lauantai 14. elokuuta 2021

Tarinaani syyttä hullujen huoneella noin 2 v 8 kk. Selkin samarian pisaran kokin takia kuka joi jatkuvasti vaikka piti paikan olla raitis. Helvetti puolustin nuorta poikaa ja ärähdin isolle Antti kokille siitä minut kidutettavaksi.

En nyt tähän ala toistamaan selkin tarinaa mutta lukekaa miten minut lääkittiin sairaaksi venäläisiä lääkäreitä käyttäen. Miksi sitä vaan kysyn semmoiset lääkkeet LITIUM 1800 mg mistä sairastuin pahasti moniin sairauksiin. Ikinä minua ei olla sairastutettu kellokosken sairaalassa missä olen ollut hoidossa monta kertaa viinapirun riivatessa minua. Viinapiru hävisi päästäni pitkällä hupituomiollani. Ei ole ollut talossa silloin venäläisiä lääkäreitä mihin on siis menty venäläiset lääkärit ja huumeiden käyttäjiä suurin osa potilaista. Huutaa ne jatkuvasti tarvittavia toiset helvetti minulle työnnetään väkisin lääkkeitä. Vaika en niitä tarvitse kun en ole mielisairas olen alkoholisti ja se on eri asia. Viinapiru tosiaan on hävinnyt päästäni, konjakin otan lääkkeenä kun siitä ei tule köyhäksi eikä kipeäksi se on hyvä lääke oikein otettuna. Hennesey konjakki vihreä tee hunaja siihen kuuma vesi, kyllä se tekee terää ja niin hyvän olon. Toivotaan nyt että pääsen haluamaani paikkaan vanhuksia hoitamaan olenhan itsekkin jo 65 vuotta mutta hyvässä kunnossa. Kun venäläisen meislääkärin osastolta 30 laittama LITIUM 1800 MG lopetettiin sairastelujeni myötä. Uskon että puuttui asiaan lohjan osastonyliolääkäri S.V. kun siellä kävin sekä erkoislääkäri M.F. sain niiltä vielä kirjeet asioista. Miten LITIUM 1800 MG minut sairastutti monia juttuja tuli siitä. MIKSI NÄIN TEITTE KYSYŃPÄ SITÄ VAAN. Minä en venäläisten myrkkyjä tarvitse litiumia 1800 mg sanon sitä myrkyksi kun siitä sairastuin pahasti. TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti aiheutettu. Miettikää ja lukekaa tarinositani miten syyttä jouduin selkin samarian pisaran paikasta tälle reissulle. Juopon kokin takia yhtenä en kyllä ihan usko että viranomaiset kokki Anttia olisivat kuunnelleet asiassa. On siinä varmaan isommat asiat kyseessä oli koko selkin touhu niin outoa. En nyt tässä paljasta enempää mutta tutkintani alla on koko saatanan seurakunta. Miksi eivät vieneet kokki Anttia kuka itselleen soitteli kuukauteen kolme kertaa poliisit paikalle paijasivat vaan Anttia ja sillä selvä. Ambulannssi ei uskaltanut tulla ennen kun sain Antti kokilta puukot pois. Sanoin vaan hälytyskeskukseen että puukko on pois ja vetää Antti itkuviinaa. Oli Antti pisaran pomon kaveri kuulemma ja sen hommissa miksi näin sai olla. Juotin Anttia vähän niin lauloi se vasikka kaiken pomostaankin ja venäläisestä talonmiehestä. Puhu sitten totta tai ei en ole asioita puhunut eteenpäin. OMERTAN LAKI ON TUTTU JO ÄIDIN MAIDOSTA, ELI VAIKENEMISEN LAKI. Mietin vaan mitä vielä keksin minua ei turhaan kiduteta ja huijata vuokrasomimuksissa. Otan lakimiehen ja vaadin kaikki kiduttamiseni esiin otettavaksi. Monessa paikassa olleena ja hirveyksiä joutunut kokemaan. Olen paljastanut monet mestat niiden väärinkäytökset huumaamiset sun muut.Hirveyksiä saanut kokea lukekaa niin ymmärrätte suomalaiset saatanat ottavat vielä ulkomaalaisia läkäreitä asiaan mukaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...