lauantai 4. joulukuuta 2021

Fiilis hyvä kun on uuteen paikkaan tutustuminen 9.12.2021. Pääsen varmaan parempi kuntoisten pariin eivät suostu nämä päästämään minua suoraan omaan asuntoon.

Pääasia että pääsen pois täältä sekopäitten parista lukekaa mitä paskaa olen saanut täällä ottaa vastaan kämpiksinä täysin sekopäitä on ollut. Pahin tuhopolttaja kuka sekoili pahasti, kaksi kertaa lehahti tupakka koppi eri osastoilla. Jouduimme evakkoon toiselle osastolle, kumma vaan kun minä olin ulkona molemmilla paloilla. Rukoilin taivaan isää säästämään osastomme kun oli kaikki tavarani sisällä.Ja kumma vaan ei ollut huoneessani edes savuvahinkoa sattunut. Iso vahtimestari ei pannut tikkua ristiin vaikka kysyin missä täällä on evakuointi paikka, sanoi se että takapihalla häkkipilhalla.No kumma vaan taisikin se iso vahtimestari kuollakkin aika äkkiä tapahtuneesta. Ainoa osasto mikä tuli ulos oli meidän osasto 50. No seuraavana päivänä sytytti kaveri taas toisen osaston tupakkakopin, silloin evakuoivat kaikki ulos mikä olikin hienosti tehty, sillä aina ekaksi pitää pelastaa ihmishenki vaikka hullunkin. No nyt onkin ollut hiljaista se vaan että saa toiset helposti kimmokkeen tommoiseen tekoon.Ja kuulinkin että yksi kämpikseni, kuka oli melko varmuudella repinyt tärkeistä papereistani suikaleita, mitkä olivat hyllyn päällä muovikassissa. Sytytti sekin sekopää kuulemma illalla tupakkakopissa, missä sytkäri on jotain papereita palamaan, sanoi siitä kaverit aamulla oli hoitajat kuulemma huomanneet tilanteen. Onneksi alan pääsemään pois täältä, ainoa huono puoli on uudessa paikassakin on siellä varmaan lääkepakko sekä työpakko. Yritän saada ne pois silloin viihdyn uudessa paikassa. Katsotaan nyt onko siellä nuori nainen, kenet sain aikoinaan kielokodossa rakkaudellani pois sähköhoidosta. Kunhan ei vaan tule ongelmia naisen uuden poikaystävän kanssa, kun se jo kerran laittoi naisen puhelimesta ikävän viestin minulle. En kyllä viihdy näissä hullujen paikoissa, toinen toistaan pahempia paikkoja nämä on ollut, ihan sekopäitä tullut vastaan. Ainakin täällä Ohkolan talossa vaikeita tapauksia on ollut kun päälleni on ihan valehdeltu. No onhan se eteenpäin menoa kun pääsee avotaloon ja sieltä varmaan aika äkkiä omaan asuntoon. Onhan oma aina oma saa siellä maistella lääkettäni konjakkia, mikä on minulle parasta lääkettä rentoudun sillä ja nukun hyvin ei siitä tule edes kipeäksi eli krapulaa. On vielä yli tunti aikaa ruokailuun onkin minulla nälkä, ei ollut pitkään aikaan minulla nälkä ollenkaan kun aloin vegaani ruokailijaksi, olen aina tullut vähällä ruualla toimeen. Kun sanoi hesperian hoitaja M.K. minulle miksen liho, sanoin etten halua olla lihava ja miksi pitäisi minun lihoa, sanoi muija että joku oli lihonut Olantsapiinilla 30 kiloa vuodessa. Taisin sanoa sekopäälle etten liho kun syljen pois olantsapiinini. No antakaas olla istuimme kundien kanssa talon päädyssä näkyi lyllertävän samainen hoitaja mäkeä ylös oli se varmaan sama muija sen nätit kasvot tunnistin mutta oli se lihava. Meinasin huutaa sille että meneekö sillä olantsapiini lääkitys mutten viitsinyt mollata naista. Jos nyt se sama nainen oli minusta se oli se nainen. Enkä näitä pahalla sano on vaan kaikessa JUMALAN JOHDATUSTA. Miettikää sitä miten asiat menee jumalan johdatuksessa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...