torstai 6. tammikuuta 2022

Aikaisin eilen illasta nukkumaan ja heräten ensimmäisen kerran jo kello 1.55 siitä vielä uudestaan nukkumaan ja katkonaisesti nukkuen kello 6.50 asti. Kummat on uneni unia nähden.

Olen kyllä aika hyvin levännyt vaikka katkonaisesti nukuin. Unia näin monenlaista viimesessä unessani olin jonkun nuorisojukon kanssa jossain hotellissa. Jänniä unia näen monesti isänikin oli unessani mukana olimme vissiin sen kanssa uimassa. Onhan pitkät nämä yön tunnit menee aika niin hitaasti. Pitäisi saada nukuttua paremmin yöt, nukun kyllä hyvin mutta katkonaisesti. Hyvä että menin vielä aamusta sänkyyn ja sain nukuttua vielä hetken tirsoja. Menen nyt vielä sänkyyn puoleksi tunniksi ja nukun aamupalaan asti. Palataan asiaan myöhemmin kirjoitan silloin tarinoitani paremmalla ajalla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...