loputtomuuteen. Se ikuinen kiirastuli ei ole mukava paikka sen voin sanoa. Kun tulee ihan jokaiselle se eteen jossain elämänsä vaiheessa. Kumman valitsette paratiisin vai kiirastulen. Miettikää tarkaan asiaa ennen kun aikanne tulee. Valinta on teidän muistakaa ettei JUMALA OLE TYHMÄ. Olisin varmaan jo vapaa mies jos olisin halunnut sitä eli pelleillyt niin kun monesti ennenkin, että syön siviilissä lääkkeeni ja hoito on tehonnut. Mutta jäinkin tekemään tutkintaani taloon pitemmäksi aikaa kun on tämänkin talon ilmapiiri huonoksi mennnyt huumeet varmaan pääsyy siihenkin asiaan. Onhan täällä ollut hyväkin olla jollain tavalla katto pään päällä ja ruoka tuodaan eteen. Jo sillä nyt voi yhtään lohduttautua pakkohoitoa ja pakkolääkitystä vastaan. Mikä kyllä pilaa psyykettä pahasti mutta minä olen käynyt niin kovan koulun läpi ettei pääni heti kypsy. Kyllähän silmieni huonoksi meno oli vähän liikaakin. Verenpainelääkkeen jälkeen silmäni meni huonoksi minkä selittivätkin kaihiksi, mitä ei kuulemma silmistäni löytynyt enään viime kerralla asiallisen silmälääkärin mukaan. Pakottivat minut osastolla 20 ottamaan verenpainelääkkeen mistä kyllä kieltäydyin kovastikkin sanomalla, mutta pakko oli se ottaa. Onhan silmät ihmisen tärkein aisti jos ne menee on se sama kun maailman loppu. On sitä silloin täysin toisten varassa. Onneksi se verenpainelääke lopetettiin mutta silmäni eivät heti palautuneet kuntoon. Menee nykyään joku toinen verenpainelääke minkä haluan heti pois kun tulee maanantaina lääkärimme lomiltaan. Muuten on silmäni paremmat mutta vesempaan silmään jäi semmoinen harsomainen häiriötila. Terveillä elmäntavoilla yritän pitää paineeni kunnossa mitkä ovatkin suuremmalta osalta olleetkin hyvät mittasi P. mieshoitaja viikon paineitani ja ilman minun ja lääkärin keskustelua määrättiin verenpeinelääke millä silmäni menivätkin huonoksi. Miettikää miten on vaikuttanut kaikki psyykkeeseeni mitä olen joutunut kokemaan tälläkin hupi reissullani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...