lauantai 4. joulukuuta 2021
Päivä lähtenyt hyvin käyntiin heräten yöllä pari kertaa uudestaan nukkuen. Muuten hyvällä fiiliksellä kun pääsen pois täältä Ohkolan hullujen huoneelta kun on pilattu talot täysin.
Oli ennen toista lusia näissäkin taloissa, aina nopeasti pois päästen mutta nyt venäläiset lääkärit tekivät elämästäni täällä ohkolassa helvetin. Sairastuin venäläisen lääkärin määräämästä LITIUM lääkkeestä minkä pitoisuudet se nosti pilviin. Pesi kyllä venäläinen lääkäri kätensä hienosti kun sanoi se kolmen suomalaisen hoitajan palaverissamme että määrää hän minulle LITIUM 1800 MG lääkkeen suomalaisten hoitajien puheilla. Katsoin silmänurkastani samalla omaa naishoitajaani M.M. meni se kummalliseksi ikään kun se olisi pelännyt tilanteessa. Sanoin hoitajille että sanoo venäläiselle lääkärille miten sekaseksi minut myrkytettiin lääkkeillä taloon tullessani ja nyt oli venäläisen mieslääkärinkin mukaan lääkitykseni hyvällä mallilla. Mutta miksi venäläinen mieslääkäri määrää LITIUMIN 1800 MG minulle.
Sanoin Venäläiselle mieslääkärille yhdessä palaverissamme ettei kuuntele noita idiootteja suomalaisia hoitajia vaan tavataan me kahdestaan. Ottikin Venäläinen mieslääri minut tapaamiseen opiskelijan kanssa. Sanoikin fiksun oloinen mieslääkäri minulle ettei hän halua luovuuttani viedä. Onhan se paha jos menee Veli Venäläinen mieslääkäri suomi hoitajien raporteilla ja puheilla minuakin lääkitsemään. Luotan niin paljon enemmän Venäläisiin kun Suomalaisiin olen saanut suomalaisilta ottaa paskaa vastaan niin paljon. Miksihän näin on Suomalaiset, isoisäni lunasti maanne kädellään minulle miksi saan niin huonoa kohtelua suomalaisilta.
Puhun siksi näin kun minua ei olla koskaan kymmeniä kertoja talossa olleena sairastutettu lääkkeillä näin pahasti kun tällä reissullani. Miksi näin teette koskaan ennen ei ole minulla ollut talossa venäläisiä lääkäreitä. Hallitseeko suomessa maanpetturit ja luopiot kun meitä sotilaita lääkitsee venäläiset.
Ja miksi lähtee Veli Venäläinen suomi hoitajien puheilla minuakin lääkitsemään myrkyllä, miksi sanon LITIUMIA 1800 MG. kun siitä niin pahasti sairastuin. Olen ollut pahan masennuksen takia hoidossa monesti kun pojan äiti minut ja lapsensa hylkäsi. Mutta meni sekin ohi, kun sekin muija sai miehen itselleen, eikä tarjonnut se enään itseään tutuilleni. Mitä oli se kuulemma tehnyt nykyään onkin äiti pojalleni rakas, minä sitä hoidin kun omaani lapselle tärkeimmät 7 ekaa vuotta. Isäni sitä lasta pilatessa kaiken aikaa. Miettikää miksi vihaan ihmsiskuntaa niin paljon olen kärsinyt elämässäni niin paljon. JUMALANI TUHOAA IHAN KAIKEN NYT ONKIN ONNEKSI MAAILMANLOPUN AIKAA KORONAA SIELLÄ TÄÄLLÄ TUHOUTUKAA PAHOLAISET.KUNHAN VAAN KAATUISIVAT PAHAT IHMISET JÄISI JUMALAN OMAT PYSTYYN.
Tähän vielä kerran mitä kaikkea tuli minulle lääkkeistään, olen ollut aina laitoksissa kun terveyden perikuva täälläkin kellokoski ohkolassa pienillä lääkkeillä ollen ja aina nopeasti pois päästen, kun viinapiru oli hävinnyt päästäni. Kisoja olen voittanut kellokoskella monesti, töissä aina käynyt talossa. Olisanhan nytkin päässyt varmaan pois ajoissa kun olen niin juoni, olisin vaan liponut venäläisiä lääkäreitä ja suomi hoitajia. Ja ennen kaikkea olisin pitänyt mölyt mahassani, muttei mitään tapahdu suomen mielenterveys ja päihde puolelle ellei kukaan uskalla suutaan avata kaikesta paskasta, mitä täälläkin Kellokoski Ohkolassa olen saanut vastaan ottaa. Huumeväki täällä varmaan viihtyy kun saavat pyytämällä monetkin nistit tarvittaviakin lääkkeitään. Pääsee siviiliin hatkaritkin ja huumeväki saa aina vapauksia takasin hetkessä palaessa huumeistaan.
Minulla on onneksi Lohjan Osastonylilääkärin kirje missä on tod.näk. Litiumin aihuttamat sairasteluni TSH killpirauhas arvot olleet sen mukaan vuosia koholla. Nefrogeeninen diabetes insidus vesityistauti aiheutettu LITIUM 1800 mg. Ja miksi kehtasi osaston 20 suomalainen naislääkäri E.E sanoa minulla oleva koknitiivisia oireita. Valitin jo osastolla 30 kovaa joka öistä päänsärkyäni mihin eivät hoitajat kantaa ottaneet. Pelkäsin jatkuvasti Neurologisia oireita. On minulla myös Lohjan sairaalan erikoislääkärin M.F. kirje MINIRIN lääkityksestä. Miksi sanoivat suomalaiset hoitajat ettei minulla hätää ole kun otetaan minusta jatkuvasti kusi ja verikokeita.
Toki tulee monesta lääkkeestä sivuoireita mutta miksi minut sairastutettiin pahasti niillä. Vapinat oli pahat vuosia seksihalut ja kyky vietiin uneni olivat lyhkäsiä heräten aikasin. Paha nenäverenvuotoni mitä ei peijaksen sairaala saanut hoidettu mistä en ole ennenkään hoitoa saanut. Jouduin ambulansilla meilahteen seuraavana päivänä siellä sainkin heti avun vuotoon olen siitäkin kirjoitellut paljonkin.
No nyt olen melko hyvässä kunnossa mitä nyt psyykettäni koetellaan OLantsapiinilla 20 mg ja Abilify 20 mg lääkkeillä. Olen terve mies miten jotkut ääliöt ketkä eivät pääse samalle tasolle kanssani älyllään voivat minua lääkitä. Kun suoraan sanottuna eivät ole hoitajatkaan mitään sisar hento valkoisia. On taksikuskia ja muitakin duuneja tehneitä, minä olen ihmetellyt ettei ole herkällä mielen terveys alalla uskovaisia hoitajia. Ihana nainen J. oli kymmeniin vuosiin ainoa sisar hento valkoinen talossa koskaan ollut. Sen kanssa meillä synkasi asiat hyvin. Sille kerroin arkojakin asioita mitä olen huomannut taloissa.
MINÄ KUN EN OLE MIELISAIRAS OLEN ALKOHOLISTI KENELTÄ ON VIINAPIRU KUOLLUT PÄÄSTÄ. Ja miksi kirjoittelevat lääkärit paskaa lausuntoihinsa niin kun minun vastineeseen HALLINTO-OIKEUTEEN. Oli ylilääkäri ja apulaisylilääkäri venäläinen vielä kirjoittanut että olen itselleni ja muille vaarallinen. Helvetti ajatelkaa nyt lukijani olen sotilas ja viholliselle todella vaarallinen. Mutta olen ollut 12 kertaa linnoissakin työsiirtoloissakin mihin ei hulluja oteta, ykkösmiehenä olen linnoissa ollut. Ja hoidossa olen ollut viinapirun riivatessa yli 40 kertaa ja koskaan ei minulla ole ollut edes riitaa kenenkään kanssa.
Paha oli myös silmieni huonoksi meno verenpainelääkkeen aloituksen jälkeen. Mittasi mieshoitaja P. oastolla 20 viikon paineitani ja siitä verenpainelääke ilman minun ja lääkärin keskustelua paineistani. Pakotti nuori naishoitaja minut ottamaan sen lääkkeen vaikka siitä kieltäydyin lääke jonossa, vedoten lääkärin tapaamiseen. Kummasti meni heti samalla silmäni huonoksi.Lopetettiin se lääke ja silmäni parani aika hyväksi ajatelkaa ihmiset silmät ovat tärkein aisti ihmisellä. No hieno hyvä omahoitajani osastolla 50 antoi minulle verenpainemittarin viikoksi itselleni sain mitata paineeni rauhassa tippuikin yläpaine mikä oli hoitajan sitä mitatesa hieman yli viitearvojen välilllä eli 140. Tippui paineeni alle viitearvojen sanoin siitä että yritän saada paineeni pidettyä hyvänä kaikella muulla tavalla kun lääkkeillä. Aeropista liikuntaa lisäämällä ja syömällä terveellisesti olen vegaani ruokailija.
Minulla ei ole mitään veli Venäläistä vastaan hyvä entinen sosiaali sairaalan lääkärikin oli venäjällä opiskellut lääkäriksi. Ja oli hän hyvä lääkäri piti hänen mennä politiikkaankin mukaan olen puhunut hänen puolestaan ihmisille. Muttei mitään kuulu sieltäpäin pelkään vaan että on sattunut jotain. Pelasimme sen lääkärin kanssa lentopalloa samassa joukkueessakin.
Nykyään onkin asiat paremmalla mallilla kun pääsen uuteen mestaan pian, käymme tutustumassa 9.12.2021 Tikkurilan paikkaan toivotaan nyt ettei siellä ole lääkepakkoa eikä pakkotöitä niihin en suostu. Kun en lääkkeitään tarvitse sen olen näyttänyt monessa paikassa, sylkemällä lääkkeet vessanpyttyyn. Ja miten onkaan typerykset hoitajat, eivät ole mitään huomanneet kun olen näytellyt tervettä mikä toki olenkin. Miksi siis söisin lääkkeitään, kun en syö sanovatkin minua terveeksi. Eikö se ole aika ristiriitanen asia että saavat tuhota elämäni epäpätevät henkilökunta. Ei ole koskaan minulla ollut niin hyvää hoitajaa ja täyspäistä kun oli pois lähtenyt J. hoitajani. Mutta sekin muisti minut heti taloon tullessani. Olin laittanut sen taloon kolmosantennin, ekoina niitä aloin laittelemaan Suomessa. Siihen aikaan minua ei kiusattu mutta miksi sadistit pääsivät isäni kautta pilaamaan elämääni kun käskivät sydänvikaisen dementikko isäni minua myrkyttämään lääkkeillä. Myrkyllä minulle Olantsapiinilla mikä menee minulle täällä ohkolassa, tälläkin kertaa pilaa sekin myrkky vatsani toiminnan täysin. Saan käydä vessassa monta kertaa päivässä. Ei tule kerralla vatsani tyhjäksi kun olen aina ollut herkkä vatsainen. Ja siihen vielä tommoinen myrkky kun on Olantsapiini. Ei hyvältä näytä, olen pakotettu syömään sen kun ottavat ne verikokeita jatkuvasti. Millä oikeudelle saavat toiset ihmiset pilata minun elämääni myrkyttämällä minua lääkkeillään. Olen semmoinen kun olen ja muuksi en muutu ihminen on yksilö persoona ei kaikki ole lääkkeistä zompia. Lukekaa ajatuksella tekstejäni niin ymmärrätte mitä ajan takaa. Parempaa huomista ihmisen hyvinvointia. Toki ymmärrän ettei minuakaan meinata kuunnella kun noi nistit valehtelee niin paljon ettei minuakaan meinata uskoa.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Alfa ja Omega
On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.
Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...
-
Hyvin meni nukkuen yö hiljasuutteen asti. Menin nessille mikä ei maistunut kun ei ollut edes maitoa. Olen puhunut porukalle että vaatisimme...
-
Menin nakkikioskille illalla myöhään puhutin myyjää Hilleviä kuka olisi sopinut minulle ikänsä puolesta äidiksi. Antoi Hillevi minulle pime...
-
Kaiken alku Ollakko vai eikö olla siinäpä kerrassaan kysymystä. Muna vai kana iäisyys kysymys. On vaikea aloittaa tarinaani tämän pitkän maa...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti