sunnuntai 5. joulukuuta 2021

Päivä lähtenyt hyvin käyntiin aurinko paistaa ja muutenkin on hyvä fiilis. Ainoa että jäi taas ruokailu äsken kesken nieluni teki taas stopin. On kumma toi nieluni jokuhan tuolla nielussani on häikkä.

On taas ollut nielu vaivani pitkään pahana on ikäänkun joku tulppa nielussani, välillä ruoka menee nielustani alas välillä se jää jumiin johonkin nielussani. Ehkä se tähystyksellä selviäisi mutta pelkään lääkäreitä niin paljon etten uskalla kaikille lääkäreille mennä. Olen kirjoitellut mistä lääkäri pelkoni johtuu nuoruudesta sattuneesta asiasta. Olen saanut lääkäreiltä toisilta niin huonoakin kohtelua ainakin mielenterveys puolelta kun eivät nämä muuta osaa kun tyrkyttää lääkkeitä joka lähtöön. Olen sitä ihmetellyt paljonkin miten voivat vieraat hoitajat ja lääkärit pakottaa minutkin syömään lääkkeitä, mistä vielä sairasttuin pahasti. Olen semmoinen kun olen miksi pitäisi minun olla semmoinen kun lääkäri haluaa lääkkeillä turrutettu Zompi. Kysynpä sitä vaan mikä on Hippokraatteen vala eli Lääkärin vala noudattaako lääkärit sitä muutenkaan. Miksen saa olla ihan semmoinen kun olen miksi saavat lääkritkin valehdella ihan teksteissäänkin. Minustakin paskaa puhuttu ihan Hallinto- Oikeuteen että olisin vaarallinen itselleni ja muille. Miettikää nyt näitä saatanoita olen sotilas vaarallinen vihollisille. Olen ollut linnoissakin 12 kertaa ja hoidoissa viinan takia yli 40 kertaa eikä minulla ole edes riitaa ollut kenenkään kanssa. En ole väkivaltanen selvinpäin laistan semmoiset tilanteet kaikki. On muutamat kerrat sattunut väkivalta tilanne kun on kaksi pahapäätä sattunut kohtaamaan. Olen ollut niin sanotusti olosuhteiden uhri ja sille ei ole voinut mitään. Yleensä toiset ovat toimineet puolestani jengi on semmoista. Minullekkin vielä lojaaleita löytyy. Ystävyys on semmoista kaveria ei JENGISSÄNI JÄTETÄ. Se on ikuinen liitto minkä JUMALANI VAHVISTAA. Vanha liitto minut tunsi linnoista uusi polvi on vielä niin nöössipoikia etteivät he tunne POIKAA niin eivät he tunne ISÄÄKÄÄN. Mutta ikä opettaa hitaasti kulkemaan. Onhan nuori kaarti JUMALANI sotureita kunhan sen vaan itsekkin oivaltavat. Kaikki on johdatusta minkä vain JUMALANI TODISTAA siinä menemme kaikki ihmiset, kaikella on aikansa ja lopputulos on kaikilla sama. ALFA JA OMEGA ALKU JA LOPPU. Kaikki muu on turhaa, siksi on tyhmyyttä kiirehtiä hautaan. Pitäisi nauttia elämästä minulla on kerran ollut hauskaa elämässäni kun oli minulla hyvin rahaa, minun mittapuuni mukaan. Oli 40 maasta markkinat Keravalla sain olla omana itsenäni ABASSINA siellä hapsutakkini päällä kuljin. Kun minulla oli rahaa ei tehnyt minun mieli viinaa yhtään lääkekonjakkini otin silloin tällöin. Saa rahalla rakkauttakin niin paljon kun ammentaa sillä on semmoinen mahti sen konkreettisesti kokeneena. Olisihan ollutkin elämäni ihan toisenlaista rikkaana, ihmettelen miksei isäni pannut rahojaan haisemaan ennen kuolemaansa kun kaikki perintöni minulta huijattiin edunvalvonnan ja rosvojen kautta. Jäin ihan lintsille talvipakkaseen pyörälläni painoni tippui 20 kiloa kun pyöräilin talvella yötä päivää kaupungista toiseen lämpimikseni. Ei ollut minulla rahaa ruokaan eikä juomaan saati sitten yöpaikkaan. Lukekaa on siitäkin paljon minulla tarinaa miten minua kusetettiin joka puolella. Miksi joudun näin paljon kärsimään ihmisten takia. Onko minut UNIVERSUMI HYLJÄNNYT.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...