keskiviikko 12. tammikuuta 2022

Aamu jumpat tehty kahvakuulaa sekä hyvät venyttelyt siihen päälle. Oli myös aamupala ja lääkkeet mitkä minulle turhat ovat ABILYFY 20 MG. On huoneiden siivous päivä käytin mattoni ulkona ja moppasin huoneeni sekä pyyhin pölyt.

Oli äsken aamupala tulee hautausmaan työt mieleeni kun on aamupalalla samaa kun minä söin hautausmaalla töissä traktori kuskina. Söin sielläkin puuroa ja pakaste marjoja siihen päälle jäisinä suli ne siihen mukavasti syötäväksi. On se puuro marjoilla erittäin hyvää ja terveellistä otin myös pari voi leipää juustolla ja tomaatilla sekä maitoa ja kahvin. Tuli taas vatsani täyteen kun olikin jo nälkä iltapalasta aamuun, on se pitkä väli siihen. En nyt ole kaupoilla käynytkään kun vatsani on tosta olantsapiinilla pilattu toimii vatsani miten sattuu joudun käymään vessassa pari kolme kertaakin tuntiin. On ikävä jos ja kun tulee kauppa reissulla vessa hätä. Jouduin jo kerran käymään kaupan vessassa kesken ostoksieni onneksi oli mukavat myyjät kaupassa eikä ollut muita asiakkaita siellä. Olen tiennyt jo aikoinaan Olantsapiinin vatsani tuhoavan.Kun olin käynyt Emäsalon mökillä ulkovessassa Äitini oli huomannut minulta tulleen veren vessan pyttyyn. Sanoin Äidilleni että saatanat Mengele lääkärit pakottaa isäni minua myrkyttämään OLANTSAPIINILLA. Ja vatsani oli ihan pilattu, saastat Mengelet käyttivät sydänvikaista dementikko isääni elämäni pilaajana. Miksi näin oli johtuuko kaikki homosta nuoruudestani. Poliisit minua varoittelivat elämäni tulevaisuudesta. Pitkään meni ennen kun kiduttamiseni alkoi miksi sanon elämäni pilaamista isääni käyttäen. Vuosia siinä meni ennen kun sainkin isäni hoitoon sen ampuessa haulikolla ovesta läpi. Lukekaa on sekin aika ebisodi jännää tarinaa. En nyt ala sitä tähän toistamaan, oli isäni karannut yöllä aamutakki päällä tossuilla terveyskeskuksesta, kuulemma laittanut kiviä ovien väliin. Onneksi se oli mennyt talvipakkasella huolto miehemme ovelle muuten se varmaan olisi paleltunut pakkaseen yöllä. Ajatelkaa miten sekasin isäni oli vuosia ollut sai se pahoja raivareita usein, siitä aavistin sen sairas olevan jollain tavalla. Eihän sitä nyt osannut aavistaa silä olevan paha dementia kun jäi se suoraan hoitoon tervariin kun sen sinne järjestin. No nyt mennään näillä ja muuta en nyt voi kun ei minulla ole rahaa lähteä omilleni vaan joudun olemaan täällä palvelutalossa. Mielummin olen täälläkin kun lintsillä ainoa huono puoli on pakkolääkitykset juuri OLANTSAPIINILLA 20 MG SEKÄ ABILIFY 20 MG. En nyt niistä huomaa muuta tulevan kun juuri vatsani pilalle meno. Minä kun en ole mielenvikainen olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästä. Miksihän eivät nämä henkilökunta noteeraa mihinkään vaan työntävät nämä vaan lääkkeitä minuunkin. Olen monessa paikassa sylkenyt lääkkeeni vessanpyttyyn. Ja hoitajat ovat olleet sitä mieltä että olen terve kun syön lääkkeeni. Vaikka siis olen ne pois sylkenyt, miten tämän selitätte miten voi olla näin saatanan sekasin henkilökunta. Ja miksi myrkyttävät minua ykkösmiestä pahoilla lääkkeillä. MIKSI SITÄ KYSYY FIRMANI ONKO KAIKKI SEN ISON PIRUN TEKOSIA. NAISISTA LEIKATAAN MIEHIA JA MIEHISTÄ NAISIA TEKOTISSEJÄ LEIKKELETTE. MIKÄ ON VANNOMANNE HIPPOKRATEEN VALA ELI LÄÄKÄRIN VALA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...