perjantai 13. elokuuta 2021

Aamu jumpat tehty tiukkoja varjonyrkkeilyitä ja monojen nostoja. On taas pihalla lippu puolessa tangossa olisiko taas joku kuollut hoitaja ehkä. Tiedä häntä kuka lie kuolema korjaa satoaan.

Vedin aamusta aikasin viiden maissa sellijumpat varjonyrkkeilyitä sekä etunojapunnerruksia ja lankutuksia siihen vielä hyvät venyttelyt päälle. Tulihan taas hyvä olo jumpista tekee ne minulle todella hyvää veri kiertää ja vetristyy kroppa. Teen jokapäivä jumppia useitakin kertoja päivässä. On ihan pakko minun jumpata muuten on outo jäykkä ja kankea olotila. Kukahan on taas kuollut huomasin lipun pihalla puolessa tangossa. Menee jengiä kaiken aikaa on tämä jo kolmas kuolema talossa pienen ajan sisällä. Viimeksi meni iso vahtimestari kuulemma tiesivät kertoa jengi. Kaksi henkilökuntaan kuuluvaa on mennyt ja yksi potilas meni, tuli sekin kunnolla uskoon ennen kuolemaansa oli se semmoisessa feikki uskossa. Tuli siitä minulle läheinen ennen kuolemaansa. Kohta onkin sittena aamupala vartin päästä kirjoittelen tähän muutaman rivin. Katsotaan nyt jos tulee korona 6 aalto silloin alkaa jengiä kaatumaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...