sunnuntai 5. joulukuuta 2021

Lenkki heitetty ja nyt ruuan odottelua on se kohta saisin nyt syötyä nielultani mikä tekee tenän aina välillä. Teki ulkoilu hyvää tein pienen lenkin sai raitista ilmaa.

Heitin lenkin ulkona teki se taas todella hyvää happihyppely pihalla. Kaipaa sitä raitista ulkoilmaa kehoni ja saan sillä varmaan yhtenä pidettyä verenpaineeni hyvänä. Kun aeropista treenaan enemmän kiittää siinä koko kroppa. Lihakset ja kaikki kaipaa happea ja ennenkaikkea keuhkot ja koko kehon hyvinvointi. Voi sitä paremmin kun ulkoilee ei pelkkä salitreeni tee kondista jaksaa paremmin kun hapenottokyky on hyvä. Aloitan kyllä juoksu lenkit viimeistään kun muutan täältä Ohkolasta pois. Omalla kämpällä saan tehdä mitä minua huvittaa, otan lääkekonjakkini aina kun huvittaa minua. Kohta on tutustuminen uuteen paikkaan tikkurlaan on se tuttuja paikkoja minulle. Kun olin ainoassa paikassa missä olen saanut inhimillistä kohtelua osakseni Kielokodossa. Sain nuoren naisen pois rakkaudellani sähköhoidosta. Aloimme käymään salilla, keilaamassa, korkeasaaressa kävimme ja ulkona syömässäkin. Oli se hyvä paikka sen aikainen kielokoto olisin sinne mennyt nytkin mutta tarjoavat toista paikkaa sieltä. Kunhan ei olisi siellä pakkolääkitystä ja pakkotöitä. Kumpikaan ei minulle sovi teen sen selväksi siellä tutustumiskäynnillä torstaina 9.12.2021. Toivotaan nyt että on paikka mieluinen minulle eikä tulisi harmia tytöstä kenet sähköstä sain pois, kun se siellä on varmaankin uuden poikaystävänsä kanssa, oli se karju laittanut minulle vittumaisen viestin puhelimeeni. No olkoon minä en välitä niistä lusin omaa kakkuani niin sanotusti. Onhan se parempi paikka varmaan kun tämä Ohkolan hullujenhuone. On tämä niin rasittava paikka kun olen ollut hupia kiinni noin 2v 12 kk selin samarian pisaran juopon kokin takia. Lukekaa olenhan siitäkin kirjoitellut paljonkin niin saatanallisen reissun minulle järjestivät jorviin kidutettavaksi sieltä jatkui sama kellokoskella ja vielä ohkolassa. Sanon suoraan tätä kiduttamiseksi henkistä ja fyysistä se on ollut. Pakkohoitoa ja pakkolääkityksiä mistä sairastuin pahasti. Lukekaa mitä minulle tehtiin tällä reissulla. On ihan paskaa puhua että hyöty ja haitat otetaan huomioon. Miksi minut piti sairastuttaa. Semmoisilla lääkkeillä LITIUM 1800 MG pahinta myrkkyä oli minulle. Ajatelkaa sain miettiä koko ajan että jääkö sairaudet päälle minkä lääkkeet aiheuttivat. No nyt on vointini parempi mitä nyt Olantsapiini tekee hallaa voinnilleni. Olen pakotettu lähtemään suomesta maailmalle että pääsen eroon näistä saatanoista. Liityn mihin vaan jengiin että alan oikeutta saamaan itselleni, elämäni pilaajista. Tarvitsen juridista ja lääketieteellistä apua. Vaadin vielä semmoiset korvaukset koko yheiskunnalta. Kaikki alkoi selin samarian pisaran paikasta mikä piti olla raitis paikka uskovainen luulin että pääsin vanhanliiton pariin. Mutta haksahdinkin paskaan ja tämmöinen reissu minulle aiheutettiin juopon pisaran kokki Antin takia. Olen ollut nyt hupia kiinni 2v 12 kk ja sitä ennen olin noin 13 vuotta kiinni hupia kanssa. Lukekaa miten sain pitkän hupituomioni kaveristani se oli ihan järjestetty juttu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...