keskiviikko 3. marraskuuta 2021

Ikävä on jo omaa hoitajaani Ohkolan osaston 50 hoitsua. Oli se niin huippu tyyppi synkkasi meille sen kanssa hyvin. Olen ollut kymmeniä kertoja kellokoskella muttei koskaan ole ollut näin pätevää hoitajaa minulla.

Lähti omahoitajani muihin hommiin, saattohoito työhön mikä kanssa on rankka ala, mutta kyllä sisar hento valkoinen J. pärjää sielläkin. Oli se niin pidetty hoitaja täällä Ohkolan sairaalassa osastolla 50. Oli hoitsu fiksu sydämmellinen huumorin tajuinen, mutta osasi se olla myös tiukka. Kyllä kaipaan sen hoitajan läsnäoloa taloomme se ei heti ollut tekemässä raporttia sanomisistani sille. Pystyi sille puhua arkaluontoisetkin asiat, salassa se piti ne ei ollut se heti laulamassa muille mitä minäkin sille sanoin. No nyt mennään näillä minäkin olen pois heti lähdössä kunhan semmoinen paikka löytyy missä viihdyn. Keravalle yritän kaikillle konsteillla. On siellä kolme paikkaa missä on minun tuttujani vanhuksia, keitä voisin autella työnnellä rullatuoleilla ja seurustella heidän kanssaan, lukea raamattua heille. Miksen voi siis päästä Keravan paikkoihin miksi pitää Vihdin Karviaisen minulle määrätä paikkoja. Olen mielummin Keravan sossun asiakas mikä on syntymäkaupunkini, on siellä minulle tuttuja ja kaikki palvelut lähellä. Miksi menisin Karviaisen määräämään paikkaan niin kun tutustumassa käymämme Salon paikka mikä oli ihan JUMALAN selän takana ihan virikkeetön paikka. Onneksi oli vielä omahoitajani J. mukana katsomassa mestaa ja saimme sen tyrmättyä eli en sinne mennyt. Ei siellä olisi ollut minulle yhtään mitään ihan korvessa se oli. Ja ennenkaikkea olisi siellä ollut lääkkeen syönti pakko mihin en tule suostumaan missään paikassa mihin menen. Olen huijannut monessa paikassa syöväni lääkkeet ja sylkenyt ne vessanpyttyyn. Ja on henkilökunta ollut sitä mieltä että olen hyvässä kunnossa kun syön lääkkeitä. Vaikka ne onkin mennyt vessanpyttyyn osaan niin hyvin näytellä mitä vaan sairasta ja tervettä. Miettikää siis lukijani miten voi näin olla kun en syö pitävät terveenä mutta kun syön olenkin heidän mielestään sairas eikö tämä ole aika absurdi tilanne. Olen puhunut tästä asiasta monelle hoitajalle ja lääkäreillekkin mutteivät tunnu oikein noteeraavan tilannetta. Miksi siis joudun pelleilemään henkilökunnan kanssa ottavani lääkkeet. Täällä on ollut vähän pakko ne syödä kun ottavat ne jatkuvasti minusta verikokeita. Mitä helvettiä se kuuluu yhdellekkään elävälle sielulle mitä minä suuhuni laitan. Millä saatanan oikeudella saa jotkut tyhjäpäät minua myrkyttää sairaaksi lääkkeillä niin kun on tapahtunut tälle paska reissulla selkin samarian pisaran juopon kokin takia lukekaa olen siitä paljon kirjoitellut. Niin pahaa minulle on tehty jorvissa kellokoskella ja täällä Ohkolassa. Nykyään menee hyvin kun on lääkkeet minimissä menee vielä paskalääke OLANTSAPIINI 20 MG SEKÄ ABILIFY AAMUSTA. Olantsapiini ei sovi minulle yhtään siksi sitä ihmettelen miksi sitä pitää minulle syöttää. Pilaa se muutenkin herkän vatsani kokonaan toimii vatsani miten sattuu ja olisi vatsan toiminta terveydelle tärkeä asia. Toivotaan nyt että saan suuren kansanjoukon nousemaan barrikaadeille ja saamme tehtyä parempaa maailmaa. Ainakin omalta kohdaltani tarvitsen apua että pääsen terveiden kirjoihin ja pikaseen, olenhan ollut tätäkin reissua jo 2v 11kk kiinni hupia miksi näin voi olla. Ja kukaan ei tee mitään vaikka olen kertonut tarinoissani miten minua on monessa paikassa kidutettu. Luulisi jo että menisi tekstini joillekkin semmosille instanseille ketkä saavat jotain aikaseksi asioiden oikeudenmukaisuuudeksi menemällä. Olin hupia kiinni kaveristani noin 13 vuotta pahoissa paikoissa sain niin hupituomion ja työnsivät minuun myrkkyjään jo Järvenpään poliisista etten voinut itseäni puolustaa oli jutussani niin monia piirteitä mitkä olisi kaikki pitänyt käsitellä oikeudenmukaisuuden mukaan. Ajatelkaa nyt lukijani miten on psyykkeseeni vaikuttanut vuosien hupi lusiminen. Kyllä se on herkkään sieluuni jälkensä jättänyt kostoa kaikille syyllisille sillä olen jaksanut lusia. ONNEKSI ON TAIVAAN ISÄ KUULOLLA OLLUT KAIKEN AIKAA JA NYT ON TULLUT AIKA TOIMIA. Koronaa, sotaa, tulvia, tulta, pelkoa, kauhua. Siinä teille saatanoille ketkä olette syypäitä kiduttamiseeni. Miettikää nyt kansat ketkä ovat syypäitä ihan kaikkeen suomessa olen joutunut kärsimään niin paljon. Osaatteko lukea rivien välistä mitä tarkoitan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...