keskiviikko 12. tammikuuta 2022

Aamusta tarinaani herätykseni kello 3 siitä vielä nukkuen kello 3.50 asti. Nukkumaan kello 21.56 eli tuli minulle normi tunnit unta. Tarinoitani tälle aamulle elämästäni sairaaloissa.

On fiilikset hyvät täällä uudessa mestassa tykkään paikasta ja henkilökunnasta. Olen alkanut viihtymään päivä päivältä paremmin talossa. Duunitkin on mukavat eivät rasita liikaa oloani kun on vaan kaksi kertaa viikossa siivoukset meillä. On aina eri kohteet siivottava se on mukavaa saan siitä pienen kehoitusrahankin. On henkilökuntakin täällä ihan erilaista kun oli Ohkolassa, toki oli siellä poikkeus omahoitajani J. kuka oli kunnon sisar hento valkoinen. Oli kellokoski Ohkolassa ensimmäinen kunnon hoitaja minulla yli 40 kertaa kuulemma siellä olleena. Hoitaja J. se oli viisas fiksu ja ymmärtäväinen sen kanssa pystyi puhumaan aroistakin asioista. Sanoin sille että oli se väärällä uralla kun hulluus tarttuu, lähtikin se saattohoito hommiin mikä on kyllä kanssa rankka duuni. Mutta siellä kyllä se J. hoitajani pärjää fiksuudellaan. Ajatelkaa olen ollut kellokoski Ohkolassa yli 40 kertaa ja yksi ainoa fiksu viisas hoitaja on sattunut kohdalleni. Toki on ollut muitakin ymmärtäväisiä hoitajia mutta omahoitajani J. kanssa minulla synkkasi asiat kun se oli viisas fiksu ja filmaattinen ihminen. Se sai aina omalla itsellään potilaat ruhoittumaan. Sillä oli aina aikaa ystävälliseen keskusteluun potilaiden kanssa. Tunsi se minut heti osastolle tultuani, olin laittanut sen taloon ensimmäisiä kolmosanteneja. Aloin ensimmäisenä laittamaan niitä suomessa. Tietää se hoitaja J. etten ole ihan tyhjäpää. Repikää siitä huumoria hoitajat ketkä raporttejanne teette minustakin. Olisihan ollut Ohkolan sairaalassakin ihan toisenlaista kun olisi ollut siellä enemmänkin hoitaja J. luonteisia hoitajia. Oli siellä hoitajat jatkuvasti tietokoneella ja tekivät minustakin raporttejaan. Mikä pitäisi kieltää laissa jos vielä työnnetään niiden raporteila ihmisiin lääkkeitä. Niin kun Veli Venäläinen mieslääkäri sanoi kolmen suomi hoitajan palaverissamme että määrää hän minulle suomi hoitajien puheila LITIUM lääkityksen minkä pitoisuudet se nosti pilviin 1800 mg. Siitä lääkkeestä alkoikin sairasteluni pahasti sairastuin. Oneksi kävimme Lohjan sairaalassa oastonylilääkärin S.V. vastaanotolla sain sieltä kirjallisen todistuksen LITON aiheuttamista sairasteluistani. Ja kaikki kiduttamiseni alkoi selin samarian pisaran juopon Antti kokin takia. Menin seliin uskoen että pääsen uskovaisten pariin mutta olikin se väärää luuloa Antti kokki joi jatkuvasti soitteli se kolme kertaa kuukauteen itselleen polisit että hän sekoaa. Ja kerran pyysi se minua soittamaan ambulanssin että on sillä puukot esillä eivät uskaltaneet lannssi lähettää ennen kun sain sekopäältä kokilta puukot pois. Tuli kiltti nuori poika kuka oli hommissa Pisaran kirpputorilla kenen kokki iso Antti juoppo oli. Oli Kokki Antti käynyt poikaa kurkusta kiinni niin että oli poika joutunut potkasemaan itsensä iri juopon otteesta. Ärähdin siitä isolla Antille ja johan alkoiklin kiduttamiseni jorvissa, kellokoskella ja Ohkolassa. Ja älkää vetäkö asianosaiset hernettä nenäänne kyllä kohteluni täyttivät kidttamisen kriteerit. Mikseivät Antti kokkia vieneet hoitoon kuka oli kaikkeen syyllinen. Joi se jatkuvasti mikä piti olla uskovainen raitis talo vuokrasopimuksen mukaan. Katson nyt keitä saan vedettyä tilille kohtelustani. Jos on jäänyt LITIUMIN 1800 mg sairasteluni päälle teen kyllä helvetin syyllisille. On tossa Hyvinkäällä asianajaja kenelle juuri kuollut S.P. vanhanliiton mies oli puhunut asioistani. Olen aina ollut laitoksissa kun terveyden perikuva. Miksi tällä Antin aiheuttamalla reissulla sain tälläistä kohtelua vielä ottivat siihen venäläiset lääkärit. En ole tavallinen tallaaja ollut koskaan miksi minut pitäisi lääkitä sekaseksi erikoisuuteni takia, ihmettelen miten minulle vieraat lääkäritkin olivat kuitaneet Hallinto- Oikeden vastineen että olen itselleni ja muille vaarallinen olen ollut yli 40 kertaa hoidossa ja 12 kertaa linnoissa eikä koskaan minulla ole ollut edes riitaa kenenkään kanssa. Miksi saavat valehdella suoraan sanottuna lääkärit ketkä olivat vielä vastuullisessa virassa toinen oli vielä venäläinen. Ja painakaa mieleenne että koko rumpa alkoi selin samarian Pisaran juopon Antti kokin takia. Lukekaa ja oppikaa mitä teille puhun. Miksi on koronaa kauhua sotaa mullistuksia, miksi saa pahus maailmassa hallita.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...