sunnuntai 5. joulukuuta 2021

Ilta joutaa väsy pakkaa Papan silmiin unen maailma kutsuu puoleensa. Ajoissa nukkumaan että olen huomenna skarpissa kunnossa.

Väsyttää jo minua paljon kun olen nukkunut niin pätkiä öisin. On univelkaa minulla monilta öiltä nyt nukun kyllä ensiyöni paremmin. Vedin tänään kevyet sellijumpat aamusta ja illasta vielä jumppia tehden. Ihan silmät lipsuu kiinni vaikkei kello ole vasta kun 21.30. Menen nukkumaan kello 22 aikoihin se on minulle sopiva aika muuten on mennytkin joka ilta noin kello 23 hiljasuuden alkamiseen. On toi ilta niin otolista aikaa kirjoitella kynällä ja koneella kun on talossamme hiljaista kun kaikki nukkuvat lääkkeissään. Huono homma kun on minulla sieraimet ihan tukossa. Peijaksen rikkoma rusto nenäverenvuodon takia vasen sierain on ihan tukossa ja toinenkin sierain on tukossa. Täällä voi olla jotain paskaa ilmassa, kuiva ilmakin tekee tommoista tukkosuutta. Nyt suljen koneeni ja käyn nukkumaan väsyttää minua niin paljon. Hyvät yöt kansakunnat päällä maan ja avaruuden henget sieltä teitä vahditaan. Isoveli valvoo teitä avaruuden tamppeleistä. ISÄN POJAN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN AAMEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...