perjantai 13. elokuuta 2021

Kävimme kylillä kapakassa ja kahvilassa kuulin ikävän asian joltain mustalaiselta kylillä oli kuollut tuttu mustalaismies keravalta. Meni neljän perheen veljesparit peräperää. Tuli nekin läheiseksi vuosien päästä ennen kuolemaansa.

Vuoden sisään kuoli minulta paljon tuttuja meni niitä kummasti kun läheiseksi tulivat minua vuosien päästä. Kävimme kaverini kanssa kylän kapakassa joimme energiajuomat siellä. Kävimme kakulla kahvilassa kylällä. Meni neljästä perheestä veljespari peräjälkeen. Nuoruuden kavereitani harmin paikka mutta minkä sille voin etten päässyt parantamaan ihmisiä hjaikon kartanoon hierojaksi. Kun oli minulla rauhankyyhky tatuointini ranteessani. Olin linnoissa ollut siksi tyssäsi jo volvolle pääsyt töihin ruotsissa olisin saanut jäädä uskovaiseen perheeseen siellä. Sama tyssäsi haikon hieronnat kyyhkyyni vankila tuomioihin. No menin sitten espoon hautausmaalle traktori kuskiksi sinne kalpasin hyvillä arvosanoilla ja huippu kondiksellani mikä tutkittiin eiran sairaalassa. Oli meillä espoossa pari krematorion uunia vierekkäin sinne vaan kusipäätkin uuniin. Eipä ikävä tullut ketään olen tullut näin vittumaisekse kidutettuna ollessani monessa paikassa olleena pahuutta olen saanut ottaa vastaan niin paljon suomessa. Kun rahaa oli minulla sain rakkautta niin paljon kun halusin kaikki rakasti minua kun panin rahaa haisemaan. En ollut silloin kipeä enkä köyhä. Minulle kuolema on helpotus itsemurhiakin yrittäneenä muutaman kerran tosissani, elämä ei ole köyhänä elämisen arvoista kun rakkautta ei ole raha ratkaisee ihan kaiken sen kongreettisesti kokeneena. Kun minulla rahaa oli ei kukaan uskaltanut minua sairaaksi haukkua ja passittaa hullujen huoneelle olisin ampunut pään irti semmosilta. Noin niin kun kuvannollisesti tippuu noilta kusipäiltä päitä ilman minuakin. Annan vaan muiden hoitaa hommat minähän vaan merkkaan viholliset jumalani hoitaa kyllä hommat.Rukoilkaa ja tehkää parannus vielä kun ehditte.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...